1
2
3
4
5
[ 6
]
|
|
Posted: 2011-07-03 17:15:52 Edited(1): 2011-07-03 17:16:46  varför sluta skriva bara för du har en sajt?...Bra reklam ju. Gäller att synas och vara en profil.
Answer to: "varför sluta skriva bara för du har en sajt?...Bra reklam ju. G&a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
saknar nästan mina borttagna inlägg, inte haft 1 sådant sedna jag börja skriva igen, ser massa borttagna men aldrig min, måste va ny favorit, han fjäskar nog
kan inte ge gratisinfo här som kostar på min sida
iofs om b_good fixar en stor banner på sidna som länkar till min så kanske man kan bjuda till 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-03 17:18:23  saknar nästan mina borttagna inlägg, inte haft 1 sådant sedna jag börja skriva igen, ser massa borttagna men aldrig min, måste va ny favorit, han fjäskar nog
iofs om b_good fixar en stor banner på sidna som länkar till min så kanske man kan bjuda till 
Answer to: "saknar nästan mina borttagna inlägg, inte haft 1 sådant sed"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, HOUSTON STAR
|
Nej.. men jag snackar inte om tips.. jag menar mer allmänt snack, och att såga andras tips.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-03 17:20:08  Nej.. men jag snackar inte om tips.. jag menar mer allmänt snack, och att såga andras tips.. 
Answer to: "Nej.. men jag snackar inte om tips.. jag menar mer allmänt snack, och "
|
Became a member:
Forum posts:
|
blir lätt småsint och långtråkigt om jag BARA skriver för att trakassera och hoppa på folke, går väll an sålänge man bidrar med annat med liksom 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-03 17:22:52  saknar nästan mina borttagna inlägg, inte haft 1 sådant sedna jag börja skriva igen, ser massa borttagna men aldrig min, måste va ny favorit, han fjäskar nog
Answer to: "saknar nästan mina borttagna inlägg, inte haft 1 sådant sed"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, UTILITY BUS
|
Se till att länka till din redan Världsberömda sida i V75-Bloggen så snart den ligger uppe ! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-03 17:23:10  blir lätt småsint och långtråkigt om jag BARA skriver för att trakassera och hoppa på folke, går väll an sålänge man bidrar med annat med liksom 
Answer to: "blir lätt småsint och långtråkigt om jag BARA skrive"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, HOUSTON STAR
|
Hur menar du? Har du bidragit med annat tycker du?

|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-03 17:23:25  Se till att länka till din redan Världsberömda sida i V75-Bloggen så snart den ligger uppe ! 
Answer to: "Se till att länka till din redan Världsberömda sida i V75-Bl"
|
Became a member:
Forum posts:
|
räknar med i slutet av månaden  
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-07-03 17:25:35  Hur menar du? Har du bidragit med annat tycker du?

Answer to: "Hur menar du? Har du bidragit med annat tycker du?
;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ibland faktiskt 
|
|
Reply
|
|
1