[ 1
]
2
3
4
|
Travzonen
|
Posted: 2011-01-24 07:00:06
|
|
V75-2 | Halmstad Kommuns Stolopp 1:A PRIS 100 000 kr 2140 V 1. INCHMURRIN Jensen Flemming 2. ZILAN BOKO Goop Björn 3. SPOT OVER Lindblom Carl-Erik 4. CONRADS LINSAN Svanstedt Åke 5. ROSE SPIRIT Ingves Peter 6. ALPHA DEGATO Lugauer Conrad 7. NECKLACE Adielsson Erik 8. MERIT VALUE Nilsson Bengt A a 9. ASTEROPE Bianchi Riccardo 10. GOOD AS PRINCESS Söderkvist Stefan 11. INDIANA BRAVE Svanstedt Anders 12. HIGH HOPE FACE Takter Johnny 13. C.C.WESTSIDE Kolgjini Lutfi 14. FRILLAN FILIOKUS Haugstad Kenneth
Turordning: 14-2-1-3-12-7-13-4-10-8-5-9-11-6
|
|
Reply
|
|
Mannengbg
|
Posted: 2011-01-24 09:13:38 Edited(1): 2011-01-24 11:07:04
|
Became a member: 2010-08-23
Forum posts: 291
|
2,3,4 och 14 ska nog räcka i detta loppet tror jag
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-24 09:26:07  2,3,4 och 15 ska nog räcka i detta loppet tror jag
Answer to: "2,3,4 och 15 ska nog räcka i detta loppet tror jag"
|
Became a member:
Forum posts:
|
15 kan du nog ta bort
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-24 10:53:23
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, NECKLACE
|
2,4,7,14
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-01-24 12:10:39
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 14, FRILLAN FILIOKUS
|
Frillan stenklar varje gång Stefan Persson lämnar ifrån sig tömmarna. Inget undantag denna gång.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-24 12:32:14
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, NECKLACE
|
Ganska bra motstånd på främre den här gången. tror inte jag vågar spika den här gången.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-24 14:20:52
|
Became a member:
Forum posts:
V 14, FRILLAN FILIOKUS
|
här spikar jag. som föregående talare sagt. frillan slipper såskoppen och får en kusk i vagnen. motstånd ... hon har slagit värre än dessa även med tillägg.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-24 16:18:28
|
Became a member:
Forum posts:
V 14, FRILLAN FILIOKUS
|
Ingen har nämnt Flemming Inchmurrin som kan få ett riktigt bra lopp.
Hittar flemming rygg på ledaren så kommer luckan att komma när Frillan fullkomligt flyger fram som den flymaskin hästen är.
Jag tror Frillan kan vara en bra spik, speciellt som tidigare varit inne på att K.Haugstad nu sitter upp bakom.
Men letar man motbud så är Inchmurrin kanske en kandidat. Annars är det väl 2 & 7 som kan göra hyggliga lopp.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-24 18:55:28
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tror att conrads linsan borde ha bra chans här.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-24 19:08:15
|
Became a member:
Forum posts:
V 14, FRILLAN FILIOKUS
|
Tippar den här men Frillan är ju Frillan så den vill jag ju ha med också.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-24 22:00:00
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, SPOT OVER
|
Härligt lopp! Det är ju inte några sopor på startvolten som Frillans ska runda direkt.
Både Inchmurrin och Spot Over avslutade kanon senast och dom har väldigt bra spår.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-01-25 13:38:09
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 14, FRILLAN FILIOKUS
|
Fint lopp, det känns som det kan bli lite körning här o Frillan är väl hårdingen i gänget? Kommer inte spika men en klar A-häst.
Vem spetsar? Kan Alpha Degato ta hand om det från springspår? Hade varit kul o sen den i spets.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-25 18:18:29 Edited(1): 2011-01-25 18:19:08
|
Became a member:
Forum posts:
|
Conrad spetsar direkt eller kör sig till spets efter en bit med alpha degato, mycket troligen.... Ska nog kunna låg 1.15 tid så lite intressant kanske.
Men går conrads linsan felfritt bilket hon borde, och hamnar någorlunda på det i förhållande till frillan filiokus så bör det vara bra chans. Dock lite riskabelt då svanstedt inte kan gå för tidigt med henne.....
Zilan boko agerade klart tveksam senast den hade spår 2 i volt... tappastart/galopp här....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-26 11:18:24
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, NECKLACE
|
Persson låter väldigt uppåt på Frillan, och tycker i princip att den är klar fast han inte säger det rakt ut, men han tycker det är en väldigt bra chans och att han förväntar sig att vinna 1 lopp av sina 5 chanser. hade gått ett jobb på 18.1/2100 också.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-26 18:11:55
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, NECKLACE
|
Nä jag ska nog försöka fälla Frillan trots allt, alla spikar ju henne så då tar det emot. Hon har ju ändå bakspår och hyffsat motstånd framför. Mina 2 spikar landar nog i dom 2 sista loppen i form av dubbelt André 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-27 11:18:10
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, SPOT OVER
|
Detta är omgångens minst streckade lopp! Och betänk då att det är ett 14-hästars stolopp över volt med tillägg. Visst är Frillan bäst, men dom på start är bra mkt bättre än dom hon i ett i övrigt liknande lopp lekte med. Och det kan ALLTID strula med positioner/trafik. Givet att gardera. Frillan kommer bli en av omgångens spikar. Speciellt för hajarna som ofta kör enligt devisen "en eller alla" och som har stor respekt för Frillan.
Jag kommer strecka runt 10 hästar (det är några som är HELT chanslösa enligt mig).
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-27 11:56:59
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, NECKLACE
|
ALLA tidningar har spikat henne, därför ska hon fällas, kommer nog bli ganska stor favorit tillslut. 3,4,7,14 i dagsläget
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-28 08:35:56  15 kan du nog ta bort
Answer to: "15 kan du nog ta bort"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Fan den är stenklar !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-28 09:49:15  Detta är omgångens minst streckade lopp! Och betänk då att det är ett 14-hästars stolopp över volt med tillägg. Visst är Frillan bäst, men dom på start är bra mkt bättre än dom hon i ett i övrigt liknande lopp lekte med. Och det kan ALLTID strula med positioner/trafik. Givet att gardera. Frillan kommer bli en av omgångens spikar. Speciellt för hajarna som ofta kör enligt devisen "en eller alla" och som har stor respekt för Frillan.
Jag kommer strecka runt 10 hästar (det är några som är HELT chanslösa enligt mig).
Answer to: "Detta är omgångens minst streckade lopp! Och betänk då"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Menar du loppet på jägersro? Där stod hon ifs 40m efter de på första volten och de som stod 20m framför var/är inte direkt sämre än de som står 20m framför nu(undantaget conrads linsan).
Visst var det 2640m, men stod som sagt 40m efter och vann med halva uploppet.
Tycker att förutsättningarn ser bättre ut nu, har även sämre hästar på sin volt nu än senast tycker jag.
Frillan borde ha en riktig toppchans oavsett hur det blir, Sedan garderar säkerligen flera väldigt mycket i dett aloppet pga det är ston och favoriten har 20m tillägg. 62% just nu är inget, grymt bra "spelvärde" för en bra spik tycker jag.
Dock lämnar jag aldrig conrads linsan utanför, väldigt högkapabel och klaffar det bara lite eller om frillan har en lite sämre dag så blåser svanstedt till allt på sista långsidan då hon har fartresurser ingen annan är i närheten av på framspår. 15% just nu är ett skämt och det tar jag 7 dagar i veckan.
Skönt att kunna låsa på 2 hästar i en öppen omgång 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-28 10:12:11  Menar du loppet på jägersro? Där stod hon ifs 40m efter de på första volten och de som stod 20m framför var/är inte direkt sämre än de som står 20m framför nu(undantaget conrads linsan).
Visst var det 2640m, men stod som sagt 40m efter och vann med halva uploppet.
Tycker att förutsättningarn ser bättre ut nu, har även sämre hästar på sin volt nu än senast tycker jag.
Frillan borde ha en riktig toppchans oavsett hur det blir, Sedan garderar säkerligen flera väldigt mycket i dett aloppet pga det är ston och favoriten har 20m tillägg. 62% just nu är inget, grymt bra "spelvärde" för en bra spik tycker jag.
Dock lämnar jag aldrig conrads linsan utanför, väldigt högkapabel och klaffar det bara lite eller om frillan har en lite sämre dag så blåser svanstedt till allt på sista långsidan då hon har fartresurser ingen annan är i närheten av på framspår. 15% just nu är ett skämt och det tar jag 7 dagar i veckan.
Skönt att kunna låsa på 2 hästar i en öppen omgång 
Answer to: "Menar du loppet på jägersro? Där stod hon ifs 40m efter de "
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, SPOT OVER
|
 Sedan garderar säkerligen flera väldigt mycket i dett aloppet pga det är ston och favoriten har 20m tillägg.
Jag vet inte hur du lyckas få det till att detta är ett garderingslopp för spelarna. Det är det MINST streckade loppet i omgången trots att det är flest hästar med i loppet, och har den näst mest streckade favoriten i omgången. Det är också den avdelningen med den minst streckade andrahandaren. Detta är typiska tecken för en väl använd spik. Kanske slutar det med att det är den MEST använda spiken av kollektivet.
PÅ något sätt lyckas du göra en tankevolt och få det till att bli precis det motsatta. Det är en imponerande bedrift att lyckas dra en sådan slutsats.
 62% just nu är inget, grymt bra "spelvärde" för en bra spik tycker jag.
Siffran är stigande så det återstår att se vad den hamnar på.
(Sedan kan jag smått roat konstatera att du likställer begreppet spelvärde med att ett ekipage är understreckat. Använd gärna understreckad istället för spelvärde eftersom det blir så väldigt fel annars.)
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
4
|