Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Antalet lopp.
 

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
samuraj1 Posted: 2007-07-16 22:26:35

Became a member: 2007-07-05
Forum posts: 189
Jag gillar verkligen detta spel men jag tycker det finns för få lopp och finns det lopp så är dom långt söderut och prisummorna för låga dvs även om jag skulle råka vinna loppen så är resorna dyrare än vad prisumman är.
Reply
Posted: 2007-07-16 22:32:26 Answer to: "Jag gillar verkligen detta spel men jag tycker det finns för få lopp och "

Became a member: 
Forum posts:
en fråga om lopp oxå, varför heter ett lopp Alla om inte alla som anmäler sig får vara med?
Reply
Posted: 2007-07-17 08:49:53 Answer to: "en fråga om lopp oxå, varför heter ett lopp Alla om inte alla som anmäl"

Became a member: 
Forum posts:
Ett lopp för alla betyder att det är öppet för alla att anmäla sig oavsett hur mycket dom har sprungit in, istället för ett lopp för t.ex högst 20.000 då får ju bara hästar som inte sprungit in mer än 20.000 anmälas. Men sen är det inte säkert att alla kommer med för det, det är ju samma uttagnings kriterier som i alla lopp med startpoäng o dyl.
Reply
[ 1 ]