[ 1
]
|
Soberano
|
Posted: 2008-05-22 07:41:51
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Att köpa loss denna fina treåring som visat sig ha den kanske viktigaste egenskapen av alla, VILJAN ATT VINNA! Han är obesegrad felfri och har tagit 3 segrar på 4 starter varav den senaste i ett grupp 3 lopp mot äldre hästar. Som bonus har han 10 på tung bana och ligger nu på plats 17 i treåringsranken vilket kan vara avgörande inför kriteriekvalet för att få en bra kusk och ha en chans till avancemang. Han gick inatt upp till en trea på Spurt. Skynda fynda! Säljer enbart för att jag behöver pengar inför nästa etapp och kommer behålla honom om han inte blir såld idag.
No horse found
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-22 09:03:04  Att köpa loss denna fina treåring som visat sig ha den kanske viktigaste egenskapen av alla, VILJAN ATT VINNA! Han är obesegrad felfri och har tagit 3 segrar på 4 starter varav den senaste i ett grupp 3 lopp mot äldre hästar. Som bonus har han 10 på tung bana och ligger nu på plats 17 i treåringsranken vilket kan vara avgörande inför kriteriekvalet för att få en bra kusk och ha en chans till avancemang. Han gick inatt upp till en trea på Spurt. Skynda fynda! Säljer enbart för att jag behöver pengar inför nästa etapp och kommer behålla honom om han inte blir såld idag.
No horse found
Answer to: "Att köpa loss denna fina treåring som visat sig ha den kanske viktigaste "
|
Became a member:
Forum posts:
|
sälj till Kakan 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-05-22 10:48:45  sälj till Kakan 
Answer to: "sälj till Kakan;)"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Har försökt men han påstår att han inte får bygga ut förränn idag...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-22 12:07:42  Har försökt men han påstår att han inte får bygga ut förränn idag...
Answer to: "Har försökt men han påstår att han inte får bygga ut förränn idag..."
|
Became a member:
Forum posts:
|
ok. Hade nog köpt han om jag hade haft pengarna
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-22 20:11:49  ok. Hade nog köpt han om jag hade haft pengarna
Answer to: "ok. Hade nog köpt han om jag hade haft pengarna"
|
Became a member:
Forum posts:
|
var hittar man treårings rankingen?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-22 20:27:39  var hittar man treårings rankingen?
Answer to: "var hittar man treårings rankingen?"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Listor/Rekord, Rank
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-22 20:44:50  Har försökt men han påstår att han inte får bygga ut förränn idag...
Answer to: "Har försökt men han påstår att han inte får bygga ut förränn idag..."
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|