| 1
[ 2
]
|
|
montana
|
Posted: 2025-12-14 02:58:18
|
Became a member: 2008-11-13
Forum posts: 269
|
 Jag har svarat om loppen.
- Nej det har du inte!
Du har svarat lite här och där där det passat dig.
Flera frågor och frågeställningar du inte vågade/kunde besvara utan att ljuga.
 Jag har svarat om kuskarna.
- Nej det har du verkligen inte!
Är du dum eller?!
Lögner igen!!
 Jag har svarat om TZ-News (är ej upp till dig att avgöra vilken kanal jag använder)
- Fast om du då bara besvarar varför du inte väljer att använda denna informationskanal när du har tillgång till det - istället för att skriva på ett forum få spelare läser...
Vad är ditt svar då? Hur låter din lögn?
(Jag spelar ingen roll här. Jag bara konstaterar fakta och undderstryker hur kass du är.)
 Jag har svarat om ditt påstående att jag roffar åt mig (vilket ej stämmer)
- Nej. Det har du inte svarat på! Var? Var då?
Lögnare! Hycklare! Skämt!
|
|
Reply
|
|
|
montana
|
Posted: 2025-12-14 03:09:16
|
|
 Tar upp en omröstning som jag inte ens ligger bakom.
Tänker du att jag är den enda på zonen som tänker att det är du som ligger bakom omröstningar och då isf likväl denna.
Vem är det då och har du någon aning om syftet bakom att ens lägga upp den?
Du har alltså inte ens varit med i diskussionen kring denna omröstning? Snälla ljug inte nu.
Försök svara ärligt för en gångs skull!
 Anklagar mig för att ljuga sen när bevis kommer så drar du igång med något annat.
- Eh, va? Ja du sanningsskarvar/ljuger hela tiden!
Vilka bevis? För vad? Var då?
|
|
Reply
|
|
|
Hakmod
|
Posted: 2025-12-14 09:38:19
|
Became a member: 2020-10-05
Forum posts: 40
|
Tur att det inte är så lätt att hitta och läsa i forumet för den här läsningen är inte speciellt kul och med de menar jag att jag personligen inte uppskattar när två vuxna skriver och bråkar gör det inte roligare att spela i mina ögon. Ta det istället mellan varann, de skulle jag uppskatta.
|
|
Reply
|
|
|
montana
|
Posted: 2025-12-14 09:56:02  Tur att det inte är så lätt att hitta och läsa i forumet för den här läsningen är inte speciellt kul och med de menar jag att jag personligen inte uppskattar när två vuxna skriver och bråkar gör det inte roligare att spela i mina ögon. Ta det istället mellan varann, de skulle jag uppskatta.
Answer to: "Tur att det inte är så lätt att hitta och läsa i forumet för den här "
|
|
Sorry från mitt håll.
Dock med ursäkten att man ju inte måste läsa om man stör sig eller är ointresserad.
Att jag kör pm till hampus ger tyvärr ingenting. Blottläggningen behöver göras inför alla.
Märk väl att jag inte ansvarar för något på zonen och inga förändringar eller "ansvarsområden".
Hampus har roffat åt sig massa av sånt och han är klart skev i sin ärlighet och med sina ambitioner/pretentioner/göromål.
|
|
Reply
|
|
|
montana
|
Posted: 2025-12-14 10:03:33 Edited(1): 2025-12-14 10:04:33  Tur att det inte är så lätt att hitta och läsa i forumet för den här läsningen är inte speciellt kul och med de menar jag att jag personligen inte uppskattar när två vuxna skriver och bråkar gör det inte roligare att spela i mina ögon. Ta det istället mellan varann, de skulle jag uppskatta.
Answer to: "Tur att det inte är så lätt att hitta och läsa i forumet för den här "
|
|
Vore intressant att få ställa några frågor till dig Hakmod.
Intressant att höra lite om just dina åsikter då du ju ändå är en av få kvarvarande som verkar lite bry dig om att tävla i etapptoppen.
Många har ju tröttnat och fler kommer göra så.
Zonen sjunker ju och hampus skyndar på processen.
Men allt är inte hans fel såklart.
Dock, hade någon med viss intelligens haft hans roll/makt så hade saker kunnat se annorlunda ut.
Ställer du upp på en "djup" forumintervju här?
|
|
Reply
|
|
|
montana
|
Posted: 2025-12-14 10:17:09 Edited(1): 2025-12-14 10:17:27
|
|
"Diskussionen" som blev i denna och den andra tråden.
De hade ju kunnat bli typ obetydligt korta och ostörande för folk om hampus låtit bli att plattityd-teflonsvar i sin normala lögnarstil.
Om han läst frågorna och tolkat in varför frågorna ställdes och sen svarat ärligt (på riktigt ärligt utan hopplagalopplahitochditargumentation).... då hade vi/ni sluppet en trist lång tråd av blottläggning.
|
|
Reply
|
|
|
hampusenglund90
|
Posted: 2025-12-14 11:23:57  "Diskussionen" som blev i denna och den anda tråden.
De hade ju kunnat bli typ obetydligt korta och ostörande för folk om hampus låtit bli att plattityd-teflonsvar i sin normala lögnarstil.
Om han läst frågorna och tolkat in varför frågorna ställdes och sen svarat ärligt (på riktigt ärligt utan hopplagalopplahitochditargumentation).... då hade vi/ni sluppet en trist lång tråd av blottläggning.
Answer to: ""Diskussionen" som blev i denna och den anda tråden.
De hade ju kunnat bl"
|
Became a member: 2015-05-15
Forum posts: 681
|
Hade jag någon gång fått raka frågor att svara på hade jag inte haft några problem alls att besvara dessa.
Men du skriver långa noveller med nya frågor trotts att jag givit svar på liknande frågor tidigare.
Och du gör allt detta bara för att försöka smutskasta mig.
Du lägger som argument det du tycker passar dig bäst. Om 5 användare gillar ett förslag och 1 är emot då väljer du den som är emot för att just kunna börja om mot mig igen. Jag la upp omröstningar en del etablerade var emot detta medan admin tyckte det var mest rättvist. Vad gör du jo du väljer de som är emot och försöker få det till att jag ej lyssnar. Men jo jag lyssnar skillnaden är att jag lyssnar på alla och inte bara på de som spelat från start. Och det är väl där skon klämmer.
Att argumentera för att man ska köra på 15 hästars stall med lugn matchning i ett spel som man tävlar i är ju bara pinsamt att föreslå.
Alla spelar precis som man vill men att klanka ner på någon som lägger tiden för att spela spelet fullt ut är även det pinsamt.
Men som sagt skriver du en lista med klara frågor så ska jag besvara dom. Inte för att jag behöver gentemot dig men om du tror andra vill ha svar så kör.
Men sen tänker jag ej besvara en ända fråga från dig som har med detta att göra. Och jag svarar på frågorna med mina svar utan en jävla massa påhopp för att svaren ej är så som du vill de ska vara.
|
|
Reply
|
|
|
montana
|
Posted: 2025-12-14 11:29:12
|
|
 Hade jag någon gång fått raka frågor att svara på hade jag inte haft några problem alls att besvara dessa.
Men du skriver långa noveller med nya frågor trotts att jag givit svar på liknande frågor tidigare.
Nej så är det inte. Såklart!
Hoppsan! Nu ljög du igen.
Angående resten. Läste inte.
|
|
Reply
|
|
|
hampusenglund90
|
Posted: 2025-12-14 11:31:57   Hade jag någon gång fått raka frågor att svara på hade jag inte haft några problem alls att besvara dessa.
Nej så är det inte. Såklart!
Hoppsan! Nu ljög du igen.
Angående resten. Läste inte.
Answer to: "Hade jag någon gång fått raka frågor att svara på hade jag inte"
|
|
Nej då får du skylla dig själv. Nu fick du din chans att skriva dina frågor men du väljer som vanligt att plocka ut det som du känner för.
|
|
Reply
|
|
|
Hakmod
|
Posted: 2025-12-14 11:33:57  Vore intressant att få ställa några frågor till dig Hakmod.
Intressant att höra lite om just dina åsikter då du ju ändå är en av få kvarvarande som verkar lite bry dig om att tävla i etapptoppen.
Många har ju tröttnat och fler kommer göra så.
Zonen sjunker ju och hampus skyndar på processen.
Men allt är inte hans fel såklart.
Dock, hade någon med viss intelligens haft hans roll/makt så hade saker kunnat se annorlunda ut.
Ställer du upp på en "djup" forumintervju här?
Answer to: "Vore intressant att få ställa några frågor till dig Hakmod.
Intressant"
|
Became a member: 2020-10-05
Forum posts: 40
|
Skicka några frågor du så ser jag när jag kan svara
|
|
Reply
|
|
|
montana
|
Posted: 2025-12-14 11:35:05
|
|
Skylla mig själv angående vadå?
Att jag befriade mig själv från någon sorts måste kring att läsa din jävla lögnardynga..?
Eller vad menar du?
Folk ser ju i hela denna tråden hur du ljuger och anpassar svar hit och dit och aldrig besvarar något som man frågar dig.
En jävla teflonål utan självinsikt liksom.
|
|
Reply
|
|
|
montana
|
Posted: 2025-12-14 11:48:45  Skicka några frågor du så ser jag när jag kan svara
Answer to: "Skicka några frågor du så ser jag när jag kan svara"
|
|
Aa ska fundera lite.
Vi kanske kan bolla fram och tillbaka lite via pm och sen när vi är klara så läser du igenom allt och godkänner eller kommer med dina åsikter om eventuella ändringar?
Jag återkommer.
Ivf ingen big deal eller inget att oroa dig fö och du får svara precis som du vill.
Jag vill höra dig!
Det vill de som kommer läsa med. 
|
|
Reply
|
|
|
hampusenglund90
|
Posted: 2025-12-14 11:52:00  Skylla mig själv angående vadå?
Att jag befriade mig själv från någon sorts måste kring att läsa din jävla lögnardynga..?
Eller vad menar du?
Folk ser ju i hela denna tråden hur du ljuger och anpassar svar hit och dit och aldrig besvarar något som man frågar dig.
En jävla teflonål utan självinsikt liksom.
Answer to: "Skylla mig själv angående vadå?
Att jag befriade mig själv från någo"
|
|
Du är så pinsam.
När jag nu skriver att du kan ställa raka frågor så ska jag svara men du väljer att ej göra det.
Men skickar du ej dina frågor så ser jag det som att allt är besvarat och jag lägger ej mer energi på dina påhopp.
|
|
Reply
|
|
|
montana
|
Posted: 2025-12-14 12:04:45
|
|
 Du är så pinsam.
Du har skrivit detta om och om och om igen... utan att förtydliga eller ge exempel.
Vem är det som "trakasserar" vem?
Det har ställts massvis med raka frågor som du undvikit att svara på eller i bästa/värsta fall bemött med någon av alla dina jävla slentrianlögner.
Läs tråderna från början och börja besvara som en vettig vuxen människa och inte som någon intelligensbefriad dagisfröken som bestämmer spelreglerna kring fyra-i-rad eller är mandelbisvkiutdelningsansvarig.
Hur många gånger har du slitit friskt i "påhoppsgrejen" här i tråden?
Vilka påhopp pratar du ens om?
|
|
Reply
|
|
|
hampusenglund90
|
Posted: 2025-12-14 12:26:22 Edited(1): 2025-12-14 12:32:59   Du är så pinsam.
Du har skrivit detta om och om och om igen... utan att förtydliga eller ge exempel.
Vem är det som "trakasserar" vem?
Det har ställts massvis med raka frågor som du undvikit att svara på eller i bästa/värsta fall bemött med någon av alla dina jävla slentrianlögner.
Läs tråderna från början och börja besvara som en vettig vuxen människa och inte som någon intelligensbefriad dagisfröken som bestämmer spelreglerna kring fyra-i-rad eller är mandelbisvkiutdelningsansvarig.
Hur många gånger har du slitit friskt i "påhoppsgrejen" här i tråden?
Vilka påhopp pratar du ens om?
Answer to: "Du är så pinsam.
Du har skrivit detta om och om och om ig"
|
|
Japp det är jag som alltid kör igång, det är jag som kommer med påhopp, det är jag som kallar folk det ena o de andra både i privatmeddelande och i forumet.
Nej jag tänker ej gå tillbaka något alls.
Vill du ställa raka frågor så gör det här och nu annars så får man nöja sig med de svaren jag givit i tidigare trådar.
|
|
Reply
|
|
|
Post removed
|
Posted: 2025-12-14 12:36:23
|
|
| 1