1
2
[ 3
]
|
|
Posted: 2011-08-17 12:59:15
|
Became a member:
Forum posts:
|
Torbjörn Jansson vinner inte så ofta på V75, 3% sista halvåret.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-17 14:12:09
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, TINITA LOVE
|
Min ide blev norsk mästare nyligen och har mycket mer spring i benen då hon njuter av att leva, (ser ut så  Från 2:a-spåret ska hon kunna hitta till spets, och inte vill väl våra norska vänner ge ifrån sig någonting frivilligt? Spets och slut!? 4% 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-08-17 17:17:55  Torbjörn Jansson vinner inte så ofta på V75, 3% sista halvåret.
Answer to: "Torbjörn Jansson vinner inte så ofta på V75, 3% sista halv"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 7, TARGET HOSS
|
3%?
Av de v75lopp han ställt upp i eller?
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-08-17 18:07:35
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 6, VIOLA SILAS
S 3, SWEET CASE
|
Tror att Sweet Case är snabb nog att ta sig förbi de invändiga för att sedan släppa till Viola Silas. Därifrån bör Viola ha bra vinstchans då Fredrik har siktat på det här loppet länge och vi lär få se Violas bästa prestation hittills i år här. Ska även utrustas med norskt huvudlag nu vilket hon brukar svara väldigt bra på.
Lisa America är dock en så bra häst att det inte går att lämna henne utanför systemet nu när hon bara möter ston, särskilt inte när både Torbjörn och Riordan låter så optimistiska ang. formen. Det kan strula en del för henne om hon inte lyckas svara spets, men kommer hon bara ut i andraspår kan hon mycket väl visa sig överlägsen.
Yucca Boko och K.L.M. Prelong är hästar med absolut toppform som båda blir att räkna med om det blir körning i loppet då de har grymma spurtresurser.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-17 18:26:28
|
Became a member:
Forum posts:
|
Japp 3% av de v75 lopp han ställt upp i medeltal,dock har han 7% på Solvalla.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-17 20:15:33
|
Became a member:
Forum posts:
|
Lisa america vinner om torbjörn backar sig sist och går på, klättrar i ryggarna 15m bakom vinnaren. Trodde 750 000kr var tillräckligt för att köra för segern, men skit fick jag, tobbe vill köra preparé.
jaja, fel av mig  , spelar trots allt ekipaget och ibland hjälper det inte att hästen är fullständigt överlägsen......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-17 20:16:52
|
Became a member:
Forum posts:
|
Torbjörn kan lägga hjälmen på hyllan. Varför gick han inte ut när Ulf kom? Nä, jag ligger hellre här 4 invändigt och myser. Hoppas han får en riktig utskällning av ägaren.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-17 20:18:22 Lisa america vinner om torbjörn backar sig sist och går på, klättrar i ryggarna 15m bakom vinnaren. Trodde 750 000kr var tillräckligt för att köra för segern, men skit fick jag, tobbe vill köra preparé.
jaja, fel av mig  , spelar trots allt ekipaget och ibland hjälper det inte att hästen är fullständigt överlägsen......
Answer to: "Lisa america vinner om torbjörn backar sig sist och går p"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, LISA AMERICA
|
Instämmer, han ska ha böter för den styrningen.
Körde ej för bästa möjliga placering.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-08-17 20:18:37 Lisa america vinner om torbjörn backar sig sist och går på, klättrar i ryggarna 15m bakom vinnaren. Trodde 750 000kr var tillräckligt för att köra för segern, men skit fick jag, tobbe vill köra preparé.
Answer to: "Lisa america vinner om torbjörn backar sig sist och går p"
|
V 6, VIOLA SILAS
S 3, SWEET CASE
|
Det var faktiskt en av de mest uppenbara preparéstyrningar man har sett i Sverige på länge. På TV4 sport fick man iaf förklaringen; Jerry Riordan gick ju tydligt ut med att han hade gett Torbjörn order att köra på innerspår och hoppas på lucka.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-17 20:19:17
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Fram o baklänges...om man hade korsat kupongerna så hade man hängt med...men det här var svårt me labyrinten idag.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-17 20:20:53  Det var faktiskt en av de mest uppenbara preparéstyrningar man har sett i Sverige på länge. På TV4 sport fick man iaf förklaringen; Jerry Riordan gick ju tydligt ut med att han hade gett Torbjörn order att köra på innerspår och hoppas på lucka.
Answer to: "Det var faktiskt en av de mest uppenbara preparéstyrningar man har s"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Men då kan dem sluta vara så optimistiska i media och snacka om bra form och bra chans, sådant kallas luredrejerie. Han körde i alla fall inte för bästa möjliga placering, detta vinner han om han vill. 750 000kr i förstapris, herregud asså.............
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-17 20:21:44
|
Became a member:
Forum posts:
|
går bra på valla idag VP på denna och kvar på v75, sitter bara nino kan man nog kamma hem en hel del
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-08-17 20:23:32  Men då kan dem sluta vara så optimistiska i media och snacka om bra form och bra chans, sådant kallas luredrejerie. Han körde i alla fall inte för bästa möjliga placering, detta vinner han om han vill. 750 000kr i förstapris, herregud asså.............
Answer to: "Men då kan dem sluta vara så optimistiska i media och snacka om"
|
V 6, VIOLA SILAS
S 3, SWEET CASE
|
Håller med. Har läst en massa intervjuer där både Jerry och Torbjörn har varit superoptimistiska och så kommer snubben 5 min innan loppet och säger i stort sett rent ut att detta blir ett rent preparélopp. Blev nästan smått pinsamt då han inte verkade veta att sådant är förbjudet i Sverige.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-17 20:26:02
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, YUCCA BOKO
|
Tydligen är det OK att säga i TV att man ska köra preparé (Innan loppet)men KANSKE man ska gå ut med detta tidigt i veckan så alla v75 spelare kan ha en chans att överväga sitt streck på hästen. Tycker även Torbjörn Jansson kunde varit "man" nog att säga detta som MYCKET väl kände till planerna redan när startlistan kom ut.
Men det är väl ok för en utläning att göra så här...fy fan vad rutten.Nu är jag lite förbannad för jag missade KLM som var 4e rankad (3 streck),
Regler ska väl följas för även för "invandrare" eller?
Men man är väl rädd att han inte ska komma tillbaka.......!??
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-17 21:14:07  Tydligen är det OK att säga i TV att man ska köra preparé (Innan loppet)men KANSKE man ska gå ut med detta tidigt i veckan så alla v75 spelare kan ha en chans att överväga sitt streck på hästen. Tycker även Torbjörn Jansson kunde varit "man" nog att säga detta som MYCKET väl kände till planerna redan när startlistan kom ut.
Men det är väl ok för en utläning att göra så här...fy fan vad rutten.Nu är jag lite förbannad för jag missade KLM som var 4e rankad (3 streck),
Regler ska väl följas för även för "invandrare" eller?
Men man är väl rädd att han inte ska komma tillbaka.......!??
Answer to: "Tydligen är det OK att säga i TV att man ska köra prepar&eac"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Tobbe har inte världens rakast rygg ! Spelare har blivit förda bakom ljuset förr av Tobbe tyvärr !! 
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
|