[ 1
]
2
3
|
Travzonen
|
Posted: 2011-01-17 07:00:03
|
|
V75-7 | Bronsdivisionen, försök 5. 1:A PRIS 110 000 kr 1640 A 1. ESTER ZONETT Svanstedt Åke 2. STARO DYNAMITE Eklöf Bo 3. I´M ALONE FACE Kontio Jorma 4. IZARA Kihlström Örjan 5. SUPER BRIAN Lennartsson Per 6. SANDRO MUSTANG Eriksson Sören 7. TROTTEUR Bergh Robert 8. SEBASTIAN PALEMA Söderholm Krister 9. LIVI DESTINY Olsson Daniel 10. OKTAN ZET Redén Daniel a 11. GLOBAL LIGHTNING Jansson Torbjörn 12. STARO DIXIELAND Adielsson Erik
Turordning: 2-7-3-8-1-6-9-12-11-5-4-10
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-17 16:22:09
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, I'M ALONE FACE
|
Im alone face sos? 2,4,6 är dom ända som skrämmer, har iofs inte kollat noggrant ännu
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2011-01-17 16:36:48
Edited(1): 2011-01-17 16:36:57
|
|
|
Posted: 2011-01-17 16:56:57
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, I'M ALONE FACE
|
Hade för mig att han var ganska kvick ut. 3,5,6,7,12 så är man helt säker.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-17 17:59:05
|
Became a member:
Forum posts:
|
i'm alone face är snabb ut och ett spetsbud!
Men här sitter erik bakom en blivande elithäst, så sant som det är sagt. STARO DIXIELAND
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-17 18:17:54
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, STARO DYNAMITE
S 2, STARO DYNAMITE
|
Ett jämnt lopp. Staro+Erik får tipsnicken men kommer nog gardera ordentligt.
Ska Sandro Mustang äntligen hinna dit denna gång ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-17 18:47:06
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, STARO DIXIELAND
S 2, STARO DYNAMITE
|
Här tar Staro ledningen hur lätt som helst , sedan om man vill köra där är ju en helt annan sak!

|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-17 18:54:23
|
Became a member:
Forum posts:
|
går staro felfrit toch är lika bra som sist så rundar kusen dessa "blåbär"
Men är tacksamt med en sådan favorit i sista tycker jag, läge helgardera och hålla tummarna här
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-17 19:00:44 Edited(1): 2011-01-17 19:01:58  Här tar Staro ledningen hur lätt som helst , sedan om man vill köra där är ju en helt annan sak!

Answer to: "Här tar Staro ledningen hur lätt som helst , sedan om man vill k&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kolla bara igenom arkivet fort och såg att Alone face varit med i 2, 11 öppningar vilket är ju ganska snabbt.
Såg bara 1 lopp där goop körde mot ledningen från spår 1 med staro och det var 15 öppning.
Öppnar staro verkligen snabbare än alone face ?
Stygge jorma kör väl tills han sitter i ledningen.
Är Eriks häst verkligen så bra att den rundar fältet och bara vinner på kort ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-17 19:01:54  Kolla bara igenom arkivet fort och såg att Alone face varit med i 2, 11 öppningar vilket är ju ganska snabbt.
Såg vara 1 lopp där goop körde mot ledningen från spår 1 med staro och det var 15 öppning.
Answer to: "Kolla bara igenom arkivet fort och såg att Alone face varit med i 2, "
|
Became a member:
Forum posts:
|
om dne inte gallar så kan den nog gå 3de spår runtom och vinna, så mkt bättre är den nog, men inte intressant för mig alls som storfavvo spår 12 och kort, knepig häst.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-17 19:12:15
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, STARO DIXIELAND
S 2, STARO DYNAMITE
|
Staro ÄR jättesnabb ut om du kollar det loppet de Björn Goop körde så small det bara till sedan tar han upp direkt för att få en fin rygg.
Men jag säger inte man vill köra i ledningen.
Dock spelar det ingen roll för det här VINNER Erik.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-17 19:14:50 Edited(1): 2011-01-17 19:18:42  Kolla bara igenom arkivet fort och såg att Alone face varit med i 2, 11 öppningar vilket är ju ganska snabbt.
Såg bara 1 lopp där goop körde mot ledningen från spår 1 med staro och det var 15 öppning.
Answer to: "Kolla bara igenom arkivet fort och såg att Alone face varit med i 2, "
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, STARO DIXIELAND
S 2, STARO DYNAMITE
|
Hur många hästar har du sett i december pulla 12,8 ?
11,6 fram i 3e spår till ledningen,12,5/1000 - sista 500/12,6.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-17 19:17:51  Hur många hästar har du sett i december pulla 12,8 ?
Answer to: "Hur många hästar har du sett i december pulla 12,8 ?"
|
Became a member:
Forum posts:
|
får nog kolla uppåt silver, guld då
Men spikar hellre truly devoted än denna, just pga läget knepigheten och distansen nu
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-17 19:20:42 Edited(2): 2011-01-17 19:22:02  får nog kolla uppåt silver, guld då
Men spikar hellre truly devoted än denna, just pga läget knepigheten och distansen nu
Answer to: "får nog kolla uppåt silver, guld då:)
Men spikar hellr"
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, STARO DIXIELAND
S 2, STARO DYNAMITE
|
Äsch kan Erik sätta Just Fix It först lär han ha MYCKET lättare att sätta nosen först med den här de kan jag sätta mitt tjock huvud på.
Speciellt om I´m alone face tar ledningen för den är ju seg som en sugga sista 500 o DEN har Erik stenkoll på då han kört flertal gånger.
Jag säger som du brukar göra till mig - lyssna på mig 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-17 19:24:10
|
Became a member:
Forum posts:
|
Rädd att om nu inte dom vill köra med staro i ledningen släpper dom till Jorma som får fuska där framme.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-17 19:28:16  Rädd att om nu inte dom vill köra med staro i ledningen släpper dom till Jorma som får fuska där framme.
Answer to: "Rädd att om nu inte dom vill köra med staro i ledningen släp"
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, STARO DIXIELAND
S 2, STARO DYNAMITE
|
Fuska med Erik i loppet jo jo..då är han snart i dödens ska du se, o DEN hästen plockar han sista 200m i den positionen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-17 19:57:37  Äsch kan Erik sätta Just Fix It först lär han ha MYCKET lättare att sätta nosen först med den här de kan jag sätta mitt tjock huvud på.
Speciellt om I´m alone face tar ledningen för den är ju seg som en sugga sista 500 o DEN har Erik stenkoll på då han kört flertal gånger.
Answer to: "Äsch kan Erik sätta Just Fix It först lär han ha MYCKET"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, GLOBAL LIGHTNING
S 2, STARO DYNAMITE
|
Seg som en sugga är ju en sanning med modifikation vill jag dock påstå.
Jag har klockat "Jag är ensamt-ansiktet" (sjukt namn) till 1.10,5 sista 500. Så nog har den kapacitet att dra sista 500, men det beror ju självklart på hur resten av loppet varit.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-17 19:59:30  Äsch kan Erik sätta Just Fix It först lär han ha MYCKET lättare att sätta nosen först med den här de kan jag sätta mitt tjock huvud på.
Answer to: "Äsch kan Erik sätta Just Fix It först lär han ha MYCKET"
|
Became a member:
Forum posts:
|
tänk på att hästen är knepig och opålitlig, här måste erik köra på hästen hela vägen och spår och allt, inte omöjligt det finns ett G i raden efter loppet
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-17 20:51:07
|
Became a member:
Forum posts:
|
med tanke på hur bra hästen hantera sitt "snubbelsteg" senast när han gick på i 3.e spår och började avancera i 1.11 fart, så är jag inte det minste rädd för galopp.
Har enbart haft problem med voltstart och verkar väldigt pålitlig annars. Sättet den fick ordning på benen i den farten senast var imponerande. Att han sedan bara kan fortsätta framåt och i princip "jogga" i mål på 12,8 är helt enormt.
Detta är en blivande elithäst/bra guldhäst tror jag, kommer att tjäna grova pengar i framtiden.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-17 21:26:35 Edited(2): 2011-01-17 21:28:12  med tanke på hur bra hästen hantera sitt "snubbelsteg" senast när han gick på i 3.e spår och började avancera i 1.11 fart, så är jag inte det minste rädd för galopp.
Har enbart haft problem med voltstart och verkar väldigt pålitlig annars. Sättet den fick ordning på benen i den farten senast var imponerande. Att han sedan bara kan fortsätta framåt och i princip "jogga" i mål på 12,8 är helt enormt.
Detta är en blivande elithäst/bra guldhäst tror jag, kommer att tjäna grova pengar i framtiden.
Answer to: "med tanke på hur bra hästen hantera sitt "snubbelsteg""
|
Became a member:
Forum posts:
|
om du inte är det minsta rädd för galopp så är du nog den kyligaste travkille jag vet, är stor skillnad på att ligga i 3de spår 1 varav med folk som går ut framför, korrigeringar, dvs annat än att ligga i 3d spår 150m på en raksträcka som han fick göra sist, är tacksam om han blir storfavorit, för det är just sådana storfavoriter som torskar, när de torskar
Sist mötte han 1-2 hästar av hygglig kaliber, nu möter han ett helt startfält som håller samma klass, dvs han får jobba för sina pesetas
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
|