1
2
3
4
5
6
[ 7
]
|
dujorha
|
Posted: 2010-03-21 09:35:02  Tråkigt som faaan att se eftersänt...
Var tvungen att gå på dop...så jag fick kolla på piss-sändningen kl18:20. Hade redan åkt på V75an innan kallblodsloppet. Men hade spelat en V4 som jag trodde mycket på och hade inte Björn i V4-1, och så gör dom en intervju med honom angåande QDC´s galopp INSPELAD I VINNARCIRKELN så det var ganksa lätt att räkna ut att han vunnit loppet efter... Gick dock inte att urskilja om det var ett kallblod som gick i bakgrunden, men JÄKLIGT KASST av TV4...
-surar-
Dom klipper dessutom isönder loppen rent för mycket, och fyller istället ut med ett reportade ifrån Polen där en spelare haft chans på 73 miljoner för tre veckor sen... Inget emot Polen, eller folk som nästan vinner, men visa för fan hela loppen...fler måste väl åndå bry sig om att se ett helt lopp än att höra ifrån ett polskt ombud...
Skulle eg fira morsan nästa lördag, men jag åker fan ut till banan istället...klarar inte eftersänt en vecka till...
-bitter-
Answer to: "Tråkigt som faaan att se eftersänt...
Var tvungen att gå "
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Spelare behandlas som skit av TV ! TV4 är bara en annonslåda för reklam eller egon som vill göra egna klipp eller "vinklar" !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-03-21 09:56:46
|
|
Kolla gärna Eriks styrning av Debbie Brodda !! Klassigt ! Stickan kan vara supernöjd !! Har koll o manövrerar ut Hockey så det stänker omet !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-03-21 10:03:47
Answer to: "Men Jongyl !! Fan jag har hållit på med detta i dryga 45 å"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, ACCLAIM
|
Jag syftade INTE på dig..vet att du kan detta..!!
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-03-21 10:56:12  Jag syftade INTE på dig..vet att du kan detta..!!
Answer to: "Jag syftade INTE på dig..vet att du kan detta..!!"
|
|
Ja jag vill ju inte sitta o lämna desinformation utan försöker vara ärlig ! Får ju inget betalt för min kunskap här o det kan ju kännas lite väl generöst ibland !! 
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
5
6
[ 7