[ 1
]
|
|
Posted: 2011-08-06 12:32:07
|
Became a member:
Forum posts:
|
No horse found
Har denna polle klar för final klass 2 på lördag nästa vecka. Kan gå barfota där.
MEN såg nu att World grand Prix är nu på onsdag och är lite fundersam till vilket som är lättast att få startpoäng av till derbykvalet som kommer om någon vecka.
Frågan lyder ska jag köra World grand prix på onsdag sen ladda om för helgen och finalen. Eller bara ett av dom två och isf vilket och varför ?
tacksam för svar!
|
|
Reply
|
|
Mikihisa
|
Posted: 2011-08-06 13:33:05 No horse found
Har denna polle klar för final klass 2 på lördag nästa vecka. Kan gå barfota där.
MEN såg nu att World grand Prix är nu på onsdag och är lite fundersam till vilket som är lättast att få startpoäng av till derbykvalet som kommer om någon vecka.
Frågan lyder ska jag köra World grand prix på onsdag sen ladda om för helgen och finalen. Eller bara ett av dom två och isf vilket och varför ?
tacksam för svar!
Answer to: "74105
Har denna polle klar för f"
|
Became a member: 2007-07-02
Forum posts: 835
|
World Grand Prix är ett fint lopp för 4åringar. Där möter du de allra bästa. Tror du att din häst har någon chans att rå på dem, visst, ge det då ett försök. Klass 2 finalen får du välja kusk bland de sista dessutom, dt kommer du dock få i World Grand Prix om du kommer med där. Tror inte poängen räcker (det hade det inte gjort de senaste 2 etapperna iaf.)
Svårt beslut. Jag skulle anmält till World Grand Prix. Kommer du inte med där så tar du finalen istället. Att försöka sig på båda är tuff matchning och det kan betyda att du tappar onödiga poäng om hästen underpresterar pga för täta starter. Du ska ALLTID (jag är dålig på det tyvärr...) sträva efter att gå barfota om underlaget ger dig den möjligheten.
Lycka till iaf, vilket du än väljer 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-07 21:11:32
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag kom med i World grand prix! Fick grymt bra kusk med! Så nu ställer jag in finalen på lördag! Kul att få vara med i ett storlopp!
|
|
Reply
|
|
philip
|
Posted: 2011-08-08 11:14:24
|
Became a member: 2010-07-14
Forum posts: 112
|
Lycka till 
|
|
Reply
|
|
larockma
|
Posted: 2011-08-08 12:32:15
|
Became a member: 2008-11-18
Forum posts: 1474
|
Det kan ju börja regna till på lördag också....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-08 17:03:00
|
Became a member:
Forum posts:
|
jo men kan ju tappa startpoäng och blir han väl uttagen och sen är det sol så är det ju kört typ.. vet ej om jag hinner få upp formen..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-08 18:56:09  jo men kan ju tappa startpoäng och blir han väl uttagen och sen är det sol så är det ju kört typ.. vet ej om jag hinner få upp formen..
Answer to: "jo men kan ju tappa startpoäng och blir han väl uttagen och sen &"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Lycka till! Alltid kul när lite mindre stall lyckas 
|
|
Reply
|
|
[ 1