[ 1
]
2
3
4
5
|
Travzonen
|
Posted: 2012-03-19 07:00:08
|
|
V75-1 | Eskilstuna Kommun - Stoeliten. 1:A PRIS 125 000 kr 1640 A 1. CARMEN LAUNCHER Untersteiner Peter 2. ROYALE DE CREPON Adielsson Erik 3. CRUISE SPEED Lindblom Carl-Erik 4. MERGER BLUE CHIP Svanstedt Åke 5. BEATASINE Kontio Jorma 6. BARHAM HANOVER Lennartsson Per 7. CONRADS LINSAN Svanstedt Anders 8. SIMB RUBY Kihlström Örjan 9. ALANDIAS KARISMA Andersen Troels 10. TURBOS CHERIE Witasp Leif 11. SO HERE I AM Melander Marcus M 12. VICTORIA ISLAND Kolgjini Lutfi
Turordning: 11-4-3-8-12-6-9-5-2-7-10-1
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-19 07:11:32
|
Became a member:
Forum posts:
|
Finns en häst som har absolut toppchans här, lagom koppla greppet på resten av spelarna direkt!
men vill först avvakta den ärade stokungen folkes analys
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-03-19 07:39:19  Finns en häst som har absolut toppchans här, lagom koppla greppet på resten av spelarna direkt!
men vill först avvakta den ärade stokungen folkes analys
Answer to: "Finns en häst som har absolut toppchans här, lagom koppla greppet"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
En enkel Åke duger för mig.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-19 07:54:21  En enkel Åke duger för mig.. 
Answer to: "En enkel Åke duger för mig..;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
åke är inget jag håller i handen iallafall
ledsen göra dig besviken 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-03-19 10:51:56 Edited(2): 2012-03-19 11:14:54  åke är inget jag håller i handen iallafall
ledsen göra dig besviken 
Answer to: "åke är inget jag håller i handen iallafall:)
ledsen g&o"
|
|
Synd får leta vidare..suck !!  Gör ett försök till....Per eller rysaren Peter..  Fast ja kommer nog o titta på Åkes ändå..hästen är bra o gör skapliga årsdebuter o Åke är på G: här kör han så länge lyset brinner... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-19 12:24:21  Synd får leta vidare..suck !!  Gör ett försök till....Per eller rysaren Peter..  Fast ja kommer nog o titta på Åkes ändå..hästen är bra o gör skapliga årsdebuter o Åke är på G: här kör han så länge lyset brinner... 
Answer to: "Synd får leta vidare..suck !!;) Gör ett försök till..."
|
Became a member:
Forum posts:
|
kör vart? 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-03-19 12:44:46  kör vart? 
Answer to: "kör vart?:)"
|
|
Du vet hoppla o gasa på i ledningen...om Per vill hänga på från start så kan han inte köra försiktige PerPersa..är kort lopp vet du... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-19 15:12:51  Du vet hoppla o gasa på i ledningen...om Per vill hänga på från start så kan han inte köra försiktige PerPersa..är kort lopp vet du... 
Answer to: "Du vet hoppla o gasa på i ledningen...om Per vill hänga på"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ingen lednign för åke inte
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-03-19 15:21:44 Edited(2): 2012-03-19 15:26:43  ingen lednign för åke inte
Answer to: "ingen lednign för åke inte"
|
|
Han kör sig dit..tog emot Target Hoss utifrån o Beatasine hade innerspår Örebro..den som har lite krut från start är ju Peter men när Åke Stålhanske tar i så släpper Peter..  Så kom till skott vem som spetsar ..  Du kan väl aldrig tro att Kråkungen skulle hålla ut Åke ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-19 19:41:15
|
Became a member:
Forum posts:
|
Här ska det garderas  finns aldrig någon klar i stolopp, trodde jag att alla visste?
Jämnt lopp med många intressanta bud. De yngre förmågorna brukar alltid hävda sig väldigt bra när de kommer upp till stoeliten. De har fortfarande lite skalle kvar och har inte tröttnat på att springa.
Royal de crepon är bästa hästen, men efter senaste insatsen är det inget man kan tro för mycket på.......
Merger blue chip och barham hanover blir favoriter?
, nah känns verkligen som ett öppet lopp och här ska jag koppla grepp genom att få in en fin skräll 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-19 19:50:09  Han kör sig dit..tog emot Target Hoss utifrån o Beatasine hade innerspår Örebro..den som har lite krut från start är ju Peter men när Åke Stålhanske tar i så släpper Peter..  Så kom till skott vem som spetsar ..  Du kan väl aldrig tro att Kråkungen skulle hålla ut Åke ? 
Answer to: "Han kör sig dit..tog emot Target Hoss utifrån o Beatasine hade i"
|
Became a member:
Forum posts:
|
blir inget me de 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-19 19:50:47 Edited(1): 2012-03-19 19:51:43  Här ska det garderas  finns aldrig någon klar i stolopp, trodde jag att alla visste?
Jämnt lopp med många intressanta bud. De yngre förmågorna brukar alltid hävda sig väldigt bra när de kommer upp till stoeliten. De har fortfarande lite skalle kvar och har inte tröttnat på att springa.
Royal de crepon är bästa hästen, men efter senaste insatsen är det inget man kan tro för mycket på.......
, nah känns verkligen som ett öppet lopp och här ska jag koppla grepp genom att få in en fin skräll 
Answer to: "Här ska det garderas :) finns aldrig någon klar i stolopp, trodd"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vilka dumheter, betydligt lättare hitta klara i stoloppen, som sagt, gäller koppla grepp på resten av spelarna.
P.s man kopplar inte grepp genom att masstrecka där hela sverige garderar
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-19 20:03:08  vilka dumheter, betydligt lättare hitta klara i stoloppen, som sagt, gäller koppla grepp på resten av spelarna.
Answer to: "vilka dumheter, betydligt lättare hitta klara i stoloppen, som sagt, g"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kopplar man inte grepp genom att få in en skräll som större delen av sverige inte har med? konstigt resonemang......
Absolut inte lättare i stoloppen, skräller ofta där då då ston är betydligt mer ojämna än hingstar/valacker.
Ingen som har travbibel och kan ge siffror? (är inte intresserad av travspanarns "åsikt"  .
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-19 22:15:44
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hej Alla !
Är nyreggad på detta forum, har följt er en tid & nu är det dags jag också kommermed lite galna tips
Jag tror hårt på Simb Ruby !
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-19 22:26:27  Hej Alla !
Är nyreggad på detta forum, har följt er en tid & nu är det dags jag också kommermed lite galna tips
Answer to: "Hej Alla !
Är nyreggad på detta forum, har följt er en ti"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja galet var de 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-03-19 22:28:28 Edited(1): 2012-03-19 22:28:51  Kopplar man inte grepp genom att få in en skräll som större delen av sverige inte har med? konstigt resonemang......
Absolut inte lättare i stoloppen, skräller ofta där då då ston är betydligt mer ojämna än hingstar/valacker.
Ingen som har travbibel och kan ge siffror? (är inte intresserad av travspanarns "åsikt"  .
Answer to: "Kopplar man inte grepp genom att få in en skräll som större"
|
Became a member:
Forum posts:
|
folke, jag kommer inte med åsikter, jag komerm med fakta, det är ingen åsikt att detta är ett SOLKLART ( som en blå himmel utan moln) garderingslopp för folk. 1a loppet v75, stolopp, öppet på fölrhand, alla bli jämnstreckade, folk lastar på med streck. så jag förstår inte vad du snackar om att koppla grepp när du gör som alla andra?
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2012-03-19 23:58:22  Kopplar man inte grepp genom att få in en skräll som större delen av sverige inte har med? konstigt resonemang......
Answer to: "Kopplar man inte grepp genom att få in en skräll som större"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 4, MERGER BLUE CHIP
|
Nu är ju inte detta ett vanligt stolopp utan stoeliten, vilket genererar betydligt färre skrällar än ett vanligt stolopp. Har ingen jättekoll, men skulle gissa att statistiken för stoeliten ser ungefär likadan ut som den gör för gulddivisionen.
B_Good, du brukar ha koll på statistiken? 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-03-20 07:09:21  Hej Alla !
Answer to: "Hej Alla !
Är nyreggad på detta forum, har följt er en ti"
|
|
Hej ! Som du har läst i forumet så blir de många galna tips..verkar nästan som en tävling..vinnare är den som till slut får in en 50-oddsare..skämt å sido lite mer behövs o jag spikar gärna vinnaren om den så ger 1 eller hundra ..skiter som sagt va i procenten o tittar på om hästen är i form !! Första loppet är alltid provstarten som avgör för mig..en fördel är det o den ska man alltid utnyttja..många hemlijghets fulla "kurrar" på¨det här forumet... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-03-20 07:12:51  Här ska det garderas  finns aldrig någon klar i stolopp, trodde jag att alla visste?
Answer to: "Här ska det garderas :) finns aldrig någon klar i stolopp, trodd"
|
|
Letar du skrällar så är de redan nämnda...bra spår har de också.. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-03-20 07:16:40 Edited(1): 2012-03-20 07:18:22  vilka dumheter, betydligt lättare hitta klara i stoloppen, som sagt, gäller koppla grepp på resten av spelarna.
Answer to: "vilka dumheter, betydligt lättare hitta klara i stoloppen, som sagt, g"
|
|
Kanske så man får in vinnaren...minns Norge...över halva gänget galloppa o Björn som vann säger fin bana...lille fjäsk pojken... 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
4
5
|