Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
Halmstad 2011-01-29
V75-3 Lennart Forsgrens Lopp Gulddivisionen, försök 4.
6. GLOBAL INVESTMENT 36% 31
Goop Björn
3. EXCALLIBUR 32% 35
Svanstedt Åke
4. NEO HOLMSMINDE 29% 40
Juul Steen
1. SWEPT TO VICTORY 10% 137
Jensen Flemming
10. COLOMBIAN NECKTIE 8% 86
Untersteiner Johan
8. ARRAS 4% 258
Söderkvist Stefan
11. BOBTAIL 4% 163
Adielsson Erik
5. BRING ME LUCK U.S. 3% 259
Persson Stefan
2. DAME ARROW 2% 377
Zackrisson Tommy
7. STAR RUNNING 1% 730
Takter Johnny
9. SIR REMINGTON 1% 249
Eriksson Christoffer

Senast uppdaterad: 2011-01-29 18:00:03, källa http://www.atg.se
Staplarna ovan visar vilket ekipage som våra användare tror vinner. Rösta genom att klicka på knappen bredvid ekipaget du tror vinner.
Snabblänkar
V75-1 Halmstad
V75-2 Halmstad
V75-3 Halmstad
V75-4 Halmstad
V75-5 Halmstad
V75-6 Halmstad
V75-7 Halmstad
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> V75-3 Halmstad

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   2   3   4   5   6   7   8   [ 9 ]  
Author Message
Posted: 2011-01-29 19:55:19 Answer to: ":D"

Became a member: 
Forum posts:

V 6, GLOBAL INVESTMENT

S 2, DAME ARROW
Böjer mig för dig DA var chanslös på spets men det var STW med, en inbördes hade du rätt.
sen för att lägga mig i diskutionen mellan BG och örjan så är bägge briljanta kuskar och dessa har ofta det flyt i loppen som behövs. 5 rätt idag nya tag till nästa vecka god tur alla på TZ!!!
Reply
Posted: 2011-01-29 23:13:14 Answer to: "Böjer mig för dig DA var chanslös på spets men det var"

Became a member: 
Forum posts:
lätt i efterhand, men kan säga dig att jag inte trodde på en sekund något annat än att Excallibur skulel sitta i spets
Reply
Posted: 2011-01-30 16:26:09 Answer to: "BOBTAIL HAR INGEN VINNARSKALLE!!!!"

Became a member: 
Forum posts:

V 6, GLOBAL INVESTMENT

S 1, SWEPT TO VICTORY
Detta var ett av dom löjligaste inläggen jag sett på länge. Du räknade bort Bobtail som mer eller mindre chanslös och nu säger du att den förlorade pga att den inte har ngn vinnarskalle. Den förlorade med ett par decimeter mot Globalen som var den bästa hästen. Hade inte släppt förbi någon annan och den förlorade knappast för att den inte vill vinna utan för att den inte kunde gå fortare. Den gick max och bromsade inget.
Reply
Posted: 2011-01-30 16:52:23 Answer to: "Detta var ett av dom löjligaste inläggen jag sett på lä"
Halmstad

Became a member: 
Forum posts:
Bobtail va bra, den trivs bra på vintern, fick göra jobbet själv och torska med 1 decimeter vad mer kan man göra
Reply
Posted: 2011-01-30 17:05:25 Answer to: "Detta var ett av dom löjligaste inläggen jag sett på lä"

Became a member: 
Forum posts:
skitsnack, bobtail har losat många lopp i år pga den inte har rätta vinnarskallen. Självklart gjorde den ett bra lopp, som alltid. Men detta skulle hon ha vunnit. Globalen var absolut inget extra, chanslös om juul inte kört sönder loppet´, eller om bobtail velat vara först över mål.
Reply
Posted: 2011-01-30 19:37:59 Answer to: "skitsnack, bobtail har losat många lopp i år pga den inte har r"
Halmstad

Became a member: 
Forum posts:
jaså hur många lopp i år då?
Reply
Posted: 2011-01-30 19:51:59 Edited(1): 2011-01-30 19:54:17 Answer to: "jaså hur många lopp i år då?"
Halmstad

Became a member: 
Forum posts:
Tycker hon borde i alla fall haft 3-4 vinster till om hon haft kvar sin vinnarskalle från unga år.

Vill du att jag ska säga vilka lopp hon skulle ha vunnit också?

110129
101226
101020
101103 (kanske inte vunnit, men kämpade inte)

Bobtail gör ständigt bra prestationer, men hon vill inte vinna loppen längre. Detta loppet kan hon knappast ha haft hög puls efteråt, sprang mest och tvekade uploppet ner och ville inte.

Excallibur visar samma tendenser, springer mer och leker än att fokusera på att försöka vara först över mål, tror knappast den hade särskilt hög puls heller.
Reply
Posted: 2011-01-30 19:54:12 Answer to: "Tycker hon borde i alla fall haft 3-4 vinster till om hon haft kvar sin vin"
Halmstad

Became a member: 
Forum posts:
det handlar enbart om när en häst har form och inte har form, bara 1 lopp i år då med andra ord?

En häst kan kämpa utan att ha form på topp, då vinner man inte
Reply
Posted: 2011-01-30 19:59:31 Answer to: "det handlar enbart om när en häst har form och inte har form, bar"
Halmstad

Became a member: 
Forum posts:
en häst kan vinna många lopp utan att ha form på topp, bara det finns den rätta skallen. Finns flertalet bevis på det. Ser tydligt i flertalet av bobtails lopp att hon inte tar i över uploppet och vill vara först.

De andra 2 loppen i år är inte mycket att snacka om tycker jag, usel senast och för tungt loppet innan.

Men det är absolut inget konstigt med ston som börjar bli lite äldre.
Reply
Posted: 2011-01-30 20:02:56 Answer to: "en häst kan vinna många lopp utan att ha form på topp, bar"
Halmstad

Became a member: 
Forum posts:
Visst kan man göra det, men nu snackade jag inte om att ha form på på topp lr inte jag snackar om att HA FORM eller inte ha form.

DU tycker trade east va kass, ingen vinnarskalle på han heller då förstår jag, kämpa dåligt?
Reply
Posted: 2011-01-30 20:02:58 Answer to: "en häst kan vinna många lopp utan att ha form på topp, bar"
Halmstad

Became a member: 
Forum posts:
Visst kan man göra det, men nu snackade jag inte om att ha form på på topp lr inte jag snackar om att HA FORM eller inte ha form.

DU tycker trade east va kass, ingen vinnarskalle på han heller då förstår jag, kämpa dåligt?
Reply
Posted: 2011-01-30 23:08:58 Answer to: "Tycker hon borde i alla fall haft 3-4 vinster till om hon haft kvar sin vin"
Halmstad

Became a member: 
Forum posts:

V 6, GLOBAL INVESTMENT

S 1, SWEPT TO VICTORY
Ta och ge dig nu. Enda anledningen till att du bestämt dig för att Bobtail "inte vill vinna" längre var för att jag sa så om Colombian Necktie samtidigt som jag sa att Bobtail var den som mest gynnades av hårt tempo. Du har ju uppenbarligen fått ngn hang-up på mig och går omvägar för att hitta en anledning att "sätta dit" mig.

Give it a rest. bobtail är ingen ickevinnare. Hade Globalen bara fått en nåågot sämre resa - en häst mellan honom och Bobtail tex, så hade Erik vunnit. Ingen annan hade satt dit den. Den var en hårsmån från att vinna trots att den hade spår 11 i ett 1640-lopp i guld och trots att den fick göra jobbet själv i tredje spår sista 600. Det finns inte många guldhästar som hade gjort samma bedrift. DU gör ju bara bort dig själv som framhärdar.
Reply
Posted: 2011-01-30 23:28:02 Answer to: "Ta och ge dig nu. Enda anledningen till att du bestämt dig för at"
Halmstad

Became a member: 
Forum posts:
omn man ska snacka icke vinnare lr hästar utan vinnarskallar toppar ju Colombian necktie listan med så bred marginal att bobtail e inte ens 2a, den e nog 5-6 först med ingen därimellan
Reply
1   2   3   4   5   6   7   8   [ 9 ]