Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Ang emailadress
 

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2007-07-10 15:52:22

Became a member: 
Forum posts:
Hade varit bra om ni lät en skriva in (at) istället för @ när man medger sin email och vill visa den på sidan. Jag vill minimera risken att spammas sönder av botar som söker genom nätet efter emailadresser nämligen och vad jag förstått så läser inte botarna av (at) i lika stor utsträckning.

Annars låter jag min vara dold tills vidare.
Reply
Eriksson Posted: 2007-07-10 15:54:53 Answer to: "Hade varit bra om ni lät en skriva in (at) istället för @ när man medge"

Became a member: 2007-02-02
Forum posts: 12237
Sådana botar kan endast läsa av sidor som är öppna för alla och inte sidor som kräver inloggning. Det är endast medlemmar som kommer att kunna se din email.

/Eriksson
Reply
Posted: 2007-07-10 16:20:13 Answer to: "Sådana botar kan endast läsa av sidor som är öppna för alla och inte s"

Became a member: 
Forum posts:
Just det ja - hjärnkapaciteten är nedsatt med tre timmar sömn och sen en arbetsdag Hoppas att den återkommer nu mot kvällen, tänkte ev börja punkta upp lite förslag och så till er
Reply
[ 1 ]