[ 1
]
|
|
Posted: 2010-08-26 23:37:43
|
Became a member:
Forum posts:
|
Folk som gnäller på mig.. Att bero på 3 åringen ute på marknaden nu för 1,9 Front Work. Är den värd 1,9? Menar bara om JAG hade sålt den då hade det blivit ett JÄKLA liv nu då? Bara Undrar, riktar gärna frågan mot dig PuchMaxarN!!!
|
|
|
|
Limpicus
|
Posted: 2010-08-26 23:40:20  Folk som gnäller på mig.. Att bero på 3 åringen ute på marknaden nu för 1,9 Front Work. Är den värd 1,9? Menar bara om JAG hade sålt den då hade det blivit ett JÄKLA liv nu då? Bara Undrar, riktar gärna frågan mot dig PuchMaxarN!!!
Answer to: "Folk som gnäller på mig.. Att bero på 3 åringen ute "
|
Became a member: 2007-12-25
Forum posts: 954
|
Ger det dig rätten att göra skumma affärer för att någon annan gör det?
|
|
|
|
|
Posted: 2010-08-26 23:49:51
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag menar bara borde inte alla HOPPA på honom precis som ni gjorde mot mig, när ni hade fel? 
|
|
|
|
|
Posted: 2010-08-27 02:40:42 Edited(1): 2010-08-27 02:41:23
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nej ,de kanske ser tveksamt ut men...
Det blir dock skillnad på konstigheter nån gång från ett stall, Hogans , som inte direkt är känt för konstigheter. Blir inte samma liv då. Har man skött sina kort innan vet alla att alla stall som varit aktiva länge får konstiga bud ändå ibland. Behöver inte vara fusk för det. En del nOObs har bara noll koll.
Andra stall händer det mera kring, och tyvärr, då blir det lite av som man bäddar får man ligga.
Om det är berättigat eller ej, och vad som är fusk eller ej...
Ja , det kan bara din rapporter till Eriksson och vad han bedömer det som avgöra.
|
|
|
|
Mancher
|
Posted: 2010-08-27 04:30:36  Folk som gnäller på mig.. Att bero på 3 åringen ute på marknaden nu för 1,9 Front Work. Är den värd 1,9? Menar bara om JAG hade sålt den då hade det blivit ett JÄKLA liv nu då? Bara Undrar, riktar gärna frågan mot dig PuchMaxarN!!!
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
|
En 3-åring som aldrig förlorat felfri och varit sämre än 2:a. Vad är det tveksamma? Du är den sista som ska komma med dessa påpekningar, försök inte fiska efter empati, för din trovärdighet är förlorad sedan länge som du säkert märker...
|
|
|
|
Post removed
|
Posted: 2010-08-27 07:16:46
 En 3-åring som aldrig förlorat felfri och varit sämre än 2:a. Vad är det tveksamma? Du är den sista som ska komma med dessa påpekningar, försök inte fiska efter empati, för din trovärdighet är förlorad sedan länge som du säkert märker...
Answer to: "En 3-åring som aldrig förlorat felfri och varit sämre ä"
|
|
|
Posted: 2010-08-27 07:33:01  Jag gråter över att du säger så Puch  Tusan...
Answer to: "Jag gråter över att du säger så Puch :( Tusan..."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Men snälla du säger ju att den är värd dom pengarna, buda nu direkt  Lägg 2,9 också  ? Menar den har ju aldrig förlorat säger du!!!
|
|
|
|
johan1
|
Posted: 2010-08-27 13:36:27  Folk som gnäller på mig.. Att bero på 3 åringen ute på marknaden nu för 1,9 Front Work. Är den värd 1,9? Menar bara om JAG hade sålt den då hade det blivit ett JÄKLA liv nu då? Bara Undrar, riktar gärna frågan mot dig PuchMaxarN!!!
|
Became a member: 2010-03-01
Forum posts: 258
|
det är inget fusk jag frågade stall hogan om han hade nån bra häst till salu om det hade han så jag tipsade min kompis som precis har byggdt upp ett stall och har tror på hästen det är ingen fusk
|
|
|
|
torro1
|
Posted: 2010-08-27 16:21:29
|
Became a member: 2008-05-18
Forum posts: 550
|
Om man råkar ut för en tveksam affär så kan man ju alltid skicka ett mail till Eriksson. För någon dag sen när jag loggade in så hade någon avlat med min S.P Fort Knox 10 gånger på mindre än 2 minuter och samtliga hästar va pensionerade och stallet/stallen borttagna. SÅ jag skrev till Eriksson och berättade detta..Så han tog bort 600.000 från mitt konto.
|
|
|
|
ddmannen
|
Posted: 2010-08-27 16:55:39
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
|
Sen är det ju ytterst tveksam taktik att lägga så mycket pengar på en häst för ett nystartat eller omstartat stall,
|
|
|
|
stallbrucelee
|
Posted: 2010-08-27 18:46:36
|
Became a member: 2010-01-18
Forum posts: 294
|
Svenska avundsjukan....jag har sett mycket värre priser på mycket mycket sämre hästar, och sen är Hogan inte känd som en fuskare så detta är typiskt ett sätt för Victory Stables att få bort ögonen från hans tvivelaktiga affärer både på börsen och aveln....Palema hästen han köpte fick 15 föl på två dagar...hmmmm???....Titta dig i spegeln Victory Stables innan du yttrar dig. 
|
|
|
|
|
Posted: 2010-08-27 19:50:21
|
Became a member:
Forum posts:
|
hÅLLER FULLSTÄNDIGT MED STALL BRUCELEE!!!
Hästen är det inget fel på...
Bra värden.. visat direkt att den har bra skalle med 3 lopp och alla på pallen.
Om det är poängen som dom hakar sig upp på så kan den ju inte ha mer när den bara startat 3 gånger?
men hästen har ju helt 100% klart bra föruttsätningar att bli hur bra som helst, om den fortsätter på denna linje...
Om Det hadde varit en rutinerad stall som köpte, så hadde ju ingen ens reagerat på affären.
Hogan är nog den som sist skulle fuska på denna sajt, kan jag gott säga.
Det är ju inte alltid poängen som är huvudsaken för tillfället vilken som är bra häst... många faktorer som spelar in..
Köper den där hästen hundra gånger före sånna hästar som det finns fullt av på Köp/Sälj..
5-8 åriga avdankade hästar som till sist av 30 tal lopp lyckats vinna karriärens typ första lopp och har cr 100 poäng.
|
|
|
|
|
Posted: 2010-08-27 19:52:42
|
Became a member:
Forum posts:
|
Stänger tråden nu. Kommer inte komma mycket längre, och i stället är risken rätt uppenbar för lite pajkastning som ingen gynnas av . Ta det med Eriksson om så önskas, as usual...
|
|
|
|
[ 1
]
|