Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
Bollnäs 2010-07-31
V75-7 Sommartravets Final
13. CHIMALL T.T. 58% 27
Adielsson Erik
12. NISSE BEAN 26% 82
Sjöström Claes
2. MILS YOU LOVE 25% 81
Goop Björn
8. NAHAR 20% 58
Lennartsson Per
1. LEXINGTON ÅS 16% 68
Svanstedt Åke
6. NOUVEAU ZET 12% 152
Kihlström Örjan
3. YOGGI HORNLINE 9% 151
Lövgren Joakim
15. NEO SMED 7% 114
Haugstad Kenneth
4. ROBIN RU 2% 362
Linderoth Per
5. H.G.TOP LINE 1% 443
Takter Johnny
7. GATLIN BOB 1% 999
Ivarsson Morgan
9. ZASSA T.H. 1% 999
Andersson Mikael J
10. CAPELLO BOB 1% 999
Kontio Jorma
11. MAGGAN S.E. 1% 682
Östman John
14. ROBERTO 1% 548
Wallin Tony

Senast uppdaterad: 2010-07-31 18:00:03, källa http://www.atg.se
Staplarna ovan visar vilket ekipage som våra användare tror vinner. Rösta genom att klicka på knappen bredvid ekipaget du tror vinner.
Snabblänkar
V75-1 Bollnäs
V75-2 Bollnäs
V75-3 Bollnäs
V75-4 Bollnäs
V75-5 Bollnäs
V75-6 Bollnäs
V75-7 Bollnäs
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> V75-7 Bollnäs

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   2   3   4   [ 5 ]  
Author Message
Posted: 2010-07-31 20:40:16

Became a member: 
Forum posts:

V 13, CHIMALL T.T.
det var ju det jag sa, han är ojämm och slår ofta ihop, men KAPACITETEN är det inget fel på? Så kapacitets mässigt är han en TOPPHÄST i bronsdivisionen!!! förstår du hur jag menar?
Reply
Posted: 2010-07-31 20:45:38 Answer to: "det var ju det jag sa, han är ojämm och slår ofta ihop, men"

Became a member: 
Forum posts:

V 13, CHIMALL T.T.
japp du sa så.Vad menar du när du säger ordet topphäst? en häst som är stor i världen och är med i världseliten eller en häst som vinner ett gulddivisonen här i sverige?
Reply
Posted: 2010-07-31 20:53:01 Answer to: "japp du sa så.Vad menar du när du säger ordet topphäst"
Bollnäs

Became a member: 
Forum posts:

V 13, CHIMALL T.T.
nej inte världselithäst!

Skulle kanske kunna vinna i guld beroende på motstånd och klaff. men i silver samt bronsdivisionen har han kapacitet att slå dem flesta och i dom divisionerna är han en topphäst rent kapacitetsmässigt.

Förstår du hur jag menar?
Reply
Posted: 2010-07-31 21:01:01 Answer to: "nej inte världselithäst! Skulle kanske kunna vinna i gu"
Bollnäs

Became a member: 
Forum posts:

V 13, CHIMALL T.T.
japp jag förstår dig nu
Reply
Dark_horse Posted: 2010-07-31 21:31:10 Answer to: "för att vara en topphäst skall man hålla ihop benen och tra"

Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890

V 8, NAHAR
Mycket att reda ut här...
Har aldrig ens antytt att Nahar är en topphäst. Men du var chockad över att Nahar hade vunnit loppet och kallade honom för ett "blötdjur". Min definition av det begreppet är något i stil med "en vek häst utan vinnarskalle som behöver ett maximalt smyglopp för att vinna". Då detta är den exakta motsatsen till Nahar reagerade jag på din beskrivning av hästen.

Sen förstår jag inte varför du drar upp Scarlets Aino och att jag inte skulle ha insett att hans karriär är på väg att ta slut?? Vad har det med saken att göra? Trodde att vi hade rett ut det där med Scarlets Aino för ett tag sedan.

Och anledningen till att det finns folk som reagerar negativt på mycket av det du skriver är för att en stor del helt enkelt är alldeles FEL, samtidigt som du ofta har en kaxig och retsam ton. Detta är en perfekt kombination om man vill bli påhoppad.

Trevlig helg på dig själv, nu ägnar vi inte mer av lördagkvällen åt att tjafsa
Reply
Posted: 2010-07-31 21:53:37
Bollnäs

Became a member: 
Forum posts:

V 13, CHIMALL T.T.
ja jag tyckte det var väldigt konstigt att nahar vann erkänner jag.Sen kanske det inte var du som sa att han var en topphäst,jag skrev lite åt alla när jag menade det.Jag drog upp scarlets aino för jag kände att när jag skämtade lite med soberano att du blev sur och började snacka om min okunskap.Sen skriver du också att jag har en kaxig och retsam ton.Okej,jag erkänner att när jag blir sur och arg över något kan jag reagera argsint men det släpper väldigt fort sen.Tycker ändå inte att när vi redan är där och snackar om sånt att du inte heller skall hålla på och säga att min okunskap är extraordinär om du nu gnäller över mig.Visst,jag kan kanske inte så mycket om trav som dig,men det förklarade jag i meddelandet innan varför det är så.Jag har inte tillgång till atg live,det händer väldigt sällan att jag nuförtiden ser på trav på tv p.g.a att alla i familjen inte är ett dugg intresserade av trav.Och när jag säger att nu pagadi är dålig?ja jag kan säga dig att jag hatar att se hästar gallopera,det är det värsta jag vet.Visserligen skall man ju ta ställning att han slått maharajah ,men det är trots allt en häst som fortfarande inte vunnit ett större lopp.Visst finns det fortfarande tid,men jag tycker inte han varit så speciellt nära att vinna något stort heller.

Nej jag tycker inte heller vi ska tjafsa mera.Jag har haft en sjujävla dålig dag och vill helst bara gå och lägga mig.Jag får väl ta och rycka upp mig antagligen ...

Trevlig helg igen
Reply
Posted: 2010-07-31 23:17:42 Answer to: "Mycket att reda ut här... Har aldrig ens antytt att Nahar är en "
Bollnäs

Became a member: 
Forum posts:

V 13, CHIMALL T.T.
Det var jag som antydde att han var en topphäst rent kapacitetmässigt i silver samt bronsdivisionen Men det är min syn på hästen,samt att han är ojämn och slår ihop bena lite för ofta
Reply
Dark_horse Posted: 2010-07-31 23:51:52 Answer to: "ja jag tyckte det var väldigt konstigt att nahar vann erkänner ja"

Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890

V 8, NAHAR
Okej, jag kan erkänna att det var onödigt skrivet av mig. Var väl lite bitter efter en för min del usel V75:a och så ser jag dig hacka på den häst jag har funderat på att spika hela veckan men valde att gardera i sista stund. Antar att det brast lite för mig då

En sak till om Nu Pagadi bara. Han vann faktiskt Danmarks största lopp Copenhagen Cup för ett tag sedan med 800 000 i förstapris. Mötte kanske inte världens tuffaste motstånd men imponerade ordentligt. Tror fortfarande att han tillhör landets bästa hästar, särskilt över medeldistans.

Godnatt.
Reply
Gidde_Palema Posted: 2010-07-31 23:56:03

Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489

V 1, LEXINGTON ÅS
Nahar var bara bäst, trodde mest på den innan start efter en kanonvärmning.
Reply
Posted: 2010-08-01 14:36:40

Became a member: 
Forum posts:

V 12, NISSE BEAN
Chimall TT var en slagen häst därför hoppade han.
Kom inte o snacka om att hästen blev hov öm...han skulle kutat världsrekord för att vinna o det kunde han inte - SÅ enkelt är det.
ALLA hästar är begränsade även denna.
Reply
dujorha Posted: 2010-08-02 11:05:52 Answer to: "Chimall TT var en slagen häst därför hoppade han. Kom inte "

Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
Hästfan va sjuk Jongis !! Kolla loppet en gång till !!! När Erik börjar driva på honom så finns det ingenting !! Var en bra häst kvar o de va Pers !! Nisse hängde inte med precis som ja trodde !!
Reply
1   2   3   4   [ 5 ]