Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> FÖRBANNAD

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

1   [ 2 ]  
Author Message
Posted: 2009-07-19 09:41:01

Became a member: 
Forum posts:
håller med ddmannen....
jag må varfa kaxig men det är ett spel för fan? varför tar alla åt sig?
och du har en poäng noskapin klart jag är mer seriös än vad jag är oseriös annars skulle jag inte lägga ner all denna tid? men menar, man kan inte vinna nåt?
kan inte förlora nåt?
det e bara ett roligt enkelt spel!
liksom du gjorde fan också fel haha?
Reply
Posted: 2009-07-19 11:42:18 Answer to: "Oavsett hur dum eller oärlig Kakan må vara så gör nos"

Became a member: 
Forum posts:
La ut den i ren arghet, kommer inte bli såld .
Reply
Posted: 2009-07-19 11:43:09 Answer to: "det är ju lysande att du som är så oärlig gnäller"

Became a member: 
Forum posts:
känns som att du har varit med ett tag, detta är ditt första inlägg? vad heter dina andra acc?
Reply
Posted: 2009-07-19 12:01:11

Became a member: 
Forum posts:
har inte varit med så överdrivet länge, men har en bror som också spelar och introducerade mig till spelet. och nej vi är inte inloggade på samma IP (=andra acc). han har uppdaterat mig lite, plus att jag läser forumen. och jag har varit med tillräckligt länge för att inse att du har fulat dig ganska mycket själv.

t.ex genom att köra slut på hästar och t.o.m skadat dom precis innan försäljning. om jag nu är den enda som ser den poetiska rättvisan i att göra i princip samma sak mot dig som du gjort mot andra, så får det väl vara så. jag ångrar det inte.

ja 3 mille får du nog aldrig. redan 1.75 som daniel ville köpa opportunity för kändes som överpris, men jag ska inte lägga mig i mer.
Reply
Posted: 2009-07-19 12:25:02

Became a member: 
Forum posts:
Jag kan köpa henne kakan för 3 mille..men då vill ja ha en valfri häst med på köpet du har?..
Reply
Posted: 2009-07-20 17:17:10

Became a member: 
Forum posts:
haha
Reply
1   [ 2 ]