Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
Romme 2011-10-22
V75-7 Silverdivisionen, försök 3.
7. JASPER LANE 49% 28
Kihlström Örjan
5. UP DATE HOSS 42% 41
Adielsson Erik
4. MAXWELL MAYDAY 30% 62
Takter Johnny
2. HERR RATZEPUTZ 25% 86
Untersteiner Johan
8. ÅGÅRDS LUDDE 15% 131
Svanstedt Anders
9. AVALON SPIDER 10% 79
Malmqvist Roger
1. MACHO GOSSIP 8% 264
Eriksson Håkan
3. DREAM DIRECTOR 8% 269
Kontio Jorma
6. GRETA TÖLL 4% 249
Ohlsson Ulf
10. VIKING S.S. 1% 766
Svantesson Per-Olof a
11. I SAW YOU 1% 433
Lindblom Åke
12. ACES MAJESTY 1% 378
Olsson Daniel

Senast uppdaterad: 2011-10-22 18:00:03, källa http://www.atg.se
Staplarna ovan visar vilket ekipage som våra användare tror vinner. Rösta genom att klicka på knappen bredvid ekipaget du tror vinner.
Snabblänkar
V75-1 Romme
V75-2 Romme
V75-3 Romme
V75-4 Romme
V75-5 Romme
V75-6 Romme
V75-7 Romme
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> V75-7 Romme

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   2   3   4   [ 5 ]  
Author Message
Posted: 2011-10-22 18:58:17 Answer to: "tack, lite tur lite skill:) hade 6 i sista så hoppades på ratse"

Became a member: 
Forum posts:
varför skulle jag vilja se kupongen? du gav väl inga vinnartips i forumet så varför skulle jag bry mig? forumet handlar om att ge tips och hjälpas, tror du har missupfattat det? har inget intresse alls av hur det går för dina spel som du inte nämner något om i forumet.
Reply
Posted: 2011-10-22 19:04:32 Edited(1): 2011-10-22 19:06:13 Answer to: "varför skulle jag vilja se kupongen? du gav väl inga vinnartips i"

Became a member: 
Forum posts:
för due så bitter över folk som " hittar på" i efterhand. Så klart du vill se, ungefär som när du försöker hävda att RÄven de amour inte är din favvohäst fast "alla" vet det.

Om jag gav vinnartips?

Skrev att Across the bridge va dagens bästa spik?
Skrev att Iceland kan leda runtom ( vilket var väll dagens största skräll med?)

Om inte det är att försöka hjälpa och bidra så vet inte jag, men du har en helt annan syn på saker än vad jag har, så vill inte ens försöka förstå mig på dig.
Reply
Posted: 2011-10-22 19:11:14
Romme

Became a member: 
Forum posts:
jag är bitter på folk som inte ger något vettigt tips i forumet, postar inget system och sedan skryter om att dem vann mycket pengar. Varför skulle jag bry mig?

du gav inget vettigt tips i forumet, en del felaktiga tips och inget konkret. Så varför hålla på att skryta sedan när du inte tillfört något till någon?

orka? sluta uppföra dig som en 5 åring istället? vad tillför inlägget ovanför där du bölar om att reven d'amour ska vara min favorithäst och alla fattar det? skrev inte 1 ord om han denna omgång.......
Reply
Posted: 2011-10-22 19:31:04 Answer to: "jag är bitter på folk som inte ger något vettigt tips i fo"
Romme

Became a member: 
Forum posts:
här ger jag ett exempel bara, måste det alltid vara du som nämner Räven då?

jag ger massa vettiga tips, det betyder inte att de sitter alltid, måste man förklara sådant för dig?

om varje person som skrewv ett "i efterhand felaktigt tips" skulle sluta skriva"tips/ideer" kan man lägga enr forumet istället, sjukt trött man blir på en sådan bitter attityd.
Vad skryter jag om? är bara nöjd med att jag satte v75an inget mer, sedna får man som vanligt motaga dina bittra ord att man inte tillför något, du är väll den sista som det ska komam från, du erkänner ju att du MED flit vilselder folk här. så att du ens har mage öppna munnen bevisar ju bara hur lite självinsikt du har.
Reply
Posted: 2011-10-22 23:28:49 Edited(1): 2011-10-22 23:30:39 Answer to: "för due så bitter över folk som " hittar på""

Became a member: 
Forum posts:
du skrev även att du tog Globalen före en kamel som Iceland alla dagar i veckan tidigt i v75-3 tråden...
Grattis till fina pengar!
Reply
Posted: 2011-10-23 00:55:08 Edited(2): 2011-10-23 01:05:35 Answer to: "du skrev även att du tog Globalen före en kamel som Iceland alla "
Romme

Became a member: 
Forum posts:
det kan stämma, men om du följer mig ofta och läser vad jag skriver så vet du nog att jag inte förrens på fredagarkvällar först börjar gå igenom loppen på allvar.

När det just gäller iceland så hade jag ingen tanke på att ta med hästen på systemet någon gång under veckan, utan det var först på lördagmorgonen som jag insåg att den skulle ha en skaplig chans att vinna loppet. Så kan det vara ibland, annars är inte iceland en häst som jag gillar alls, spelar ofta emot och tar bort, men som jag säkert skrivit 100 gånger så försöker jag alltid se objektivt på loppen oavsätt vad man tycker om hästarna.

brukar inte skriva inlägg 04 på morgonen om det inte är något som är värt att skriva.
Tänkt låsa på 3 och 10, men insåpg ganska snabbt att det vore klokt att ha med 8.
Tack så mycket iallafall
Reply
Posted: 2011-10-23 12:53:03 Answer to: "det kan stämma, men om du följer mig ofta och läser vad jag "
Romme

Became a member: 
Forum posts:
när vi ändå pratar om att vilseleda folk? herregud asså.......

jag har aldrig sagt att jag vilseleder folk med meningen, varför skulle jag göra det? mitt system finns på svart och vitt vecka in och vecka ut.....Skriver alltid vad jag tror i loppen, finns inte direkt någon anledning till att "ljuga" för att kunna "lura" någon enstaka person i forumet.
Reply
dujorha Posted: 2011-10-23 13:09:25 Answer to: "när vi ändå pratar om att vilseleda folk? herregud ass&arin"

Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
Tycker inte du vilseleder ! Alla får väl skriva vad dom tror på o sedan kan de stämma mer eller mindre..jag trodde mycket på Erik i sista o skrev om de också..nu va hästen rätt dålig o hade ja sett en värmning så hade ja troligen gett backat rejält o trott på gardering istället..men så här är det hela tiden i travet !!
Reply
Posted: 2011-10-23 13:15:41 Answer to: "Tycker inte du vilseleder ! Alla får väl skriva vad dom tror p&a"
Romme

Became a member: 
Forum posts:

skrällen är schwerin boko som lyser om form just nu.......

Var ett miljondrag för dem som garderade grovt, hade själv inte med dne på 6 hästar, men det fanns flera experter som varnade för den

DÅ vilselder han väll inte folk då, då är väll jag mytoman, du får väll ta folkes sida.
Reply
dujorha Posted: 2011-10-23 13:15:41

Ja skrev ner Örjans i det här loppet fastän tränaren var så optimistisk att hästen blev favorit..nu vart de rätt hästen var dålig eller stod inte distansen..är ju ibland lättare att bedöma enskilda hästar än att ta fram den exakta vinnaren ur hela högen..
Reply
dujorha Posted: 2011-10-23 13:17:31 Answer to: "skrällen är schwerin boko som lyser om form just nu......."

Ta lugnt Spanis...häng inte upp dig på att få in femettor hela tiden..blir tråkigt !!
Reply
Posted: 2011-10-23 13:18:52 Answer to: "Ta lugnt Spanis...häng inte upp dig på att få in femettor "
Romme

Became a member: 
Forum posts:
okej..får väll vänta in startlistan te ikväll då..
Reply
dujorha Posted: 2011-10-23 13:21:51 Answer to: "okej..får väll vänta in startlistan te ikväll då"

Du är i flytet så de är bara köra hårt, själv missade ja rejält men du höll dig kall o gick rätt i labyrinten..så ska de se ut !!
Reply
Posted: 2011-10-23 13:26:37 Edited(1): 2011-10-23 13:30:05 Answer to: "Du är i flytet så de är bara köra hårt, sjä"
Romme

Became a member: 
Forum posts:
men ska man missa ska det hellre vara rejält,hade flytt i v75-2. men tror inte att amn sätter v75 om man inte har flyt på vägen heller. så aldrig någon som sätter v75 med bara skicklighet.

Across the bridge bestämde jag att jag skulle spika 1 timme innan start så sena infon är A och O för mig

Jag har faktiskt tänkt göra en full analys och rank av ett lopp på lördag, du kan bestämma vilket lopp detska bli om du vill, så lägger jag ut på fredagkvällen

sedna att "lämna öppet" för att Kimono pearl skuslle kunna vara en bättre häst än SHTA playmate, om inte det är att vilseleda" nybörjare" så vet jag inte vad, sådant borde vara kriminellt

SHTS playmate är snart i stoeliten, kan väll stoppa in Kimono pearl i nästa stoelitlopp så ska vi se om folke har rätt id**t
Reply
dujorha Posted: 2011-10-23 13:35:56 Answer to: "men ska man missa ska det hellre vara rejält,hade flytt i v75-2. men t"

Vill ju jobba så me sen info o helst värmningar o bäst av allt provstarter men de blir ju mindre o mindre sådant i liven även inför första avdelningen..Papegojorna får viffla med allt utom de viktigast... Släpp femettorna nu, tror de flesta vet din kunskap inom travet !!
Reply
Posted: 2011-10-23 21:07:37 Edited(1): 2011-10-23 21:09:26 Answer to: "skrällen är schwerin boko som lyser om form just nu......."
Romme

Became a member: 
Forum posts:
vad är problematiken? schwerin boko var ett miljondrag för dem som garderade, själv hade jag inte råd att ta med fler hästar. Hästen gjorde ett bra lopp och många varnade för den. Som sagt så fanns mitt system på svart och vitt på fredagkväll/lördag morgon, som alltid. Handlar alltid om att prioritera.........

Första inlägget var tidigt på veckan också vill jag minnas, enligt dig var iceland chanslös då och konstigt nog var han med på ditt system sedan. Saker och ting ändras utan att man har som syfte att "lura" människor.

SHT playmate har pengar för stoeliten, men lär knappast hävda sig där. Betyder inte att det är en bättre häst för att hon har tjänat mer pengar. Men jag har aldrig jämfört dem 2 hästarna, det var du travspanarn.

vet du ens vad mytoman är travspanarn? med tanke på att du stavar och bygger meningar som en 5 åring......?
Reply
Posted: 2011-10-23 22:06:06 Answer to: "Vill ju jobba så me sen info o helst värmningar o bäst av a"
Romme

Became a member: 
Forum posts:
provstarter å v75 är ju inget som gällerdirekt, mer om man spelar vinnarspel på banna inför varje lopp
Reply
dujorha Posted: 2011-10-24 08:16:57 Answer to: "provstarter å v75 är ju inget som gällerdirekt, mer om man "

Ja visst är de så o den enda chansen är ju inför 1:avd. men de har Papegojorna nästan förstört..eller så är de bildproducenten..numera får vi väl bara se en snutt bandade sådana...
Reply
dujorha Posted: 2011-10-24 08:24:19 Answer to: "vad är problematiken? schwerin boko var ett miljondrag för dem so"

Tycker inte du vilseleder någon Folke !! Själv gjorde jag mig skyldig till flera "avslag" den senaste omgången o de känns inte bra alls ! Klart att det subjektiva tyckandet finns där o den som har mest rätt ska ju inte försöka slå de andra i huvudet !! Forsätt du o lämna dina tips ! Förr eller senare slår dom in..man skaffar sig alltid förutfattade meningar om både hästar o tränare o en sådan som Tarzan fintar för de mesta bort mig..
Reply
Posted: 2011-10-24 21:17:11 Edited(1): 2011-10-24 21:18:23 Answer to: "Tycker inte du vilseleder någon Folke !! Själv gjorde jag mig sk"
Romme

Became a member: 
Forum posts:
4 år sedan jag slutade spela seriöst, är enbart en hobbylirare som spelar för att ha kul och ha något att göra på fritiden nu. Därav bryr jag mig inte alltför mycket om jag inte vinner särskilt ofta. Har vunnit mycket och förlorat mycket pengar tidigare, brukar jämna ut sig för alla till slut, såvidare man inte drar in miljonvinst. Följt många storspelare genom åren och i princip ingen klarar att hålla sig flytande om de inte dragit in en väldigt stor vinst eller gör det 1 gång om året.

Finns väl INGEN som inte har förutfattade meningar om hästar, kuskar eller tränare då vi alla är mänskliga.
Reply
1   2   3   4   [ 5 ]