Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> Åby Stora Pris

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Cherry Posted: 2008-09-20 18:43:00

Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
Nu suger det duktigt! Först tvingas man iväg på barnkalas så man missar Live-sändningen. Man jäktar hem för att inte missa sammandraget på Tv4 kl 18.10 och så visar det sig att det inte är något sånt idag!?!? Försöker komma in på atg.se för att se loppen men jag kommer inte in på sidan. FUCK! Enligt det lilla jag läst i forumet verkar det ju ha varit dramatik så nu kanske någon/några kan sammanfatta denna dag för mig?
Reply
Cherry Posted: 2008-09-20 19:01:08

Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
Det finns ju typ inte på världskartan att Ludde vinner ett skiljeheat mot Bazire! Jag undrar om detta verkligen stämmer...
Reply
Posted: 2008-09-20 19:02:01

Became a member: 
Forum posts:
Ludde tar spets i 1:a, Jaded nära galopp, Bazire sitter i 2.a spår när Fredde avancerar, Fredde låser in Bazire & in på upplopprakan knuffar Bazire till Fredde så han får fritt & är först i mål på målfoto men blir diskad.
Svanen kör bort favoriten när han hamnar sist invändigt, Blomqvist rusar undan i spets.
Svanstedt svarar allt i spets, Gidde T.H 2:a ytter sänker till slut.
Svanstedt hamnar invändigt med favoriten, Erik & Björn kör om spetsen, Örjan sännker allt på open stretch.
Erik till spets svarar Lill-Goopen, Jaded avancerar & är på väg att överta spets då sänder Svanstedt framåt & övertar, Jaded & Amiralen sida vid sida på upploppet, Amiralen vinner.
Ludde svara allt i spets & ger Takter loppet som sänker allt på open stretch.
Brioni visra bra skalle & leder runt om.

Du kan kolla loppen på atg & eftersända lopp helt gratis.

God tur.
Reply
Posted: 2008-09-20 19:07:12 Answer to: "Ludde tar spets i 1:a, Jaded nära galopp, Bazire sitter i 2.a spår när F"

Became a member: 
Forum posts:
Har inte skrivit mycker här men jag är lika undrande hur ludde kan vinna. Förklaringen är 1,18 första varvet på 1640 auto. Vad fan gör Bazire ?
Reply
Posted: 2008-09-20 19:15:09

Became a member: 
Forum posts:
Vältränade hästar & bra form i stallet.
Reply
Posted: 2008-09-20 20:22:00

Became a member: 
Forum posts:
Älskar Bazire just nu Viva la Jägersro
Reply
Posted: 2008-09-20 23:12:01

Became a member: 
Forum posts:
Den segern förtjänade ludde något så in i helvete! Garland tog sin storseger förre going och glen kronos
Reply
Posted: 2008-09-20 23:20:28 Answer to: "Den segern förtjänade ludde något så in i helvete! Garland tog sin stor"

Became a member: 
Forum posts:
Glen har en och Going också
Reply
Posted: 2008-09-21 22:05:09

Became a member: 
Forum posts:
Going har ingen mot äldre hästar. Inte Glen heller för den delen.
Men seger i E3 samt italienska derbyt går ju inte av för hackor heller.

Grattis Ludde!
Reply
Posted: 2008-09-21 22:22:47

Became a member: 
Forum posts:
det jag menade E3 Vinst både för Glen och Going och att Glen vann Italienska debyt förre Going. Men den strörsta storloppssegern man kmr ihåg är ju ändå på Himmaplan när Ludde vinner Åbergs med Revenue
Reply
[ 1 ]