Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> snack om Bergsåker

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

[ 1 ]   2  
Author Message
Posted: 2009-03-18 23:29:26

Became a member: 
Forum posts:
blir det någon utdelning på lördag?
faller någon av favoriterna?
Reply
Posted: 2009-03-18 23:54:38 Answer to: "blir det någon utdelning på lördag? faller någon av"

Became a member: 
Forum posts:
Kan gå åt bägge håll. Kan bli jättepengar för alla favoriter utom Teaser ser ut att kunna vara i fara.
Reply
Posted: 2009-03-18 23:56:13

Became a member: 
Forum posts:
Faller Einar och Faxen plus lite andra skrällar så pratar vi mucho dinero även om Teaser vinner.
Reply
Posted: 2009-03-18 23:58:12 Answer to: "Faller Einar och Faxen plus lite andra skrällar så pratar vi muc"

Became a member: 
Forum posts:
spik på teasern och....?
Reply
Posted: 2009-03-19 00:00:36 Answer to: "spik på teasern och....?"

Became a member: 
Forum posts:
Som jag känner nu så är det Goopi tredje o vår ide i sto. Dvs en gammal go tvärtommare.
Reply
Posted: 2009-03-19 00:02:28

Became a member: 
Forum posts:
Men Go on pale kan vara ett lika bra bud. Känns som han kommer sitta fast denna gång dock o därför spikar jag hellre en häst som kan vinna i spåren.
Reply
Posted: 2009-03-19 00:06:40 Answer to: "Men Go on pale kan vara ett lika bra bud. Känns som han kommer sitta f"

Became a member: 
Forum posts:

Men Go on pale kan vara ett lika bra bud. Känns som han kommer sitta fast denna gång dock o därför spikar jag hellre en häst som kan vinna i spåren.

om du inte spikar så glöm inte go on pale
Reply
Posted: 2009-03-19 00:07:31

Became a member: 
Forum posts:
Einar tror jag faller, tar inte med han den här gången. Intoxicated lär bli överstreckad pga förra loppet, bakspår och bra mostånd gör att den också faller.

Sen vet i fan.
Reply
Posted: 2009-03-19 00:08:36 Answer to: "Men Go on pale kan vara ett lika bra bud. Känns som han kommer "

Became a member: 
Forum posts:
Nej ingen risk. Min egna lilla rank är kvar. Goop, Takter, Örjan.
Reply
Posted: 2009-03-19 00:10:14 Answer to: "Einar tror jag faller, tar inte med han den här gången. Intoxica"

Became a member: 
Forum posts:
Det är så många i lopp 3 som inte har form. Det finns 3 undantag o det är just Goop, Takter o Örjan. Man kan nsätan rulla tärning om vem av dessa som vinner för det kommer hänga på tillfälligheter.
Reply
Posted: 2009-03-19 00:11:30 Answer to: "Einar tror jag faller, tar inte med han den här gången. Intoxica"

Became a member: 
Forum posts:
vem tror du mest på i första??
känns som att goop leder länge runt om?
Reply
Posted: 2009-03-19 00:14:17 Answer to: "vem tror du mest på i första?? känns som att goop leder l&"

Became a member: 
Forum posts:
Jag tror mest på Yankie Brodde (om man räknar bort Einar) men jag tar med några stycken.
Har dom sagt något i intervjuer om att Brodde är vässad ? För så är snacket i varje fall.
Örjan är 100% rätt man för jobbet
Reply
Posted: 2009-03-19 00:16:29 Answer to: "Jag tror mest på Yankie Brodde (om man räknar bort Einar) men ja"

Became a member: 
Forum posts:
3 Yankee Brodde galopperade dubbelt senast utan anledning och vi
vet egentligen inte varför, förutom att han blödde lite i karlederna.
Dessa har vi behandlat och de besvären skall nog vara borta till på
lördag. Örjan sitter upp igen och när han körde senast var hästen
snabb från start så det blir kansle en bra position från tredjespår.
Det blir skor igen, men eftersom han inte var bra i förra starten så
har jag svårt att bedöma chansen, påstår Maria Berglund .
Reply
Posted: 2009-03-19 00:18:31 Answer to: "Jag tror mest på Yankie Brodde (om man räknar bort Einar) men ja"

Became a member: 
Forum posts:
Det är kanske det folk surrar om? Att hästen är behandlad ? Får lyssna lite imorgon
Reply
Posted: 2009-03-19 00:21:01

Became a member: 
Forum posts:
Yankie Brodde har faktiskt slagit Atomic Tooma när den vann Klass II på Solvalla i december. Fast man kanske ska vara ärlig o säga att Tooma hoppade
Reply
Posted: 2009-03-19 00:23:00

Became a member: 
Forum posts:
Men min första häst är Einar vill jag också förtydliga, men han kan vara en favorit i fara,
Reply
Posted: 2009-03-19 00:29:20 Answer to: "Men min första häst är Einar vill jag också förty"

Became a member: 
Forum posts:
ska bli intressant at se hur hårt streckad han blir garderas det för mycket kanske han blir streckvärd
som t ex quasimodo face blev i lördags
Reply
Posted: 2009-03-19 00:35:35 Answer to: "Men min första häst är Einar vill jag också förty"

Became a member: 
Forum posts:
Ja han blir ju favorit givetvis.

Lite info från Goops:
Global Investment ( Björn) Super Mack ( Heni) finslip jobb på rakbanan( Många plus på båda).
Reply
Posted: 2009-03-19 07:49:56

Became a member: 
Forum posts:
Själv tycker jag att Einar kan vara omgångens bästa spik och det även till en ganska behaglig procent. Sedan, efter alla era övertalningar, kanske jag väljer att spika Faksen ändå. Men man ska inte heller underskatta den första känslan. Teaser Elegance spikas aldrig med den procenthalt som han har nu. 60 % är okej. Knappast mer.

Sedan blir det nog rätt bra utdelning. Knappast miljonutdelning, men några tusenlappar. Avd. 2 och stoloppet är svårlöst. Där är nog många spelare fel ute.
Reply
Andynalan Posted: 2009-03-19 17:02:29

Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
Tre stenklara spikar på lördag:

V75-3: DIG FOR DOLLARS - Ser inte hur han ska förlora detta. Vinner från dödens om det behävs. Bara galopp modell värre emot.

V75-5: JÄRVSÖFAKS - Kungen av kallblod förlorar knappast när enda motbudet fått ett skitläge.

V75-7: TEASER ELEGANCE - Så som han sett ut på slutet tror jag han joggar runt dessa trots spår tolv.
Reply
[ 1 ]   2