[ 1
]
2
3
|
Travzonen
|
Posted: 2008-12-07 17:19:22
|
|
V75-5 | Stolopp. 1:A PRIS 100 000 kr 2144 V 1. KARMA ZET Frick Kajsa 2. ALVA HAMMERING Aarum Dagfinn 3. ELIN O´TORS Laursen Jens 4. READY TO DRINK Heiskanen Veijo 5. CLEO NALAN Svanstedt Åke 6. GANYLINE Lindblom Åke 7. DUCHESS OF WISHES Jakobsson Magnus 8. BETWEEN THE SHEETS Wallin Tony 9. NINIA DE MORTREE Uhrberg Thomas 10. LOOK SUN Goop Björn 11. SONG CONTEST Källgren David 12. TINTOMARA HORNLINE Svensson Henrik 13. GREENHILL´S BEAUTY Andersson Mikael J 14. IFFY Bergh Robert 15. COURIR SILVIO Adielsson Erik
Turordning: 15-10-11-6-12-7-2-3-1-5-13-9-4-8-14
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-08 08:10:10
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, TINTOMARA HORNLINE
|
Felfritt ska det vara 100m mellan Tintomara och de övriga.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-08 10:28:29
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, LOOK SUN
|
10-12 låst pu det
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-08 21:17:06
|
Became a member:
Forum posts:
|
Håller med Plokko.. Tintomara är ett toppsto.. Känns kanske som omgångens mest givna spik. Men glöm inte Iffy som måste ha bra chans efter den senaste insatsen....  *Skämtar*
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-08 23:15:43
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, NINIA DE MORTREE
|
Ninia De Mortree, känns som hon är lite på väg uppåt nu, går för tredje gången i karriären ut på lång distans... får se, men känns som ett roligt drag... Var inte så dålig i lördags på Halmstad heller.... Även om hon inte gick så där väldans fort över upploppet... hmmm
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-09 10:37:05
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, CLEO NALAN
|
Cleo Nalan gjorde ett väldigt bra intryck senast tycker jag även om tempot där framme kanske gynnade henne. Lång distans kanske inte gynnar henne (?) men kan nog hålla undan för tilläggshästarna.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-09 12:05:24  Cleo Nalan gjorde ett väldigt bra intryck senast tycker jag även om tempot där framme kanske gynnade henne. Lång distans kanske inte gynnar henne (?) men kan nog hålla undan för tilläggshästarna.
Answer to: "Cleo Nalan gjorde ett väldigt bra intryck senast tycker jag även "
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, NINIA DE MORTREE
|
Tror inte att långdistans är någon nackdel för Cleo Nalan, Tre starter på distansen tidigare, resulterat i 1-3-5 varav den senaste var i StoChampionatet, de loppet vanns av Lie Detector... Cleo Nalan satt sist invändigt, men spurtade bra och slutade femma...
Kan tilläggas att det endast var tredje starten på kortdistans senast, där har hon slutat 2-d-1, så kanske medel inte är så roligt för Cleo Nalan  Lite info till dig Vettne...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-09 13:10:49 Edited(1): 2008-12-09 13:12:53
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, TINTOMARA HORNLINE
|
Men ska Tintomara kunna förlora? Är inte många ston i Sverige som är bättre.
Gått 1.13.8 från tillägg 2140m tidigare. Sist på valla var hon överlägsen, vet ej varför hon inte startat, men Frankrike är väl inte otänkbart i vinter så de kanske tog en paus. Hon har optimala pengar för Frankrike.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-09 13:31:16  Tror inte att långdistans är någon nackdel för Cleo Nalan, Tre starter på distansen tidigare, resulterat i 1-3-5 varav den senaste var i StoChampionatet, de loppet vanns av Lie Detector... Cleo Nalan satt sist invändigt, men spurtade bra och slutade femma...
Kan tilläggas att det endast var tredje starten på kortdistans senast, där har hon slutat 2-d-1, så kanske medel inte är så roligt för Cleo Nalan  Lite info till dig Vettne...
Answer to: "Tror inte att långdistans är någon nackdel för Cleo N"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, CLEO NALAN
|
Tackar!
Tänk vad bra när man inte behöver leta upp all information själv
Frågan är om hon kan stå emot Tintomara som är bästa hästen i fältet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-09 13:35:22  Tackar!
Tänk vad bra när man inte behöver leta upp all information själv
Frågan är om hon kan stå emot Tintomara som är bästa hästen i fältet.
Answer to: "Tackar!
Tänk vad bra när man inte behöver leta upp all in"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, NINIA DE MORTREE
|
Ja, man sitter å glor igenom lopparkivet när jobben uteblir så har man inte mycket annat till överst... Håller med er båda att Tintomara är bästa hästen i loppet, men man ska ju fälla favoriten i något lopp 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-09 20:51:02
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja men i detta lopp tror jag du går bet om du ska fälla favoriten.. Testa i nått annat lopp där favoriten står i typ 50% istället 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-09 20:55:24  Ja men i detta lopp tror jag du går bet om du ska fälla favoriten.. Testa i nått annat lopp där favoriten står i typ 50% istället 
Answer to: "Ja men i detta lopp tror jag du går bet om du ska fälla favorite"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, NINIA DE MORTREE
|
För att?? Ne, jag fortsätter på samma stil som alltid...
"Fösök alltid fälla favoriten" det har varit blandade resultat, men ju mer spelad en favorit är, desto mer letar jag efter andra alternativ....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-09 21:24:09
|
Became a member:
Forum posts:
|
Är bara jag som väljer spik efter bäst vinstchans ? Skiter i procenten så länge hästen vinner. Annan sak med vinnarspel tycker jag iallafall.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-09 21:24:49
|
Became a member:
Forum posts:
|
Sebbe du kan inte vara seriös när du tror Look Sun ska slå Tintomara ? Haha.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-09 21:28:12  Sebbe du kan inte vara seriös när du tror Look Sun ska slå Tintomara ? Haha.
Answer to: "Sebbe du kan inte vara seriös när du tror Look Sun ska slå "
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, LOOK SUN
|
Drömma kan man alltid 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-09 22:55:30  Är bara jag som väljer spik efter bäst vinstchans ? Skiter i procenten så länge hästen vinner. Annan sak med vinnarspel tycker jag iallafall.
Answer to: "Är bara jag som väljer spik efter bäst vinstchans ? Skiter i"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, NINIA DE MORTREE
|
Alla spelar vi olika, å tur är väl det...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-09 23:52:19
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, CLEO NALAN
|
Jag spelar på de jag tror vinner 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-10 08:29:40 Edited(1): 2008-12-10 08:31:42  Jag spelar på de jag tror vinner 
Answer to: "Jag spelar på de jag tror vinner :D"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, CLEO NALAN
|
 Jag spelar på de jag tror vinner 
Det är ingen dum idé...
Frågan i det här loppet är ju hur mycket Åke får fuska bort där framme i början eller kommer Lindblom att köra på ordentligt med Ganyline? Hon är inte dålig hon heller.
Cleo Nalan om Åke får krypa fram annars Tintomara.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-10 09:02:37
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, CLEO NALAN
|
Någon sa nån gång att spika alltid i ett tvåhästarslopp, en annan sa när två träter vinner en tredje. Jag nöjer mig med att strecka två... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-11 19:31:09
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nån som vet hur de blir med svanstedts hästar när Axevalla blivit stängd. Eller har han alla hästar uppstallade på gården?
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
|