Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> FÖÖÖR FAN!!

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2010-08-15 14:33:12

Became a member: 
Forum posts:
NU MÅSTE DET FÅ ETT SLUT HERREGUD !!!!!!!!!!!!

det här var droppen, ni som försvarade Victory_stables ni kan ju då kolla in PRIMETIME PALEMAS SENASTE AVELSVECKA? har betäckt sisådär 15-20 ston och victory stables har bara haft han i en vecka.. för 100.000 kr blir så trött på detta nu och hur många account har du egentligen ? 10-20 ? boooort !!!

ni forummoderatorer kanske går in och ändrar i mitt inlägg men nu är ja trött så de får kvitta, ni ser väl att det är uppenbart fusk??
Posted: 2010-08-15 14:36:32

Became a member: 
Forum posts:
skrev följande till victory_stables nyss

SLUTA FUSKA !!!

hans svar :

njaa, du får ju se, nybörjar tur bara! fuska med vad dit sär? du som fuskade mot mig förut, jag kan anmäla dig för GROVT fusk mot min lillebror förut, haha så snälla
ddmannen Posted: 2010-08-15 14:56:15 Edited(1): 2010-08-15 14:57:03

Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
Även om chokladkaka skulle ha fuskat så ger det inte oss andra rätt att fuska , detta gäller även victor_stable.

Med victorys resonemang kan man göra vad som helst bara någon annan någon gång har gjort ett regelbrott tidagare.

Lite inne på att den ideen som eriksson hade i en annan tråd , med att hingstägaren inte skulle få några pengar när man betäcker , utan att de blir pengar till bästa hingstarna i slutet av etappen , även om jag hellre skulle se uppfödarpengar till hingst och stoägaren på 10%.

Det skulle få bort mycket av denna typen av fusk eller åtminstånde skulle göra så att det inte blir några snabba pengar.
Posted: 2010-08-15 17:16:12 Answer to: "Även om chokladkaka skulle ha fuskat så ger det inte oss andra r"

Became a member: 
Forum posts:
puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuust meningslöst.

samt försöker han få med mig i graven genom att hitta på massa saker, vad ska du komma med härnäst?
Posted: 2010-08-15 23:01:27

Became a member: 
Forum posts:
stänger tråden...kommentarer överflödiga ! Bryr mig inte om att deleta/ändra en massa. Känns som ämnet är uttjatat, och de flesta här inne ha sin åsikt klar. I vilket fall som helst...Du har nog fått fram din poäng kakan

Sen får vi bara hoppas på att Eriksson tar sig tid att kika på det här och ta tag i det snart...
[ 1 ]