1
2
3
4
5
6
7
8
[ 9
]
|
dujorha
|
Posted: 2011-05-10 10:26:25
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Problem med fästet hade Wellino sista halvvaret o det syns tydligt att det inte går att köra för fullt med honom (ATG play)för mig är det ganska klart att han inte fungerade optimalt på banan !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-10 14:15:26  Problem med fästet hade Wellino sista halvvaret o det syns tydligt att det inte går att köra för fullt med honom (ATG play)för mig är det ganska klart att han inte fungerade optimalt på banan !! 
Answer to: "Problem med fästet hade Wellino sista halvvaret o det syns tydligt att"
|
Became a member:
Forum posts:
|
tror erik har en bättre uppfattnign om det dock 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-05-10 14:41:21  tror erik har en bättre uppfattnign om det dock 
Answer to: "tror erik har en bättre uppfattnign om det dock:)"
|
|
Man svarar aldrig om att skolösheten var fel!! De trodde jag du lärt dig...Särskilt Erik håller käften om sådana saker !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-10 16:12:08 Edited(1): 2011-05-10 16:12:55  Man svarar aldrig om att skolösheten var fel!! De trodde jag du lärt dig...Särskilt Erik håller käften om sådana saker !! 
Answer to: "Man svarar aldrig om att skolösheten var fel!! De trodde jag du lä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ne sådant har jag inte lärt mig, end ajag lärt mig är att man kan säga att hästen fick dåligt fäste istället för att den gick balanserad fel om fallet skulle vara så, trodde du lärt dig det.
enligt erik va hästen trött, vet inte om du lärt dig det, men när hästar blir trötta kan de tappa spänsten och aktionen kan flyta sämre då,
slutsatsen är endå att vad du än vill hitta för bortförklaringar så torskar juggle face aldrig loppet felfritt ändå
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-05-10 17:13:43  ne sådant har jag inte lärt mig, end ajag lärt mig är att man kan säga att hästen fick dåligt fäste istället för att den gick balanserad fel om fallet skulle vara så, trodde du lärt dig det.
enligt erik va hästen trött, vet inte om du lärt dig det, men när hästar blir trötta kan de tappa spänsten och aktionen kan flyta sämre då,
slutsatsen är endå att vad du än vill hitta för bortförklaringar så torskar juggle face aldrig loppet felfritt ändå
Answer to: "ne sådant har jag inte lärt mig, end ajag lärt mig är "
|
|
Hästen blir trött när den tappar fäste !! Skojig jämförelse är en skidåkare med dålig fästvalla blir fort trött o hamnar sist !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-10 18:54:25  Hästen blir trött när den tappar fäste !! Skojig jämförelse är en skidåkare med dålig fästvalla blir fort trött o hamnar sist !! 
Answer to: "Hästen blir trött när den tappar fäste !! Skojig jä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hoppas stigh förstår att han får köra med hakar i åretrunt då, borde mäster förstå
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-05-10 19:41:19  hoppas stigh förstår att han får köra med hakar i åretrunt då, borde mäster förstå
Answer to: "hoppas stigh förstår att han får köra med hakar i &ar"
|
|
Säkert ! 
|
|
Reply
|
|
1