[ 1
]
|
|
Posted: 2010-03-25 13:54:42 Edited(1): 2010-03-25 13:54:58
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kan man ha flera stall?
Jag ställer rObbish mot väggen då han har flera inloggningar som han kallar rObbish1, rObbish2 osv.
Är det bra? Han kanske inte vet?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-25 14:34:18  Kan man ha flea stall?
Jag ställer rObbish mot väggen då han har flera inloggningar som han kallar rObbish1, rObbish2 osv.
Answer to: "Kan man ha flea stall?
Jag ställer rObbish mot väggen då h"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kan o kan.
Men FÅR väl inte ha mer än ett är tanken.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-03-26 01:21:16  Kan man ha flera stall?
Answer to: "Kan man ha flera stall?
Jag ställer rObbish mot väggen då "
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Och som vanligt vid fuskmisstanke ska man skicka in detta till Eriksson..
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-03-26 11:44:53
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Det ska vara meningen att sånt ska synas om det är från samma IP adress, men som många nu för tiden kan låna brorsans o syrrans o morsans o farsans o polarnas o fan vet om inte mosters kan vara aktuell också....klart fusk om de hjälper varann, t.ex lägger ut ett lik med 1.0 i medel på börsen för 1.5 miljon.....sen dröjer det inte länge innan han har ett bud på den, och såna grova fall måste ju rapporteras....plus alla andra vid misstanke....det tråkiga är ju att man nu även kan bjuda på hästar för mer än det man får på sitt konto numera, vi hade ju ett tydligt fall här nyss med han Magic97 som köpte för 5-7 millar trots han hade 2 millar...han låg 3 millar back sen och menade att det gick....borde vara en spärr där.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-26 11:53:20  Det ska vara meningen att sånt ska synas om det är från samma IP adress, men som många nu för tiden kan låna brorsans o syrrans o morsans o farsans o polarnas o fan vet om inte mosters kan vara aktuell också....klart fusk om de hjälper varann, t.ex lägger ut ett lik med 1.0 i medel på börsen för 1.5 miljon.....sen dröjer det inte länge innan han har ett bud på den, och såna grova fall måste ju rapporteras....plus alla andra vid misstanke....det tråkiga är ju att man nu även kan bjuda på hästar för mer än det man får på sitt konto numera, vi hade ju ett tydligt fall här nyss med han Magic97 som köpte för 5-7 millar trots han hade 2 millar...han låg 3 millar back sen och menade att det gick....borde vara en spärr där.
Answer to: "Det ska vara meningen att sånt ska synas om det är från sa"
|
Became a member:
Forum posts:
|
bra inlägg hogan!
tycker cokså att det borde finnas en spärr att man inte kan handla för mer än man har!!
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-03-26 11:57:47
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Tror det finns fler i andra skepnader, de byter konto så fort de går åt skogen och kör kunkurs igen om de inte lyckas köpa en kanonhäst. Skulle vara bra om man kunde spåra sånt, men tyvärr är det rätt fritt fram just nu när Admin inte har den tid som skulle behövas för att kolla upp sånt, han hinner bara med startlistorna just nu och vi får vara glada över det, synd att vissa ser sig själva som bra spelare genom att fuska....men även idrottsmän på hög nivå dopar sig, sen gråter de i tv o svär att de är helt oskyldiga.  
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-26 13:15:46 Edited(1): 2010-04-01 18:45:24
Answer to: "Tror det finns fler i andra skepnader, de byter konto så fort de g&ar"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jaaa som fan exakt så är det du är grym GO HOGAN 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]