Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Fler än ett stall - förbjudet
 

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2007-07-15 18:00:30

Became a member: 
Forum posts:
Finns en del som sitter på fler än ett stall och det är tråkigt att man inte kan följa en sån enkel regel på ett sånt här ställe.

Vid minsta fusk så kommer de strykas från prislistan och tas bort.

/ Spelledningen
Reply
Posted: 2007-07-15 18:59:29 Answer to: "Finns en del som sitter på fler än ett stall och det är tråkigt att man"

Became a member: 
Forum posts:
Bara att kasta ut dom utan förvarning. Väck ska man om man fuskar, förstör för så många spelare liksom ;/
Reply
samuraj1 Posted: 2007-07-15 20:03:29 Answer to: "Finns en del som sitter på fler än ett stall och det är tråkigt att man"

Became a member: 2007-07-05
Forum posts: 189
Det tråkiga är att det är det samma i alla spel på internet och jag förstår inte vittsen. Jag håller med sparka dom direkt utan förvarning.
Reply
Posted: 2007-07-15 20:04:42 Answer to: "Det tråkiga är att det är det samma i alla spel på internet och jag fö"

Became a member: 
Forum posts:
Håller med till fullo, man ska inte ens få en förvarning, kasta ut de bara!
Reply
Posted: 2007-07-15 20:10:18 Answer to: "Håller med till fullo, man ska inte ens få en förvarning, kasta ut de ba"

Became a member: 
Forum posts:
Då kan du ju redovisa varför du har fyra aktiva stall registrerade på din ip-adress: Jocose, Jampacked, Lovbiff och Densson..
Reply
Posted: 2007-07-15 20:12:58 Answer to: "Då kan du ju redovisa varför du har fyra aktiva stall registrerade på di"

Became a member: 
Forum posts:
mina syskon
Reply
Posted: 2007-07-15 20:20:28 Answer to: "mina syskon"

Became a member: 
Forum posts:
och Jocose är en kompis till mig som gjorde sitt stall när han var här..
Reply
Posted: 2007-07-15 21:51:02 Answer to: "Finns en del som sitter på fler än ett stall och det är tråkigt att man"

Became a member: 
Forum posts:
Vill bara säga att jag och min man har varsit stall registrerat från samma dator, hoppas inte vi blir avstängda bara för det????
Reply
Posted: 2007-07-15 22:02:52 Answer to: "Vill bara säga att jag och min man har varsit stall registrerat från samm"

Became a member: 
Forum posts:
Vid auktionen kan ni kompis bjuda och höja priset!
Jag tycker det ska vara ett stall per ip nummer!
Reply
Posted: 2007-07-15 22:35:57 Answer to: "Vid auktionen kan ni kompis bjuda och höja priset! Jag tycker det ska var"

Became a member: 
Forum posts:
ja det eller 2 max
Reply
Posted: 2007-07-15 22:51:47 Answer to: "ja det eller 2 max"

Became a member: 
Forum posts:
Vi är faktiskt inte intresserade av att fuska till oss fördelar, bara för att vi råkar ha registrerat oss från våran gemensamma dator... Vi konkurerar lika mycket mot varandra som mot alla andra. Tycker det är löjligt att bli stämplad som fuskare för det... Vad hade skillnaden varit om en av oss registrerat sitt stall från en annan dator??? Ett annat IP- nummer bara... Vi är med här för att det är ett kul tidsfördriv och ett fantastiskt roligt spel... Vore tråkigt om vi inte fick vara med för att vi använder samma dator
Reply
Posted: 2007-07-15 23:02:39 Answer to: "Vi är faktiskt inte intresserade av att fuska till oss fördelar, bara fö"

Became a member: 
Forum posts:
Det är klart man ska få ha flera konton inom ett hushåll men det kan vara lite svårt att veta om det är sant att det verkligen är ens syskon eller sambo. Vet dock inte hur man ska kolla det
Reply
ddmannen Posted: 2007-07-15 23:46:37 Answer to: "Det är klart man ska få ha flera konton inom ett hushåll men det kan var"

Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
det bör nog vara tillåtet att ha flera konto på samma ip-adress, visserligen får man med en och annan fuskare , men långt ifrån alla. Man vill ju absolut inte tappa användare på att man bara skulle få ha ett stall i per hushåll.

Det förekommer alltid fusk om det finns en auktion på ett online-spel. Gäller nog framför allt att se till att de avslöjas där, och det är nästan alltid nya stall som är inblande , de gamla vill inte fuska eller vågar inte riskera att få sitt stall avstängt.


Reply
Posted: 2007-07-15 23:56:02 Answer to: "det bör nog vara tillåtet att ha flera konto på samma ip-adress, visserl"

Became a member: 
Forum posts:
ja det är nog så
Reply
Mikihisa Posted: 2007-07-16 00:16:40 Answer to: "ja det är nog så"
642
Stall Zilly Baskerball HB
Östersund

Became a member: 2007-07-02
Forum posts: 829
Jag har 2 datorer hemma. Jag och min syster har varsitt stall. Det går väl ändå att hon loggar in på min bärbara, och jag på den stationära, om den andra datorn är upptagen?
Reply
Posted: 2007-07-16 01:21:00 Answer to: "Jag har 2 datorer hemma. Jag och min syster har varsitt stall. Det går vä"

Became a member: 
Forum posts:
ja det är klart
Reply
Eriksson Posted: 2007-07-16 14:04:26 Answer to: "ja det är klart"

Became a member: 2007-02-02
Forum posts: 12237
Självklart kommer vi inte att stänga av någon bara för att de har samma IP-nummer som ett annat stall. Vi vill ju inte hindra någon från att spela. Vi hoppas bara att alla ni användare hjälper till att underrätta oss om konstiga bud eller liknande som kan vara tecken på fusk. Vi vill ju bara att det skall vara samma förutsättningar för alla att delta i tävlingen.

/Eriksson

P.S Lycka till med spelandet allihop, hoppas ni har kul.
Reply
[ 1 ]