Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Breeders kval!

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2009-07-02 15:36:24

Became a member: 
Forum posts:
Varför lägger man det så tidigt på etappen?Nu kommer ju alla som hade tur med uttagningarna i klass Alfa med dit+ förtur till dom flesta 3 åringloppen...så grattis alla turskallar...

Anmälde mina till B-lopp o skulle va smart..där fick man för det..hehe
Reply
Posted: 2009-07-03 00:10:22 Edited(1): 2009-07-03 00:12:54

Became a member: 
Forum posts:
Mmm...Har man hört den förut ?!

Samma tjat sedan spelets början i stort sett, utan att Eriksson gjort något åt det...
Eller, han har i för sig lag in ALFA-loppet före breeders för snedvrida etappen för 3-åringarna ännu mer ! DEt är väl bara tt gissa att det är såhär han vill ha det...fattar inte varför, men svårt att tolka det på annat sätt ?

Surt, tycker det skulle vara riktigt spännande att följa 3-åringarna under etappen om 3-åringarna bara hade max 30.000kr-lopp första 3 veckorna, för att sedan låta det stegras, med allt saftigare prispengar under etappens gång.

Då skulle det vara en riktig match att försöka jobba sig in i storloppen sista veckorna ! Borde bli lite kul att följa Just nu kollar jag faktiskt bara lite i början och sedan i slutet av etappen ...men det är bara mina idéer...
Reply
travspelarn Posted: 2009-07-03 00:24:37 Answer to: "Mmm...Har man hört den förut ?! ;) Samma tjat sedan spelets b&"

Became a member: 2007-10-25
Forum posts: 1102
En annan idé kanske vore att låta hästarna tävla en säsong som tvååringar med max 50.000 kronors lopp och sedan avsluta etappen med en uppfögningslöpning eller liknande. Då skulle alla ha chansen att visa vad de går för i vanliga lopp innan man utser den bästa tvååringen. Men bara en tanke Tycker att loppmotorn är prio ett just nu...
Reply
[ 1 ]