[ 1
]
2
3
4
|
Travzonen
|
Posted: 2011-01-24 07:00:06
|
|
V75-7 | Pärsons Lopp Bronsdivisionen, försök 6. 1:A PRIS 110 000 kr 2140 A 1. NU NU HILL Ingves Peter 2. JEALOUS BROLINE Eklundh André 3. MANCEBO Jonassen René 4. ASKÖ SERVE Goop Björn 5. SAMMARCO Söderkvist Stefan 6. OTTENS VIGO Persson Håkan K 7. K.K.LOGISTIC Jensen Flemming 8. DELVIN GOLD Takter Johnny 9. SHEPARD Adielsson Erik 10. BERETTA AVANTI Svanstedt Åke 11. ABANO SUIT Untersteiner Peter 12. MONTGOMERY HILL Andersen Nicolaj
Turordning: 2-4-7-10-5-8-3-6-12-1-11-9
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-24 08:19:58
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jealous Broline har varit strålande på slutet. Kuskminus denna gång. Askö Serve håller jag högt, väldigt stark och bra häst mot häst. luktar dock dödens här. Beretta Avanti är riktigt fin också.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-01-24 08:29:49  Jealous Broline har varit strålande på slutet. Kuskminus denna gång. Askö Serve håller jag högt, väldigt stark och bra häst mot häst. luktar dock dödens här. Beretta Avanti är riktigt fin också.
Answer to: "Jealous Broline har varit strålande på slutet. Kuskminus denna "
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
André har kört hästen förut med gott resultat ! Ser ut som SOS o tar dom av skorna så finns de väl mycket goda chanser här !! 
|
|
Reply
|
|
Mannengbg
|
Posted: 2011-01-24 09:11:05
|
Became a member: 2010-08-23
Forum posts: 291
|
Jealous Broline blir nog förstavalet men kommer nog ta med en del hästar här bla Askö Serve. Kul att en Solvallatränare orkat skicka hästar till västkusten. Inte ofta det händer 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-24 10:56:37
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, JEALOUS BROLINE
|
Synd att dom byter kusk på Jealous, tror jag spikar den iaf har ju gått in varje gång hittills
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-01-24 12:17:18
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
|
Kanonlopp. Jealous i spets, Askö Serve i dödens, Sammarco (som har börjat sköta sig) och Beretta Avanti smyger med. Samtliga riktigt bra för klassen, spännande att se vem som är bäst.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-24 16:02:41  Kanonlopp. Jealous i spets, Askö Serve i dödens, Sammarco (som har börjat sköta sig) och Beretta Avanti smyger med. Samtliga riktigt bra för klassen, spännande att se vem som är bäst.
Answer to: "Kanonlopp. Jealous i spets, Askö Serve i dödens, Sammarco (som ha"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tror inte Jealous torskar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-24 16:33:44
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, JEALOUS BROLINE
|
Veckans Bank, i en svår v75 omgång måste man spika en häst som har toppform och som kommer att lämnas ifred i ledningen.
Det är emot mina principer att spika en ikke proffskusk, men vad ska man göra. Tror att jag skulle kunna vinna loppen om jag satt bakom och hade tagit lite steorider och lugnande medel.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-24 16:40:54  Veckans Bank, i en svår v75 omgång måste man spika en häst som har toppform och som kommer att lämnas ifred i ledningen.
Det är emot mina principer att spika en ikke proffskusk, men vad ska man göra. Tror att jag skulle kunna vinna loppen om jag satt bakom och hade tagit lite steorider och lugnande medel.
Answer to: "Veckans Bank, i en svår v75 omgång måste man spika en h&a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jaså lämnas ifred säger du
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-01-24 16:42:56  Veckans Bank, i en svår v75 omgång måste man spika en häst som har toppform och som kommer att lämnas ifred i ledningen.
Answer to: "Veckans Bank, i en svår v75 omgång måste man spika en h&a"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
|
Tror knappast att Jealous lämnas ifred i ledningen när Askö Serve är med? Den lever ju mest på sin styrka.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-24 18:38:31
|
Became a member:
Forum posts:
|
Exakt... Björn Goop och Askö Serve kommer ju aldrig lämna Jealous Broline ifred. Askö Serve är den som ställer till det här. det öppnar för en 3:e häst. närmast ligger Beretta Avanti som bara gjort bra prestationer på slutet. den gjorde det bra i leran på jägersro senast bakom elliot hall. Jealous Broline kan absolut vinna om han visar samma fina form trots kuskminus. Jag är ju svag för solvallahoppet Askö Serve, men den sitter ju i dödens. jag har svårt att se den ta ner Jealous Broline därifrån. man ska ju spela med huvudet och inte hjärtat. då bör jag ta bort den.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-24 19:15:31
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, NU NU HILL
|
Jealous bara vinner ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-24 19:48:53
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, JEALOUS BROLINE
S 2, JEALOUS BROLINE
|
spelvärdet på jealous borde bli dubbelt så bra nu när andré kör!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-24 21:00:35 Edited(1): 2011-01-24 21:02:01  spelvärdet på jealous borde bli dubbelt så bra nu när andré kör!
Answer to: "spelvärdet på jealous borde bli dubbelt så bra nu när"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jaha? lär bli väldigt hårt spelad oavsett och andré eklund är inte hälften av den kusk som uhrberg är........Skulle gissa på 2ggr pengarna och ca: 65% streck.....
Askö serv är en riktig tank som garanterat kommer att sätta tempo på detta vilket gynnar Sammarco och Baretta avanti som är väldigt tidiga på mitt system. Sammarco har äntligen börjat hålla sig på benen och kommer att klättra till guld detta året.
Baretta avanti tar sig till guld enkelt, frågan är hur bra han blir sedan? tror det är en riktigt bra häst som kan gå långt och det är förstastrecket för mig här. Gjort helt ruggiga prestationer under lång tid, insatsen på jägers när han var 2.a bakom elliot hall var enorm.
Här miljonerna fördelas? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-24 21:38:18  jaha? lär bli väldigt hårt spelad oavsett och andré eklund är inte hälften av den kusk som uhrberg är........Skulle gissa på 2ggr pengarna och ca: 65% streck.....
Askö serv är en riktig tank som garanterat kommer att sätta tempo på detta vilket gynnar Sammarco och Baretta avanti som är väldigt tidiga på mitt system. Sammarco har äntligen börjat hålla sig på benen och kommer att klättra till guld detta året.
Baretta avanti tar sig till guld enkelt, frågan är hur bra han blir sedan? tror det är en riktigt bra häst som kan gå långt och det är förstastrecket för mig här. Gjort helt ruggiga prestationer under lång tid, insatsen på jägers när han var 2.a bakom elliot hall var enorm.
Här miljonerna fördelas? 
Answer to: "jaha? lär bli väldigt hårt spelad oavsett och andré "
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, JEALOUS BROLINE
S 2, JEALOUS BROLINE
|
hm 4 gånger?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-24 21:45:46  hm 4 gånger?
Answer to: "hm 4 gånger?"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha, den var rolig den. Ger jelous broline 4ggr så kommer jag att avsluta varje mening i 1 månad med att chokladkakan är kung  ,,,Max 3ggr är jag säker på......Troligtvis närmare 2ggr pengarna....
Askö serv och baretta avanti kommer väl att ligga på ca: 4-6ggr pengarna gissar jag på.....Sammarco närmare 5-8ggr pengarna.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-24 22:56:05
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, JEALOUS BROLINE
|
Jag spikar, det här är en ruskigt bra häst.
Men för er som letar motbud, Mancebo har ju faktiskt slagit just J.Broline.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-25 05:30:15
|
Became a member:
Forum posts:
|
här har folke rätt, 4 ggr pengarna kommer vi alrig få för Jealus Broline. Det vore sjukt.
Det är absolut inget fel att spika Jealous Broline, det är svårt att hitta spikar den här omgången. Jag kommer dock inte spika den. Jealous Broline är 2:a på min ranking. Jag har 3 alternativ jag kan göra här.
*Spika Beretta Avanti
*Låsa med Jealous Broline och Beretta Avanti
*gardera med 5-6 streck
Läser loppet så här:
Jealous Broline sitter i ledning, Askö Serve i dödens och kommer hålla uppe tempot. Erik kör 9 Shepard (svanstedt), och här är frågan hur han väljer att köra. * längs sargen och få 3:e inv. * starta bakom Jealous Broline och få en bra resa utv. 2:a, 3:e utv.
ett kort taktiksnack innan lopp till erik att han ska ta en position utv. så att han senare i loppet ska kunna dra fram beretta Avanti i 3:e spår när åke väljer gå fram.
Min rysare i loppet är 12 Montgomery Hill som jag tror kommer sitta bakom Beretta Avanti i 3:e spår, den är inte dålig den heller.
|
|
Reply
|
|
travspelarn
|
Posted: 2011-01-25 08:47:27
|
Became a member: 2007-10-25
Forum posts: 1102
|
Angående Berettas senaste start så trodde Åke att han skulle vinna loppet i sista sväng. Dock så missbedömde han avståndet fram till Elliot hall och trodde han var närmare. Han hade ju väldigt begränsad sikt då men Åke tyckte iaf att hästen kändes mycket bra och hade krafter kvar i mål...
Det enda jag hört från ägarna inför denna start var i förra veckan då man sa sa att det var stenklart nästa lördag.  Dock så visste man ju inte motståndet så ska se om jag får tag i någon igen...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-25 12:27:25  Synd att dom byter kusk på Jealous, tror jag spikar den iaf har ju gått in varje gång hittills
Answer to: "Synd att dom byter kusk på Jealous, tror jag spikar den iaf har ju g&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Dom är tvingade att "byta" kusk, Thomas Uhrberg är avstängd.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
4
|