Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Nytt topp stall på G!

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2011-12-17 18:30:03

Became a member: 
Forum posts:
Tja!

Är helt ny här på travzonen så det kommer nog dröja ett tag innan ni ser mig högt upp på rankingen. Men tycker detta spelet verkar super kul så kommer satsa allt för att bli bäst! Om ni har några tips får ni gärna komma maila mig dem! Annars har jag en plan för hur jag ska bli bäst! Men det är klart att tips är alltid bra att få.

Vem är jag då kanske ni tänker?..Ni kan kalla mig för Zorro och är en kille på 11 år som älskar hästar och trav. Min favvo häst heter Iceland! Blev helt kär i honom när han vann elitloppet för något år sen! Vilken jävla häst alltså?..Han har nog bra chans att vinna prida americ nästa år..Har varit lite ojämn i år men skulle han vara i topp form då får nog Redy Cash köra om andra platsen. Det är vad jag tror iaf...

Jag kommer att vara aktiv här i forumet och bjuda på mina vinnare och mina åsikter!..Mitt mål den närmsta tiden är att starta 5 gånger så att jag kan köpa mig en avelshingst och några avelsston!.

MVH
Zorro//
Reply
Posted: 2011-12-17 18:33:24

Became a member: 
Forum posts:
Om ni har en fin avelshings får ni gärna maila mig..Har ju 2 miljoner på kontot..Men måste starta 5 gånger innan jag kan shoppa..Sp Fort Knox verkar ju vara en bra häst! Men han lär jag väll inte få för 2 miljoner...
Reply
olleolle Posted: 2011-12-19 12:38:13 Answer to: "Om ni har en fin avelshings får ni gärna maila mig..Har ju 2 mil"
91
Stall Giraff
Solvalla

Became a member: 2008-10-27
Forum posts: 430
Men tror du verkligen han kommer vara med i Pda?
Du får gärna avla med min avelshingst The Cannibal jag har fått några riktigt fina avkommor själv från han så att jag rekomenderar han verkligen
Reply
Posted: 2011-12-19 16:47:25 Answer to: "Men tror du verkligen han kommer vara med i Pda? Du får gärna a"

Became a member: 
Forum posts:
Ja det hoppas jag verkligen att han kommer vara! Han startade ju där nyss nere i Frankrike..Gick väll inte så jätte bra då..Men Tarzan hittar nog på nått till Prida Amercq..För det lär väll vara målet?=) Letar inte efter någon avelshingst att köpa sperma av..Utan vill helst köpa hela hästen och sen avla på honom själv.. Asså med mina ston..Så att det inte missuppfattas hahahahah
Reply
olleolle Posted: 2011-12-19 20:11:39 Answer to: "Ja det hoppas jag verkligen att han kommer vara! Han startade ju där n"
91
Stall Giraff
Solvalla

Jo fast jag tror det blir så men vad kommer du från då?
är du travintresserad kan du inte berätta lite om dej själv
OK du kommer ångra dej
Reply
Posted: 2011-12-19 20:45:49 Answer to: "Ja det hoppas jag verkligen att han kommer vara! Han startade ju där n"

Became a member: 
Forum posts:
Min 4-åriga hingst Northern Light är till salu om du är intresserad.
Bra värden b.la 10 i snabbhet och tränar fortsatt mycket bra!
Reply
Posted: 2011-12-19 20:46:18

Became a member: 
Forum posts:
Klart jag kan berätta lite om mig själv! Jag är en kille på 11 år från Borlänge som älskar trav! Brukar hänga med min pappa på trav här i Romme! Sen gillar jag att spela V75 också..Håller just nu på o lära mig jokersystemet..Rikrigt spännande! Lite tråkigt att man inte får spela själv bara :/ Men tur så har man ju en snäll pappa!! =) Något mer ni vill veta?=) Bara o fråga!..

Asså vem är det som röstat 1 sjärna på mitt inlägg? Seriöst riktigt omoget betende asså! O fegt!! Om du har något emot mig så kan du ju säga det till mig? Om du nu vågar...
Reply
Posted: 2011-12-19 20:50:07

Became a member: 
Forum posts:
Jaacke - Fin hingst du har där! Ska fundera på saken.-.Vet ej om jag kan köpa honom innan mina hambugare har sprungit..Måste ha startat minst 5 gånger innan jag kan shoppa häst..
Reply
olleolle Posted: 2011-12-19 21:14:46 Answer to: "Jaacke - Fin hingst du har där! Ska fundera på saken.-.Vet ej om"
91
Stall Giraff
Solvalla

Det är Absolut inte jag det visar jag genom att sätta femmor på dina inlägg
Men vad har du för bakrund inom travet liksom?
Reply
Posted: 2012-01-07 12:37:54

Became a member: 
Forum posts:
11å=20+
Reply
[ 1 ]