1
2
3
4
[ 5
]
|
filipandersson
|
Posted: 2011-05-12 22:13:13
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 803
V 3, RAJA MIRCHI
|
fy fan vad besviken jag blir på raja mirchi och ludde idag, både att ludde kör så sakta som 1.14 första varvet och sen att raja inte biter ifrån bättre över upploppet. kanske måste börja revidera min åsikt ändå, tycker att det finns så mycket kapacitet i hästen, men han gör mig besviken lite väl ofta
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-12 22:15:31  fy fan vad besviken jag blir på raja mirchi och ludde idag, både att ludde kör så sakta som 1.14 första varvet och sen att raja inte biter ifrån bättre över upploppet. kanske måste börja revidera min åsikt ändå, tycker att det finns så mycket kapacitet i hästen, men han gör mig besviken lite väl ofta
Answer to: "fy fan vad besviken jag blir på raja mirchi och ludde idag, båd"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, UTILITY BUS
S 1, UTILITY BUS
|
DOm andra var grymma glöm inte det.
Sedan är det en bra lärdom att man inte ska dra alltför stora växlar av att en häst bryter ner som Wishing stone gjorde både förra gången och i detta lopp. Går den riktigt fort över upploppet så är den ju knappast trött.
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-05-12 22:20:28  fy fan vad besviken jag blir på raja mirchi och ludde idag, både att ludde kör så sakta som 1.14 första varvet och sen att raja inte biter ifrån bättre över upploppet. kanske måste börja revidera min åsikt ändå, tycker att det finns så mycket kapacitet i hästen, men han gör mig besviken lite väl ofta
Answer to: "fy fan vad besviken jag blir på raja mirchi och ludde idag, båd"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 6, FORMULA ONE
|
Om Ludde får ordning på honom så han kan gå med optimal balans och bli säkrare på benen tror jag att du kan få rätt till slut ändå. Han är för valpig än så länge men kapacitet finns utan tvekan. Hoppas han är i toppform till Derbyt så får vi se en match mellan honom och Tamla... Och min vinnare One Too Many 
|
|
Reply
|
|
filipandersson
|
Posted: 2011-05-12 22:22:13
|
V 3, RAJA MIRCHI
|
fick dock det lite bekräftat att han inte gjorde nån särskilt bra insatts idag, ludde tyckte också han var dålig och sa det nu i segerintervjun i loppet efter
|
|
Reply
|
|
filipandersson
|
Posted: 2011-05-12 22:25:08  Om Ludde får ordning på honom så han kan gå med optimal balans och bli säkrare på benen tror jag att du kan få rätt till slut ändå. Han är för valpig än så länge men kapacitet finns utan tvekan. Hoppas han är i toppform till Derbyt så får vi se en match mellan honom och Tamla... Och min vinnare One Too Many 
Answer to: "Om Ludde får ordning på honom så han kan gå med opt"
|
V 3, RAJA MIRCHI
|
jo jag önskar verkligen det, har följt denna häst sen först start och sätt varenda lopp som man kunnat se här, missade nått av hans första i amerika, då jag tidigt blev så imponerad av hans fysik har det blivit en favorithäst. ska bli kul med derbyt, är faktiskt så att distansen är mer passande för raja då också, men men one too many är också en jävulsk häst
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-05-13 06:59:34
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Äntligen fick ja se loppet via ATG play... trodde mycket på Bazires o fick se en chans styrning av honom som gick hem.. goa pengar försvann ! Tack ATG  Att Bergharn skulle sattsa på spetsen var analysen o att Ludde skulle köra framåt !! Hjälphästen Classic Man o Christoffer gjorde va han skulle men hästen var för dålig.. o Bazire med dubbelröta kunde slinka ut !! 
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
[ 5
]
|