1
2
[ 3
]
|
|
Posted: 2008-08-22 20:29:04  Jag tror att Lovebite kan spetsa och sen vinner han och efter det här loppet åker han ner till Frankrike och startar några månader. Jag spikar Lovebite.
Answer to: "Jag tror att Lovebite kan spetsa och sen vinner han och efter det här lopp"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, LOVEBITE
|
får han spets så vinner han krossat sådan som earl tilly när han haft spets sådan finns inte här
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-22 21:56:30
|
Became a member:
Forum posts:
|
Lovebite tar spets ?? Skämtar ni eller ? Arras är ju stensäker på spets. Spelar på att Arras får lunka ett tag iallafall och rinner undan. Spikar och letar skräll i annat lopp.
PS Lugdunum är den mest överstreckade någonsin, krossar han Arras så lär han ändå inte vinna då dom smygkörda kommer sprinta ifrån han.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-22 22:16:52  Lovebite tar spets ?? Skämtar ni eller ? Arras är ju stensäker på spets. Spelar på att Arras får lunka ett tag iallafall och rinner undan. Spikar och letar skräll i annat lopp.
PS Lugdunum är den mest överstreckade någonsin, krossar han Arras så lär han ändå inte vinna då dom smygkörda kommer sprinta ifrån han.
Answer to: "Lovebite tar spets ?? Skämtar ni eller ? Arras är ju stensäker på spets"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, BAR CODE
|
Jag har absolut ingen tro på att Arras håller ifrån dessa hästar.. är inte gynnad av långdistans lär få några tryckare av herr optimist (linblom).. och senast så stummnade Arras något fruktansvärt efter ett "blufflopp"!.. nej 1,2,4 är mycket intressanta!
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-08-23 03:16:47
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 5, ARRAS
|
Arras, Arras, Arras! 
Tror det blir helt odramatiskt o att Lugdunum inte alls kommer mangla på utsidan
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-23 10:21:47
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, ARRAS
|
Arras till spets, galopp Lugdunum, allt Klart??
Spik Arras
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2008-08-23 10:26:15 Edited(1): 2008-08-23 10:26:29
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
V 7, GO ON PALE
|
Arras till spets, Lugdunum utvändigt, Lovebite 2:a utvändigt, Go On Pale 3:e utvändigt. På upploppet blir min favorithäst Arras tyvärr stum till slut p.g.a den långa distansen och tryckaren från Lugdunum sista 1500. Lovebite får dra tåget i 3:e spår, Go On Pale tätt in på ryggen. Lovebite går bra, men Go On Pale går ännuuu bättre och tar en lätt seger, takter sitter åkandes med gått om sparat. Lovebite gör det bra som 2:a, och en smygkörd Marquis Du Pommeau kniper 3:e platsen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-23 11:13:12  Arras till spets, Lugdunum utvändigt, Lovebite 2:a utvändigt, Go On Pale 3:e utvändigt. På upploppet blir mina favorithäst Arras tyvärr stum till slut p.g.a den långa distansen och tryckaren från Lugdunum sista 1500. Lovebite får dra tåget i 3:e spår, Go On Pale tätt in på ryggen. Lovebite går bra, men Go On Pale går ännuuu bättre och tar en lätt seger, takter sitter åkandes med gått om sparat. Lovebite gör det bra som 2:a, och en smygkörd Marquis Du Pommeau kniper 3:e platsen.
Answer to: "Arras till spets, Lugdunum utvändigt, Lovebite 2:a utvändigt, Go On Pale "
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, ARRAS
|
Badar du ofta i samma badkar som Perra??
hahaha
Perra skrev (natten mellan tisdag o onsdag):
 Lugdunum offensivt i dödens, Lovebite i andra ytter...Go on Pale och takter stöter och får bra ryggar runt kurvan. Lovebite drar tåget och kliver förbit och håller starkt på upploppet, men Go on Pale kommer snabbt ute i vida spår och det är hååårt i mål 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-23 11:23:47
|
Became a member:
Forum posts:
|
Näe, vi har bara mekat på samma Puch 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-23 11:46:27  Näe, vi har bara mekat på samma Puch 
Answer to: "Näe, vi har bara mekat på samma Puch ;)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, BAR CODE
|
Örjan snirklar sig lås från innerspåret och spurtar ner allt?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-23 11:46:36  Näe, vi har bara mekat på samma Puch 
Answer to: "Näe, vi har bara mekat på samma Puch ;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jorma säger att MARQUIS DU POMMEAU kan bli farlig
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-08-23 13:25:28
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 2, MARQUIS DU POMMEAU
|
Ja Markisen avslutade sylvasst senast och kanske äntligen är på gång igen....Men Arras blir svår om han får bestämma i ledningen, vi får hoppas att Luggen och Lovebte trycker upp tempot, då blir Markisen livsfarlig på en sylvass speed. Vi chansar på oddsjaktenför odds. 
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
|