Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> förvirrad ?!

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2011-02-28 18:02:26

Became a member: 
Forum posts:
känner mig väldigt förvirrad just nu, hade anmält girl next door till orsi grande sedan tog ja bort anmälningen igår? 100% på det endå så är han med i orsi grande på onsdag???? loggade in nyss och fattar ingenting jag är 100% på att ja tog bort anmälningen och valde på att satsa på kriteriet istället skulle jag valt vara med i orsi skulle ja dessutom valt en bättre kusk. känner mig väldigt förvirrad nu då detta sumpar planerna lite??
Reply
Posted: 2011-02-28 18:19:06

Became a member: 
Forum posts:
du menar att du anmält din häst till orsi därefter tog bort anmälningen och ändå kom med? verkar konstigt men inget stämmer ju numera . jag fick samma grej
Reply
Soberano Posted: 2011-02-28 20:54:04 Answer to: "känner mig väldigt förvirrad just nu, hade anmält girl "

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
Normalt sett brukar jag ju avfärda dina "förvirringar" som nonsens men faktum är att jag varit med om det själv. Det var ett tag sen men jag har för mig att det var när jag tog bort anmälningen under fliken "ANMÄLNINGAR" där stallets alla anmälningar finns listade istället för att gå in direkt på hästen och stryka anmälan där. Kan det vara det som hänt?
Reply
Posted: 2011-02-28 22:51:55 Answer to: "Normalt sett brukar jag ju avfärda dina "förvirringar" "

Became a member: 
Forum posts:
jag gick t.om in på hästens sida och tog bort anmälningen.. mycket mycket skumt detta kan ju komma o bli avgörarande inför kriteriet som var målet egentligen.. lite surt.
Reply
[ 1 ]