1
2
3
[ 4
]
|
|
Posted: 2010-10-16 17:00:44
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, MAXWELL MAYDAY
|
Tog någon rygg på mig och spelade då??
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-10-16 17:08:25  Tog någon rygg på mig och spelade då??
Answer to: "Tog någon rygg på mig och spelade då??"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 2, PRACTICAL JOKE
|
Inte i det här fallet men brukar kolla oddsjaktenledarna vanligtvis
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-16 17:12:24
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, MAXWELL MAYDAY
|
Jaha OK, jag missade ungefär 3 veckors tippning på travzonen, då jag tappat mycket poäng. Ska nu försöka nå till toppen innan årsskiftet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-17 13:12:30
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, PRACTICAL JOKE
|
Kollade på loppet igen och det var nog OS som fällde min spik. Jag var sur/besviken igår för jag tyckte Practikal Joke borde varit först men han gjorde ett klart bra lopp.
Jag borde ha tagit mer hänsyn till OS helt enkelt.
Nästa gång kanske P,J startar på normal bana och då vinner han bara om han får ett vettigt spår.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-10-17 14:03:17  Kollade på loppet igen och det var nog OS som fällde min spik. Jag var sur/besviken igår för jag tyckte Practikal Joke borde varit först men han gjorde ett klart bra lopp.
Jag borde ha tagit mer hänsyn till OS helt enkelt.
Nästa gång kanske P,J startar på normal bana och då vinner han bara om han får ett vettigt spår.
Answer to: "Kollade på loppet igen och det var nog OS som fällde min spik. J"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Kusken är verkligen inte något att hänga i julgranen tyvärr !! När han går ut så väntar han faktiskt ut bromsklossen Super Easy o det är en rejäl kuskmiss !! Jag vet inte hur mycket han tappar på det men de är mycke !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-17 14:28:13  Kusken är verkligen inte något att hänga i julgranen tyvärr !! När han går ut så väntar han faktiskt ut bromsklossen Super Easy o det är en rejäl kuskmiss !! Jag vet inte hur mycket han tappar på det men de är mycke !! 
Answer to: "Kusken är verkligen inte något att hänga i julgranen tyv&au"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, PRACTICAL JOKE
|
Ja det var en dålig rygg. Så här sa han själv efter loppet:
- Det var som jag trodde på förhand, jag visste att hästen skulle vara betydligt bättre idag och jag var mycket nöjd med honom. Det var synd att vår rygg i tredjespår inte blev bra och att jag var tvungen att runda den i fjärdespår. Han kommer vara ännu bättre nu när han får starta tätare.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-10-18 14:54:07  Ja det var en dålig rygg. Så här sa han själv efter loppet:
- Det var som jag trodde på förhand, jag visste att hästen skulle vara betydligt bättre idag och jag var mycket nöjd med honom. Det var synd att vår rygg i tredjespår inte blev bra och att jag var tvungen att runda den i fjärdespår. Han kommer vara ännu bättre nu när han får starta tätare.
Answer to: "Ja det var en dålig rygg. Så här sa han själv efter l"
|
|
Tomte dessvärre !! Det är ju han själv som väntade ut den dåliga ryggen !! Syns tydligt på ATG Play !! 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-10-18 16:08:13  Tomte dessvärre !! Det är ju han själv som väntade ut den dåliga ryggen !! Syns tydligt på ATG Play !! 
Answer to: "Tomte dessvärre !! Det är ju han själv som väntade ut d"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 1, GLOBAL LIMOUSINE
|
Har alltid sagt att Bo Falsig är en av landets absolut sämsta kuskar och han motbevisade inte direkt min åsikt i detta lopp. Att spika honom är självmord.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-18 16:34:47  Tomte dessvärre !! Det är ju han själv som väntade ut den dåliga ryggen !! Syns tydligt på ATG Play !! 
Answer to: "Tomte dessvärre !! Det är ju han själv som väntade ut d"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, PRACTICAL JOKE
|
Ja kanske, han är ju inte i klass med toppkuskarna men lyckas ju ibland i varje fall.
Hade riktigt svårt att hitta en andraspik i omgången och mitt andra förslag var ju Rocky i avd 4 så slutresultatet hade ju blivit detsamma.
Såg att Takter lämnade klartecken på sin i avd 2 men kunde inte ta bort Bruce Tooma som jag trodde mkt på. Där kan man verkligen prata om bedrövlig kuskinsats f.ö. Sätta en långspeedig häst i rygg invändigt och väntas på OS. Hur fan tänkte karln ?
Får lägga denna omgång bakom mig o glädjas åt att Torvald var uträknad och klar i varje fall.
Nu tar vi dom på lördag tycker jag.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-10-18 21:13:28  Ja kanske, han är ju inte i klass med toppkuskarna men lyckas ju ibland i varje fall.
Hade riktigt svårt att hitta en andraspik i omgången och mitt andra förslag var ju Rocky i avd 4 så slutresultatet hade ju blivit detsamma.
Såg att Takter lämnade klartecken på sin i avd 2 men kunde inte ta bort Bruce Tooma som jag trodde mkt på. Där kan man verkligen prata om bedrövlig kuskinsats f.ö. Sätta en långspeedig häst i rygg invändigt och väntas på OS. Hur fan tänkte karln ?
Får lägga denna omgång bakom mig o glädjas åt att Torvald var uträknad och klar i varje fall.
Nu tar vi dom på lördag tycker jag.
Answer to: "Ja kanske, han är ju inte i klass med toppkuskarna men lyckas ju iblan"
|
|
Yes we do !! 
|
|
Reply
|
|
1
2