Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> konstigt

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]   2  
Author Message
Posted: 2011-02-27 21:25:23

Became a member: 
Forum posts:
jag tycker det är synd att om min bror säljer en häst som jag ska köpa men då kan jag inte bjuda för att han har varit inloggad på samma dator som mig ta bort det för f-n
Reply
Posted: 2011-02-28 05:21:25 Answer to: "jag tycker det är synd att om min bror säljer en häst som ja"

Became a member: 
Forum posts:
Det är hur bra som helst att det inte går att köpa från en som varit inloggad på samma data, hur lätt skulle det inte annars vara att fuska?
Skulle bli ännu mera fusk och det är redan på tok för mycket!
FUsket ska bort, inte bli mera av!
Reply
Posted: 2011-02-28 09:33:17 Answer to: "Det är hur bra som helst att det inte går att köpa frå"

Became a member: 
Forum posts:
vem har snackat fusk? min bror slutar spela och jag vill köpa hans hästar till mitt stall vf skulle det vara fusk?
Reply
spanarn Posted: 2011-02-28 09:54:54 Answer to: "vem har snackat fusk? min bror slutar spela och jag vill köpa hans h&a"

Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 1720
Han säger inte att just ni fuskar. Det han menar är att spärren är nödvändig, för annars skulle det vara alltför lätt för en och samma person att öppna flera stall och köpa och sälja mellan de egna stallen.
Reply
Posted: 2011-02-28 09:55:34

Became a member: 
Forum posts:
Ja de skulle vara bra de är inte fusk om nån slutar tex bror som har varit i samma dator
Reply
Posted: 2011-02-28 11:39:34

Became a member: 
Forum posts:
så du uno håller med mig. jo han säger att vi ska stoppa fuskare det är inte fusk. och vf ska ett stall med bra hästar inte få göra nåt kom igen nu
Reply
Posted: 2011-02-28 11:42:24

Became a member: 
Forum posts:
skärp dig spanarn bara för att du lyckats så bra är det ju lätt för dig och säga att man inte ska få ta över bra hästar. du har ju ett toppstall sluta gnäll
Reply
Posted: 2011-02-28 11:46:37

Became a member: 
Forum posts:
eller hur det är kätt för dig spanarn att säga att man inte ska får göra så när du själv har bra hästar till skillnad från vi som gör allt för att få fram dem du ska sluta gnälla eller sluta skriva så dumma kommentarer
Reply
larockma Posted: 2011-02-28 12:35:48

Became a member: 2008-11-18
Forum posts: 1474
Spanarn refererar endast till ett beslut som admin tagit för att försöka få ett stopp på fusk som försigkom härinne. Sen att det i sin förlängning innebär att olika användare inte kan använda samma dator, det är smällar man får ta med beslutet. Thats it. Det finns ändå så många bra hästar inne i spelet, både billiga och dyra...det är inte hela världen om några försvinner ut i det tomma intet.
Reply
JontePuma Posted: 2011-02-28 12:41:07 Answer to: "eller hur det är kätt för dig spanarn att säga att man "

Became a member: 2008-07-12
Forum posts: 605
öh, hur blev det så att alla med under 10 inlägg på zonen gaddar ihop sig mot spanarn som inte gjort nåt förutom att förklara varför spärren finns??

spärren att inte kunna köpa hästar mellan stall som använt samma dator förhindrar att folk skaffar sig flera konton och sedan köper hästar mellan stallen till hutlösa överpriser, spärren har kommit till för att det varit ett stort bekymmer här på zonen med fusk av sådant slag.
Spärren finns inte till för att jävlas med "nya" användare eller mindre stall om du trodde det och varken spanarn eller nån annan användare har lagt in spärren utan det har Eriksson, dvs han som driver spelet så om du vill klaga på någon så är det han du skall vända dig till.
Reply
Posted: 2011-02-28 13:01:06 Answer to: "öh, hur blev det så att alla med under 10 inlägg på z"

Became a member: 
Forum posts:
vf är det fusk?
Reply
Posted: 2011-02-28 13:22:16 Answer to: "vf är det fusk?"

Became a member: 
Forum posts:
Du är inte gammal va?

Självklart så skall man inte kunna köpa hästar från ett stall vars dator man varit inloggad på!!

Det är ju väldigt uppenbart att det är lätt att fuska då!
Reply
Posted: 2011-02-28 13:41:36

Became a member: 
Forum posts:
vf vill du veta hur gammal jag e? jävligt konstigt. bara trams
Reply
spanarn Posted: 2011-02-28 13:58:26 Answer to: "öh, hur blev det så att alla med under 10 inlägg på z"

Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 1720
Hahahahahahahaha, ja där fick man sig en märklig känga.
Reply
Posted: 2011-02-28 14:03:35

Became a member: 
Forum posts:
spanarn du som förmedlar från eriksson kan väll fråga
Reply
larockma Posted: 2011-02-28 15:30:26

Became a member: 2008-11-18
Forum posts: 1474
az09: läs mitt inlägg ovan, alternativt ett flertal gånger tills du förstått innebörden av det.
Reply
Soberano Posted: 2011-02-28 15:39:43 Answer to: "spanarn du som förmedlar från eriksson kan väll fråga"

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
Dags att ge sig snart kanske? Ingen här vill se fusk och av den anledningen så finns det en del funktioner som minimerar möjligheterna till det. Den aktuella spärren lär knappast försvinna så länge det finns seriösa spelare kvar. Vitsen med spelet är inte heller att fulhandla sig till framgångar utan satsa långsiktigt och börja från botten, PRECIS som IRL. Är detta något som du och dina kompisar inte är intresserade av att göra så är det kanske lika bra att leta något annat att fördriva tiden med.

Ingen av toppstallen har spelat några veckor och hux flux fått topphästar från sin "bror" och blivit bäst...........
Reply
Post removed Posted: 2011-02-28 15:54:27
Post removed Posted: 2011-02-28 16:17:30
Posted: 2011-02-28 16:50:33

Became a member: 
Forum posts:
fegt av er lätt för er att säga att man inte ska få göre det och jag tror att ni inte har börjat från botten men detta kommer ingenvart och ni kan inte avstänga mig för fusk. läs min början jag skrev att jag tycker det är synd att man har så jag skrev inte jag vill inte ha det lär er
Reply
[ 1 ]   2