Diskutera allt som rör Travspelet.
Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
kör dom på 0% några dagar efter loppen, tills dom kommer upp i 6-7 nånting sen kör 100% träning igen, dock något annat än allmän när du kör 100%....min åsikt är iaf att det är rätt meningslöst att köra 100% allmän då det kommer ta väldigt lång tid att öka i egneskaperna
alltså, spelar det nån roll att den sitter på "Allmän" när man ändå tränar 0% ? Allmän 0% är väl samma som Intervall 0% ? det är ju 0% hur man än ser på det
alltså, spelar det nån roll att den sitter på "Allmän" när man ändå tränar 0% ? Allmän 0% är väl samma som Intervall 0% ? det är ju 0% hur man än ser på det
Inann jag var med i ett lopp så hade jag runt 6% form men efter loppet hade jag 10% form! Som körorder tog jag "Ge allt". Så det finns andra sätt att bygga upp formen
Inann jag var med i ett lopp så hade jag runt 6% form men efter loppet hade jag 10% form! Som körorder tog jag "Ge allt". Så det finns andra sätt att bygga upp formen