Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> ???

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]   2  
Author Message
Posted: 2010-03-30 22:28:15 Edited(1): 2010-03-30 22:33:49

Became a member: 
Forum posts:
Jag tycker det är alltför mycket onödigt tjafs om allting nästan, här!!! man bryr sig alltför mycket om vad den andre gör... om det inte är stavfel så är det någonslags påhopp eller till och med bryr man sig om hur mycket nån lägger utropspris på sin häst! och så blir man alltför lätt beskyld för fusk här!!!!!! det är en mycket allvarlig anklagelse... man hänger ut folk hur som helst!!! om nån tycker att det är fusk så är man välkomna att trycka på knappen... det är det den är till för..... sluta upp med smutskastandet.... tjänar ingenting till! som man säger: man är oskyldig tills motsatsen är bevisat... låt eriksson avgöra/eller nån som har hand om det,,,, vill absolut inte vara gnällig men kände att jag behövde säga det här! och till sist: jag VÄNTAR fortfarande på att få några ursäkter! ni vet vilka ni är!!!
Reply
Posted: 2010-03-30 22:44:28

Became a member: 
Forum posts:
Lite Skit Kan Man Kasta På Folk Tycker Jag.....man får ta det med glimten i ögat litegrann då jag "retas "lite me folk.
Reply
Post removed Posted: 2010-03-30 22:46:46   Answer to: "Lite Skit Kan Man Kasta På Folk Tycker Jag...;)..man får ta det"
Posted: 2010-03-30 22:50:51 Answer to: "Lite Skit Kan Man Kasta På Folk Tycker Jag...;)..man får ta det"

Became a member: 
Forum posts:
javisst!!! självklart får man göra det.... men när du hängde ut mig här som en Jä-la fuskare..... det anser jag inte är bara att lite retas!!!! du försår väll vad jag menar,,,,, det finns gränser!!!
Reply
Posted: 2010-03-30 22:58:16

Became a member: 
Forum posts:
Hängde ut?? jag undrade hur min häst kan vara värd ca 800 000 extra efter en dag bara?anklagade jag dig för fusk då? det enda ja undrade över va just priset som du fick för den.
Reply
Posted: 2010-03-30 23:00:12 Edited(3): 2010-03-30 23:04:06 Answer to: "Hängde ut?? jag undrade hur min häst kan vara värd ca 800 00"

Became a member: 
Forum posts:
jä-la fuskare!! 20 0 biggen

skulle tro det va..men vågar ej trycka på fuskknappen då det förekommer risk för avstängning..eller?
ska de vara så här va..ska det det??..Härmar en viss sverker

när man går in i själva diskussionen så börjar det så där: behöver jag säga mer!

allt det här är dina ord!!! kopierade bara!!! nog gör du mer än bara undrar om priser!!!
Reply
Medeltid Posted: 2010-03-30 23:02:48

Became a member: 2008-02-01
Forum posts: 786
Sluta gnäll nu, jävla dramaqueen. Du fick sålt hästar till skumma överpriser och med tanke på spelets fuskhistoria är det inte konstigt att man blev misstänksam.
Reply
Posted: 2010-03-30 23:03:44

Became a member: 
Forum posts:
ha ha...ok du läser lite mer va jag skrev sen så kanske du fattat va ja menar ..men om du tog illa upp så e ja inte sen o be om ursäkt.

b t w..skulle inte du bli lite lack om du sålde en häst för 100 000 o sen se en dagen efter bjuda 900 000? de va de ja blev mest sur över att jag inte fick så mycket pengar för den..
Reply
Posted: 2010-03-30 23:09:18 Answer to: "ha ha...ok du läser lite mer va jag skrev sen så kanske du fatta"

Became a member: 
Forum posts:
det är så affärer fungerar ibland går det inte som man skulle vilja!! ibland gör man dåliga affärer ibland bra... det som du tyckte var en dålig häst kanske den andre tycker är bra _ som man säger den enes musik är den andres oväsen men nu glömmer vi det där!! och har roligt istället
Reply
Posted: 2010-03-30 23:12:35 Answer to: "Sluta gnäll nu, jävla dramaqueen. Du fick sålt hästar "

Became a member: 
Forum posts:
ser du att jag fortfarande spelar här,,,, fuskare blir avstängda.... misstänksam får man bli.... och fuskrapportera får man också göra..... men att skrika rätt ut i forumet att nån är fuskare det tycker jag är fel!!!! men om du inte inser det så får det vara!!!!
Reply
JontePuma Posted: 2010-03-30 23:49:50 Answer to: "ser du att jag fortfarande spelar här,,,, fuskare blir avstängda."

Became a member: 2008-07-12
Forum posts: 605
hehe lite humor att skriva vill inte gnälla sen blir det oundvikligt munhugg i flera svar från flera håll
tänkte bara som utomstående i denna diskusionen lägga mig i lite om jag får. Som alla nog vet så verkar ju inte Eriksson riktigt ha motivationen att dyka ner djupare i alla små hörn där det behövs en admins handlag även om han försökt/försöker stävja upp fusket och har "stängt av" flera stall (vilka säkert startat nya men skit samma). Men även om "anmäla fusk" knappen är toppen i teorin så funkar den uppenbarligen inte helt bra då många uppenbara mygel fortfarande förekommer vilket kan göra att folk surnar till lite och startar trådar i forumet, säkert i förhoppningen att dessa fuskare ska gå under jord lite o inte våga fuska mer kanske.
Detta beteende skall ju också enligt reglerna leda till avstängning eller varningar vilket ju uppenbarligen inte inträffar.

Sen får vi heller inte glömma att "anmäla fusk" knappen också lett till att vissa stackare har fått sina, i mångas mening, HELT korrekta sälj hävda av admin för att dom blev sålda till så kallade "överpriser". Vem är admin att bestämma vad ett "överpris" är egentligen? Står det i reglena att man inte får försöka få ut så mkt pengar som möjligt av en försäljning? Det räcker ju med att EN annan spelare tycker priset är rimligt så är det ju en korrekt transaktion. Admins uppgift är att hitta myglarna som uppenbarligen flyttar pengar från multipla konton för att fuska till sig ett starkare stall. Jag kan också personligen säga att jag avskyr s.k daytrading men det är tillåtet så om folk vill pyssla med det så, fine.

Ett forum är just det vad det ska vara, en plats att yttra sina åsikter och du gör helt rätt som står på dig om du är oskyldig. Och finns det då regler som säger vad som får yttras eller inte i ett forum så ska admin ta hand om dom som bryter mot dessa.

Summa summarum, spelet är gratis (om man inte vill köpa hästnamn) och jag har accepterat spelets alla brister för det är jäkligt skoj att pyssla med ändå. Myntet har alltid 2 sidor, så nu låter vi livet gå vidare. Vi ses i vinnarcirkeln!
Reply
Posted: 2010-03-31 02:13:02

Became a member: 
Forum posts:
jag fattar inte o´m det är förbjudet att att skriva i forumet om mistänkt fusk borde inte den personen bli varnad om han/hon fortsätter med att hänga ut folk i forumet och i värsta fall bli bannad!!!!!!!!!!!!!

är det inte så att om man mistänker fusk så kan man trycka på fusk knappen vid egen risk
elr? ta upp det med erickson på nått sätt och inte vara här i forumet och hänga ut folk
Reply
JontePuma Posted: 2010-03-31 13:06:39 Answer to: "jag fattar inte o´m det är förbjudet att att skriva i forum"

Became a member: 2008-07-12
Forum posts: 605

Detta beteende skall ju också enligt reglerna leda till avstängning eller varningar vilket ju uppenbarligen inte inträffar.

som jag skrev så SKA det vara otillåtet att hänga ut folk i forumet, det har Eriksson skrivit i äldre trådar där folk hängts ut förut.
Sen ska ju inte uppfattningen vara att man trycker på fuskknappen "på egen risk". Men man bör nog ana ganska stora ugglor i mossen för att trycka på knappen så att det inte blir en masstryckning på alla möjliga oskyldiga, då bör man, och kommer nog få om det funkar som det ska, en varning från admin för falsk anklagelse eller nåt..

som sagt, systemet funkar inte helt bra då admin inte har möjlighet att lägga ner den tid som behövs just nu.
Det är bara att gilla läget dessvärre.
Reply
Cherry Posted: 2010-04-01 08:52:29

Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
Det är väl inte så konstigt om man blir misstänksam ibland.

T.ex blir jag misstänksam även i den här tråden, när 1ADL1 och Raineri_I skriver på exakt samma sätt med massa utropstecken, plus att båda har stall från Umåker. Kanske en slump, men konstigt iaf.
Reply
Posted: 2010-04-01 10:05:50

Became a member: 
Forum posts:
hahahahahaha nämen det här börjar ju gå överstyr så om jag förstår det rätt om man kommer från samma bana och skriver med utrops tecken så är det mistänksamt eeeeee? skärp dig!!!
Reply
Posted: 2010-04-01 12:17:21 Answer to: "Det är väl inte så konstigt om man blir misstänksam ib"

Became a member: 
Forum posts:
ibland när man hör alltför dumt så är det bäst att bara vara tyst btw Jesus älskar dig!
Reply
Cherry Posted: 2010-04-01 13:34:01

Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
Jag tror att ni är samma person iallafall.
Reply
Andynalan Posted: 2010-04-01 14:00:39 Edited(1): 2010-04-01 14:01:05

Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
UMÅKER!!!! amatörer

BTW... daaam
Reply
Posted: 2010-04-01 14:34:45 Answer to: "UMÅKER!!!! amatörer :( BTW... daaam"

Became a member: 
Forum posts:
??????????
Reply