[ 1
]
|
|
Posted: 2009-12-16 20:43:49
|
Became a member:
Forum posts:
|
mickeel kan inte du bara sluta fuska med alla dina ja vad kan det vara 5-6 stall?
tydligen rapporterades dina förra hästaffärrer som va skumma av eriksson och du fick tillbaka hästarna. Direkt nu är det två skumma nybörjarstall som DIREKT bjudit 2 mille på båda dina hästar, sjukt patetiskt.
och anledning av att jag tar upp det i forumet är att om man mailar eriksson ensam görs inget åt saken så vitt jag vet, tycker eriksson kan ta sig en kik än en gång på denna affär .. fusk host..
|
|
Reply
|
|
mickeel
|
Posted: 2009-12-16 21:01:29
|
Became a member: 2008-03-04
Forum posts: 208
|
Jag är helt jävla oskyldig, la ut vicino och Inferno, för att ev få 1 såld. Nu fick jag bägge såld. NAGLO vem faan e det, inte är det jag iallafall  Nu har jag 300000 back i kassan + inga platser för 1åringar. Jag har kommit där jag är på ärligt vis, vet ej hur du kom dit. men fy faan. Har mejlat Eriksson om detta så får vi se
|
|
Reply
|
|
mickeel
|
Posted: 2009-12-16 22:02:20
|
|
Någon jävlas med mig 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-16 22:06:59
|
Became a member:
Forum posts:
|
vet inte om de känns trovärdigt menmen, inte jag som avgör.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-12-16 22:09:54  Någon jävlas med mig 
Answer to: "Någon jävlas med mig:@"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Jag är faktiskt beredd att tro på det. Detta är lite av problematiken med nuvarande system, det finns en möjlighet att "sätta dit" folk om viljan verkligen finns.
Jag tycker dessutom INTE att priserna var speciellt häpnadsväckande utan ganska marknadsmässiga rent av. 2 miljoner för hästar som har poäng för att starta på V7 och att starta i söndagsloppen med BRA kuskar är inget överpris i mina ögon. Skulle knappast nöjt mig med mycket mindre själv.
Travaren som dessutom bjudit nu är inte någon nybörjare utan nån som varit med länge men verkar ha startat om stallet. Han har dessutom bjudit på en häst som Nazzgul säljer och jag tror knappast att han är i så stort behov av en miljon att han startar ett nytt stall för bjuda på sin häst.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-16 22:54:10
|
Became a member:
Forum posts:
|
Men Kakan...med priserna du sätter på dina hästar ? Du övervärderar ju sjukt ibland, och får ändå en och annan såld.
Ändå verkar du alltid förutsätta att andra ska slänga ut sina hästar för LIDL-priser.
Angående denna gången; Säger inte att du har fel, men jag kan hålla med Soberano om att alla de där hästarna INTE var totalt övervärderade.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-17 09:26:58 Edited(1): 2009-12-17 09:30:16  Någon jävlas med mig 
Answer to: "Någon jävlas med mig:@"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag vet att mickeel inte fuskar, han mejlade mig häromdagen och undrade vem fan Naglo var!
Eftersom naglo lagt bud på hans båda hästar som låg ute.
mickeel är min svåger, det var jag som introducerade honom i detta spel.
Han skulle aldrig riskera att bli bannad här
lite onödigt av kakan att gå på så där tycker jag
Och han behöver inte pengarna.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-17 09:54:29  mickeel kan inte du bara sluta fuska med alla dina ja vad kan det vara 5-6 stall?
tydligen rapporterades dina förra hästaffärrer som va skumma av eriksson och du fick tillbaka hästarna. Direkt nu är det två skumma nybörjarstall som DIREKT bjudit 2 mille på båda dina hästar, sjukt patetiskt.
och anledning av att jag tar upp det i forumet är att om man mailar eriksson ensam görs inget åt saken så vitt jag vet, tycker eriksson kan ta sig en kik än en gång på denna affär .. fusk host..
Answer to: "mickeel kan inte du bara sluta fuska med alla dina ja vad kan det vara 5-6 "
|
Became a member:
Forum posts:
|
du börjar bli riktigt nojjig.
finns det något samband med dina uteblivna framgångar?
ok i solklara fall att du håller på, men sista tiden har det ju varit häxjakt.
|
|
Reply
|
|
mickeel
|
Posted: 2009-12-17 10:54:24
|
|
Jo nu behöver jag pengarna, kan ju inte anmäla till på sön. tog ju mina pengar så jag ligger 300 000 back, men det ligger ju bud på bägge så jag får ju tillbaka mina millar. annars vet jag inte vad jag gjort, har inte kunnat va med från början i jakten på 1 åringar. Tack för stödet Swatpro. Och alla andra som tycker kakan gort fel. Och jag ser inget fel på priserna Kakan.
|
|
Reply
|
|
larockma
|
Posted: 2009-12-17 12:38:44
|
Became a member: 2008-11-18
Forum posts: 1474
|
Kan bara konstatera att, Soberano som vanligt, står för visdomen på denna sajt,
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2009-12-17 15:09:16
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Har mycket svårt att se att mickeel har fuskat!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-17 17:15:37
|
Became a member:
Forum posts:
|
naglo som jag vet är ingen nybörjare? han har haft hästen M.P Winner i sitt stall för en tid sedan och sålde den till Carl.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2009-12-21 09:30:11  Jo nu behöver jag pengarna, kan ju inte anmäla till på sön. tog ju mina pengar så jag ligger 300 000 back, men det ligger ju bud på bägge så jag får ju tillbaka mina millar. annars vet jag inte vad jag gjort, har inte kunnat va med från början i jakten på 1 åringar. Tack för stödet Swatpro. Och alla andra som tycker kakan gort fel. Och jag ser inget fel på priserna Kakan.
Answer to: "Jo nu behöver jag pengarna, kan ju inte anmäla till på s&ou"
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Jag har anmält Kakan till Eriksson nu. Hoppas han eller moderatorerna stänger av honom nu. Tydligen verkar han skita i Erikssons regler om att man inte får anklaga användare för fusk i forumet. Misstänker man fusk kan man ta det med Eriksson eller moderatorerna. Tycker alla som blir anklagade av Kakan borde göra samma sak så kanske vi blir av med honom för en gångs skull. Hans nojighet har ju passerat alla gränser. Nya användare blir uthängda varje dag ofta helt utan anledning.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-21 09:53:35  Jag har anmält Kakan till Eriksson nu. Hoppas han eller moderatorerna stänger av honom nu. Tydligen verkar han skita i Erikssons regler om att man inte får anklaga användare för fusk i forumet. Misstänker man fusk kan man ta det med Eriksson eller moderatorerna. Tycker alla som blir anklagade av Kakan borde göra samma sak så kanske vi blir av med honom för en gångs skull. Hans nojighet har ju passerat alla gränser. Nya användare blir uthängda varje dag ofta helt utan anledning.
Answer to: "Jag har anmält Kakan till Eriksson nu. Hoppas han eller moderatorerna "
|
Became a member:
Forum posts:
|
word
|
|
Reply
|
|
[ 1
]