1
2
[ 3
]
|
|
Posted: 2009-08-22 08:59:01  Tror inte de släpper spets över kort distans med Paul November
Answer to: "Tror inte de släpper spets över kort distans med Paul November"
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, ARRAS
|
hade ludde kört så hade jag oxå trott det men takter nja.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-22 09:34:11  Såg att Thornberg spikade Arras vilket borde betyda att de är inne på att släppa med Paul N... Säger inte att Arras är en spik, men den borde ha en mycket bra chans om de nu är inne på att inte köra Paul i spets... Trots allt kort distans igen, älskar uppenbarligen banan och kort upplopp...
Answer to: "Såg att Thornberg spikade Arras vilket borde betyda att de är in"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, PAUL NOVEMBER
|
Thornberg har aldrig haft ett rätt förutom när han hade Peaceful Secret
|
|
Reply
|
|
bossebast
|
Posted: 2009-08-22 10:29:14
|
Became a member: 2007-11-29
Forum posts: 1820
V 5, TEASER ELEGANCE
|
Många som vill till spets för att släppa eller köra där. Den ende som inte vill ha ledning från start är väl TE? Åke kör sista 500 istället och är först över mållinjen. Spikas trots att Travtjänsten spikar 9KK.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-22 13:19:07  Många som vill till spets för att släppa eller köra där. Den ende som inte vill ha ledning från start är väl TE? Åke kör sista 500 istället och är först över mållinjen. Spikas trots att Travtjänsten spikar 9KK.
Answer to: "Många som vill till spets för att släppa eller köra d&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
9an har bra rygg, känns säkeert om man tar både där.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-22 15:06:54
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nu ska det bästämmas om det blir mycket deg eller lite mindre. Skräller det här så blir det kupongfläkt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-22 15:13:05 Edited(1): 2009-08-22 15:13:32  Nu ska det bästämmas om det blir mycket deg eller lite mindre. Skräller det här så blir det kupongfläkt.
Answer to: "Nu ska det bästämmas om det blir mycket deg eller lite mindre. Sk"
|
Became a member:
Forum posts:
|
knappast i guld det bestäms. Snarare i loppen efter
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2009-08-22 15:21:53  Säger inte att du har fel för jag har ingen kristallkula men jag har sjuk feeling för att det smäller här. Robis Ingo eller Smashing Klipp kanske håller upp o vad händer sen ? Inget tempo och K.K är borta. Det ÄR bästa hästen men läget på kort är bedrövligt och vinnaren kan vara en häst som smiter undan.
Answer to: "Säger inte att du har fel för jag har ingen kristallkula men jag "
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Stort tack för att du fick mej att gardera!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-22 15:30:01  Stort tack för att du fick mej att gardera!! 
Answer to: "Stort tack för att du fick mej att gardera!!:)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det blev för långt fram som sagt var. Kul att jag kunde hjälpa till 
Min tokide Robis Ingo fick för jobbigt lopp annars vet man inte hur det slutat...
Måste också lära mig hur bra Teasern faktiskt är och att det är en Guldhäst. Har varit skeptisk sen den gick upp i klass men idag bevisade han för mig att den duger långt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-08-22 15:31:37  knappast i guld det bestäms. Snarare i loppen efter
Answer to: "knappast i guld det bestäms. Snarare i loppen efter"
|
Became a member:
Forum posts:
|
OM det skräller i Guld så slår det ut flest kuponger i regel. Idag vann ju en 2:a handare (tror jag) så det tog inte så hårt på kuponghögen men över 50% av systemen rök väl?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2009-08-22 15:38:43  OM det skräller i Guld så slår det ut flest kuponger i regel. Idag vann ju en 2:a handare (tror jag) så det tog inte så hårt på kuponghögen men över 50% av systemen rök väl?
Answer to: "OM det skräller i Guld så slår det ut flest kuponger i reg"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Åkes såg smällfin ut o hade det varit i första V75 så hade han varit spik så det sjunger omet ! 
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
|