Gidman, Det är grymt svårt att komma med i lopp!!!
Och de 2 mest irriterande sakerna med detta är:
1an--> Jag spelar ett onlinespel, där jag bara har 5 boxar...varav någon/några tas upp av unghästar förmodligen.
Om jag då
INTE kan få mina andra hästar till start i vettiga lopp...
Hur mycket action blir det då?!?
Spelet blir totalt jätte-mega-super-ospännande!
Sorry, men det är den feelingen jag har just nu...och ni får gärna komma med " Det är beta" , "Ha lite tålamod så blir det nog bra"...
men det är ju det jag har! Det är därför jag sitter här...

...
o väntar på att det blir bättre...
Problemet är bara att det är här den andra biten kommer in...
Den som blir riktigt irriterande...
2an--> är ju det faktum att jag ser lopp med hyfsade pengar som inte ser ut och var fyllda, eller körs med hästar endast marginellt bättre än de i lägre klasser.
Jag ser storlopp med en del "medelbra" hästar i, som bara råkar ha fått pengar o startpoäng på sig för de var med i ett tidigt skede. Jag ser kriteriekvalen nu med hästar
marginellt bättre än min bästa 3-åring!
Alltså massor lopp där de som redan har det bra ställt håvar in kanonfina pengar , medans vi som bara kom in snäppet senare knappt hittar lopp att starta våra hästar i....Smått irriterande!
Visst det är en beta, och jag tycker det är helt okej att de som var med först har lite plus, och jag vill inte att de ska "straffas" men..... eftersom inget kommer nollställas , så är alltså spelet igång....
Då känns det nu som somliga tjänar enormt billiga pengar , och de pengarna kommer ju finnas kvar...o vissa kommer därför ha enorma fördelar för låååång tid framåt!
Andra däremot kämpar för att komma till start ...hur bra känns det?