Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Träningen
 

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2007-08-13 18:40:45

Became a member: 
Forum posts:
Hur pass stor är skillnaderna med dessa olika träningsmöjligheter?

Egen träningsanläggning - en tränare tränar
Egen träningsanläggning - man tränar själv
En tränare tränar - man tränar själv

Hur stor är skillnaden här, egentligen? Lönar det sig att anlita tränare/bygga träningsanläggningar? Är lite nyfiken här ju, då jag har varken träningsanläggning eller tränare anställt
Reply
Posted: 2007-08-13 18:49:13

Became a member: 
Forum posts:
träningsanläggningen gör ca 20% vad jag läst.

Att anlita tränare elle inte är ju bara att testa då det inte kostar något (i stort sett) :P


Reply
Posted: 2007-08-13 18:57:03 Answer to: "träningsanläggningen gör ca 20% vad jag läst. Att anlita tränare el"

Became a member: 
Forum posts:
Isåfall lönar sig ju inte träningsanläggningen om man inte har 5 hästar som redan är "bra". Men men, den verkar ju träna snabbare.

Haha prova kan man ju, men det kostar att få en vettig tränare med den specialitet man vill :P eftersom att typ trestjärniga tränar bättre än enstjärniga, eller? ^^
Reply
Posted: 2007-08-13 19:10:00

Became a member: 
Forum posts:
Jo, men differensen mellan dom vet jag inte.. bara att testa att träna med och utan tränare och se vad steget blir där förutsatt att hästens form är i topp på båda träningarna.
Reply
[ 1 ]