1
[ 2
]
|
|
Posted: 2009-07-19 09:41:01
|
Became a member:
Forum posts:
|
håller med ddmannen....
jag må varfa kaxig men det är ett spel för fan? varför tar alla åt sig?
och du har en poäng noskapin klart jag är mer seriös än vad jag är oseriös annars skulle jag inte lägga ner all denna tid? men menar, man kan inte vinna nåt?
kan inte förlora nåt?
det e bara ett roligt enkelt spel!
liksom du gjorde fan också fel haha?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-19 11:42:18  Oavsett hur dum eller oärlig Kakan må vara så gör noskapin fel .
Det förjävligt att utnyttjar uppenbara fel i spelet på detta vis.
Även om det går att betäcka , kastrerar och pensionerar(vet ej om det går) under tiden de ligger ute auktionen så känns det oerhört tveksamt att göra det . Oerhört tveksam affärsmoral .
Bara för en sak inte utryckligen är förbjuden , betyder inte det att den är tillåten.
Men kakan är fan inte mycket bättre när han själv lägger ut denna häst till ett högre pris direkt trotts att den är betäckt och rimligen inte värd dessa pengar.
Answer to: "Oavsett hur dum eller oärlig Kakan må vara så gör nos"
|
Became a member:
Forum posts:
|
La ut den i ren arghet, kommer inte bli såld .
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-19 11:43:09  det är ju lysande att du som är så oärlig gnäller högst av alla när du själv blir drabbad.
Jag betäckte i slutsekunderna bara för att jag såg att det var du som budade. hoppas det känns bra, det är ju exakt samma som när du kört sönder hästar innan försäljning.
tack för överpriset förresten, hon kommer ju givetvis aldrig dra in så mycket pengar åt dig så vet inte vad du tänker med när du lägger 2.4 mille för henne. hon är ganska bra men 2.4 är ju vansinne.
att jag la ut henne föregicks förresten av en desperat förfrågan av Daniel10 som till varje pris skulle ha Opportunity. Han gick ut med en förfrågan på 1 mille först, jag vägrade. Han gav sig dock inte och efter diverse förhandlingar slutade vi på 1750000. När jag lagt ut henne sa han att han lägger budet lite senare. Började ana oråd redan där, och han la aldrig nåt bud.
Men det löste ju sig ändå, tack kakan.
Answer to: "det är ju lysande att du som är så oärlig gnäller"
|
Became a member:
Forum posts:
|
känns som att du har varit med ett tag, detta är ditt första inlägg? vad heter dina andra acc?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-19 12:01:11
|
Became a member:
Forum posts:
|
har inte varit med så överdrivet länge, men har en bror som också spelar och introducerade mig till spelet. och nej vi är inte inloggade på samma IP (=andra acc). han har uppdaterat mig lite, plus att jag läser forumen. och jag har varit med tillräckligt länge för att inse att du har fulat dig ganska mycket själv.
t.ex genom att köra slut på hästar och t.o.m skadat dom precis innan försäljning. om jag nu är den enda som ser den poetiska rättvisan i att göra i princip samma sak mot dig som du gjort mot andra, så får det väl vara så. jag ångrar det inte.
ja 3 mille får du nog aldrig. redan 1.75 som daniel ville köpa opportunity för kändes som överpris, men jag ska inte lägga mig i mer.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-19 12:25:02
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag kan köpa henne kakan för 3 mille..men då vill ja ha en valfri häst med på köpet du har?.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-07-20 17:17:10
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha