1
2
3
4
[ 5
]
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-05-01 11:49:26  Dark horse: hur konstruerade du ditt system? 1 rak kupong?
Answer to: "Dark horse: hur konstruerade du ditt system? 1 rak kupong?"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 6, MAHARAJAH
|
Är inte helt säker på vad som menas med en "rak" kupong, men det var inget reducerat system om det var det du undrade.
|
|
Reply
|
|
larockma
|
Posted: 2011-05-01 13:10:23
|
Became a member: 2008-11-18
Forum posts: 1474
V 3, MINOS VANG
|
Rak = spel på 1 kupong
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-05-01 14:36:52  Du har helt rätt. Det är just därför jag kommer göra två system en dag som denna. Jag tror, även om mitt förra inlägg inte säger det, på det omöjliga.
Jag var mest irriterad över att V75 Guiden går ut med att Maha skulle vara årets bästa spik, då jag tycker det är skillnad på bra och säker. Att över 90% sitter och hejar på samma häst kan inte vara bra då V75, enligt mig, går ut på att vara så gott som ensam med sju rätt.
Själv finner jag Polajsen som den mest läsvärda här då jag hela tiden söker efter ett nytt "tänk" kring att spela V75. Att bli mer unik. Polajsen bjuder på väldigt intressanta vinklar som förhoppningsvis kan hjälpa mig att vinna den stora potten en dag.
Som sagt, idag står jag med två lappar. Den ena är feg med Indigo och Maha spik och på den andra garderar jag dessa två favoriter.
Lycka till!
Mvh
Answer to: "Du har helt rätt. Det är just därför jag kommer gö"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, CONRADS EPILOG
|
Jimsan, Larockma.
kul att det finns ett par här iaf som tycker att det jag skriver inte är genomuselt.
Tack för era vänliga ord.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
[ 5
]