1
2
3
4
5
[ 6
]
|
dujorha
|
Posted: 2011-03-26 14:48:09  Är inte iceland en kanon?
ser väl ingen skillnad mot wellino+quarcio förutom då att här får han spets och inte dödens och har 1 lopp i kroppen nu.
Answer to: "Är inte iceland en kanon?
ser väl ingen skillnad mot wellino+q"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Jo men de var inget lopp på så vis när Iceland var dålig o de vart speeda till slut !! Du kommer att få se i detta när de körs hårdare !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-26 14:48:14  Om jag ska vara ärlig så såg han inte så bra ut idag o de vete fan om inte Åke vunnit med lucka!?
Såg seg ut över linjen o i nästa v75 start ska jag INTE spika det är ett löfte.
Macho Gossip som jag anser inte är någon speciell häst höll ju bra i dödens o det tyder på hur "dålig" Bath var..
Vann pga spåret o distansen.
Answer to: "Om jag ska vara ärlig så såg han inte så bra ut idag"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Goop begärde ju inget, men han kan ju inte ha toppform i evigheter så är väl inget konstigt om han är på väg ner nu.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-03-26 14:49:08  Är inte iceland en kanon?
ser väl ingen skillnad mot wellino+quarcio förutom då att här får han spets och inte dödens och har 1 lopp i kroppen nu.
Men på flerbong är han bara en utgång, där åkte wellino+quarcio med också.
Answer to: "Är inte iceland en kanon?
ser väl ingen skillnad mot wellino+q"
|
|
Bättre på flerkupongen !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-26 14:50:11  Jo men de var inget lopp på så vis när Iceland var dålig o de vart speeda till slut !! Du kommer att få se i detta när de körs hårdare !! 
Answer to: "Jo men de var inget lopp på så vis när Iceland var då"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Men ska man spika där så vill man inte direkt ta ställning för en häst som inte startat på 20 månader från spår 8.a eller en häst som inte gjort ett bra lopp på halvår, har bakspår och vilat 3 månader.
Inget svårt val.......
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-03-26 15:03:13  Men ska man spika där så vill man inte direkt ta ställning för en häst som inte startat på 20 månader från spår 8.a eller en häst som inte gjort ett bra lopp på halvår, har bakspår och vilat 3 månader.
Inget svårt val.......
Answer to: "Men ska man spika där så vill man inte direkt ta ställning "
|
|
"Normalt" hästar som är huvud högre än dessa !! Men årsdebutera här är helt fel !! Ändra på reglerna tycker ja !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-26 15:09:02
|
Became a member:
Forum posts:
|
Blev ju lika lätt som väntat.