[ 1
]
|
|
Posted: 2010-03-15 22:05:02
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja, som rubriken säger, hur tycker ni att jag ska matcha min 4:a åriga valack White knight i TZO 2? Jag körde med skor i första heatet och kan nu springa barfota. tkr ni att jag ska satsa på barfota i detta heat eller fortsätta med skor och hoppas på att man kommer vidare till det 3 heatet?  tacksam för svar
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2010-03-15 22:08:00  Ja, som rubriken säger, hur tycker ni att jag ska matcha min 4:a åriga valack White knight i TZO 2? Jag körde med skor i första heatet och kan nu springa barfota. tkr ni att jag ska satsa på barfota i detta heat eller fortsätta med skor och hoppas på att man kommer vidare till det 3 heatet?  tacksam för svar
Answer to: "Ja, som rubriken säger, hur tycker ni att jag ska matcha min 4:a &arin"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Helt och hållet upp till dig men jag sitter i samma sits och kommer rycka skorna. I första omgången var det 4 hästar som gick vidare och klassen var ganska ojämn. Jag tror att om det blir lätt bana på torsdag kommer att vara ytterst få hästar som går vidare med skor och kommer inte chansa. Tänk på att det bara är de 2 främsta som går vidare.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-15 22:11:32  Helt och hållet upp till dig men jag sitter i samma sits och kommer rycka skorna. I första omgången var det 4 hästar som gick vidare och klassen var ganska ojämn. Jag tror att om det blir lätt bana på torsdag kommer att vara ytterst få hästar som går vidare med skor och kommer inte chansa. Tänk på att det bara är de 2 främsta som går vidare.
Answer to: "Helt och hållet upp till dig men jag sitter i samma sits och kommer r"
|
Became a member:
Forum posts:
|
mmh, det är nog smartast att gå barfota. skulle bara vara tråkigt i tredje heatet (om man gick vidare barfota) att vara den enda med skor på hovarna xD
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2010-03-15 22:33:44  mmh, det är nog smartast att gå barfota. skulle bara vara tråkigt i tredje heatet (om man gick vidare barfota) att vara den enda med skor på hovarna xD
Answer to: "mmh, det är nog smartast att gå barfota. skulle bara vara tr&ari"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Fast som sagt så tror jag att det är få som kommer till start i tredje omgången med chans på barfotakörning och det skulle vara riktigt surt att komma till FINAL och vara ensam med skor 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-15 22:38:23  Fast som sagt så tror jag att det är få som kommer till start i tredje omgången med chans på barfotakörning och det skulle vara riktigt surt att komma till FINAL och vara ensam med skor 
Answer to: "Fast som sagt så tror jag att det är få som kommer till st"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Haha, ja det brukar vara så. Den som brukar köra barfota och ha bra chanser att vinna, kommer oplacerad mot hästar med skor på.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|