[ 1
]
2
|
|
Posted: 2009-07-18 14:49:53
|
Became a member:
Forum posts:
|
Blir så sjukt arg på detta !
köpte in det fina och lovande stoet Oppurtunity nyss för en relativt dyr peng (2,4 mills) och vill starta henne så fort som möjligt. jo men just det vafan är det jag ser?
Precis 1 sekund innan auktionen e avslutad har förra ägaren gjort ett föl och ja kan inte starta hästjäveln på en vecka minst , sjyst ? detta måste göras någonting åt !

|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-07-18 15:15:36  Blir så sjukt arg på detta !
köpte in det fina och lovande stoet Oppurtunity nyss för en relativt dyr peng (2,4 mills) och vill starta henne så fort som möjligt. jo men just det vafan är det jag ser?
Precis 1 sekund innan auktionen e avslutad har förra ägaren gjort ett föl och ja kan inte starta hästjäveln på en vecka minst , sjyst ? detta måste göras någonting åt !

Answer to: "Blir så sjukt arg på detta !
köpte in det fina och lova"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
  Det var ju ganska roligt iofs men kan väl hålla med om att det inte borde vara möjligt att betäcka när hästen ligger ute. Oavsett så startade hon ju idag och det passar väl bra att hon får vila 7 dagar innan du startar igen? SÅ bråttom kan det väl inte vara?
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-07-18 15:19:03  Blir så sjukt arg på detta !

Answer to: "Blir så sjukt arg på detta !
köpte in det fina och lova"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Som ett tillägg så tycker jag inte att det är värre att betäcka innan försäljning än att ge allt med 2 i form när man har ett bud på en häst.....Eller när hästen är skadad för den delen, tack och lov så stryks iaf skadade hästar nu men det har ju varit mycket sån skit här på spelet tidigare..... Eller hur kakan?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-18 15:29:56    Det var ju ganska roligt iofs men kan väl hålla med om att det inte borde vara möjligt att betäcka när hästen ligger ute. Oavsett så startade hon ju idag och det passar väl bra att hon får vila 7 dagar innan du startar igen? SÅ bråttom kan det väl inte vara?
Answer to: ":D:D Det var ju ganska roligt iofs men kan väl hålla med om att "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jo sant men ja hade siktat på start nästa söndag , de går inte nu . tidigast start kommer på nästa tisdag , ..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-18 15:40:42
|
Became a member:
Forum posts:
|
det är ju lysande att du som är så oärlig gnäller högst av alla när du själv blir drabbad.
Jag betäckte i slutsekunderna bara för att jag såg att det var du som budade. hoppas det känns bra, det är ju exakt samma som när du kört sönder hästar innan försäljning.
tack för överpriset förresten, hon kommer ju givetvis aldrig dra in så mycket pengar åt dig så vet inte vad du tänker med när du lägger 2.4 mille för henne. hon är ganska bra men 2.4 är ju vansinne.
att jag la ut henne föregicks förresten av en desperat förfrågan av Daniel10 som till varje pris skulle ha Opportunity. Han gick ut med en förfrågan på 1 mille först, jag vägrade. Han gav sig dock inte och efter diverse förhandlingar slutade vi på 1750000. När jag lagt ut henne sa han att han lägger budet lite senare. Började ana oråd redan där, och han la aldrig nåt bud.
Men det löste ju sig ändå, tack kakan.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-18 16:06:24
|
Became a member:
Forum posts:
|
Daniel10 i den största nissen på hela zonen! Han vill köpa mina hästar ´för inga pengar alls hela tiden , eller så vill han att jag ska köpa hanns bara för att jag ahr mycket pengar! Hatar honom!
|
|
Reply
|
|
travspelarn
|
Posted: 2009-07-18 17:08:14  Daniel10 i den största nissen på hela zonen! Han vill köpa mina hästar ´för inga pengar alls hela tiden , eller så vill han att jag ska köpa hanns bara för att jag ahr mycket pengar! Hatar honom!
Answer to: "Daniel10 i den största nissen på hela zonen! Han vill köpa "
|
Became a member: 2007-10-25
Forum posts: 1102
|
Plus det faktum att han har sjuttielva startade stall.
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2009-07-18 19:24:56
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
ja, han borde spärras, han skriver skit hela tiden!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-18 19:51:13  ja, han borde spärras, han skriver skit hela tiden!!
Answer to: "ja, han borde spärras, han skriver skit hela tiden!!"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Han får till o med mig att framstå trivsam.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-18 22:05:29
|
Became a member:
Forum posts:
|
börja gråt era nördar HAHAHAH
herregud sitter på zonen och leker att ni får vänner samtidigt som ni är ett gäng sopor och leker bra haha grattis vieri du e bra på zonen KÄNN DIG BÄST OCH VAR STOLT FÖR FAN
men ursäkta mig nu ska jag gråta lite för ni är så himla dumma HAHAHAHHAHA
nördar  
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-18 22:08:05
|
Became a member:
Forum posts:
|
har jag massa olika stall också? m okej vi säger så 
hahhaha herregud ni är så galet roliga grabbar  otroligt 
haha
och jag sa jag lägger bud i SLUTMINUTERNA SOPA noskapin tror du jag buder mer än 2 mille för den pollen?
dukgit men aldrig värd 2,4 plus att du är sjukt korkad som gör föl största sossen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-18 22:24:05  har jag massa olika stall också? m okej vi säger så 
hahhaha herregud ni är så galet roliga grabbar  otroligt 
haha
och jag sa jag lägger bud i SLUTMINUTERNA SOPA noskapin tror du jag buder mer än 2 mille för den pollen?
dukgit men aldrig värd 2,4 plus att du är sjukt korkad som gör föl största sossen.
Answer to: "har jag massa olika stall också? m okej vi säger så:)
hah"
|
Became a member:
Forum posts:
|
2 mille för min Homer  tackar daniel 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-18 22:24:19
|
Became a member:
Forum posts:
|
Har ju skrivit varför jag gjorde det
största sossen, hurså? förstår du ens själv vad du menar?
Och jag tror inte det är så många som vill göra business med dig längre mannen, lycka till
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-18 23:27:20
|
Became a member:
Forum posts:
|
Damn, dra in socialdemokratins feminina politik i debatten.
Vi går upp en nivå ::o
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-18 23:39:06
|
Became a member:
Forum posts:
|
hahah åhh nej noskapin jag köper bara från börsen med en gång hahahaha
lungt lugdunom haha skit samma det är ett spel gåre bajs e det bara starta om så spelar jag  haha orka satsa
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2009-07-18 23:40:54
 hahah åhh nej noskapin jag köper bara från börsen med en gång hahahaha
lungt lugdunom haha skit samma det är ett spel gåre bajs e det bara starta om så spelar jag  haha orka satsa
Answer to: "hahah åhh nej noskapin jag köper bara från börsen med"
|
|
|
Posted: 2009-07-18 23:41:06
|
Became a member:
Forum posts:
|
och noskapin snälla sluta tro att du har vänner för du fjäskar för alla som är bra på det här spelet (typ vieri och dom) HAHA och du då? mot kakan? precis innan göru avel? aa snällt du?
avel eller vad det heter (så intresserad e jag liksom. bryr mig ej.)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-19 00:25:00
|
Became a member:
Forum posts:
|
fjäskar? vad pratar du om egentligen?
och du bryr dig nog mer än du låtsas.. jag nämner för dig att folk på forumet tycker du (med rätta) är dum i huvet, och du skriver tusen inlägg direkt för att försvara dig.
och jag gjorde det mot kakan för han är lika oärlig som du verkar vara.
|
|
Reply
|
|
ddmannen
|
Posted: 2009-07-19 08:01:46 Edited(1): 2009-07-19 08:05:53
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
|
Oavsett hur dum eller oärlig Kakan må vara så gör noskapin fel .
Det förjävligt att utnyttjar uppenbara fel i spelet på detta vis.
Även om det går att betäcka , kastrerar och pensionerar(vet ej om det går) under tiden de ligger ute auktionen så känns det oerhört tveksamt att göra det . Oerhört tveksam affärsmoral .
Bara för en sak inte utryckligen är förbjuden , betyder inte det att den är tillåten.
Men kakan är fan inte mycket bättre när han själv lägger ut denna häst till ett högre pris direkt trotts att den är betäckt och rimligen inte värd dessa pengar.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2009-07-19 09:40:47
 Oavsett hur dum eller oärlig Kakan må vara så gör noskapin fel .
Det förjävligt att utnyttjar uppenbara fel i spelet på detta vis.
Även om det går att betäcka , kastrerar och pensionerar(vet ej om det går) under tiden de ligger ute auktionen så känns det oerhört tveksamt att göra det . Oerhört tveksam affärsmoral .
Bara för en sak inte är förbjuden , betyder inte det att den är tillåten.
Men kakan är fan inte mycket bättre när han själv lägger ut denna häst till ett högre pris direkt trotts att den är betäckt och rimligen inte värd dessa pengar.
Answer to: "Oavsett hur dum eller oärlig Kakan må vara så gör nos"
|
|
[ 1
]
2
|