Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Boxar..?
 

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2007-07-10 17:50:28

Became a member: 
Forum posts:
Vad händer om man inte har 4boxar om man har 4 hästar? den 4de hästen som inte har någon box vad händer med den då?
Reply
Posted: 2007-07-10 18:39:50 Edited(1): 2007-07-10 18:40:10 Answer to: "Vad händer om man inte har 4boxar om man har 4 hästar? den 4de hästen so"

Became a member: 
Forum posts:
Har någon varit och eldat upp en box i ditt stall?

Du får låta hästen springa i hagen är mitt tips
Reply
Posted: 2007-07-11 13:13:46 Edited(1): 2007-07-11 13:14:21 Answer to: "Har någon varit och eldat upp en box i ditt stall? Du får låta häst"

Became a member: 
Forum posts:
Jo det är klart hon går i hagen , men om man kollar på byggnader så står en av mina hästar utan box. det är bara 3 st som har box, påverkar detta hästen på något vis så att man måste se till att ha box till samtliga hästar?
Reply
Posted: 2007-07-11 13:36:46 Answer to: "Jo det är klart hon går i hagen ;), men om man kollar på byggnader så s"

Became a member: 
Forum posts:
Har du en häst som Etain Royal klarar den sig nog utan box. Den verkade trivas som bäst över lång distans när det samtidigt var kladdig bana och regnet gärna öste ner. Så den hästen sov nog alltid ute tror jag

Känns som det vore bra med en uppdatering vad gäller reglerna
Reply
Posted: 2007-07-11 15:43:21 Answer to: "Har du en häst som Etain Royal klarar den sig nog utan box. Den verkade tr"

Became a member: 
Forum posts:
Hehe jo möjligt men tyvärr heter inte denna häst Etain Royal.. :p men hon går bra i lopp så ja tror hon trivs ute :p
Reply
[ 1 ]