[ 1
]
|
|
Posted: 2008-05-14 08:46:23
|
Became a member:
Forum posts:
|
En häst med riktigt bra värden som förmodligen behöver lite mer star poäng om den ska komma med i derbyt, men om man lyckasa få med den ska den ha grymm chans att plasera sig bra. Tränar riktigt fint och kommer kunna bli avelshing om man får igen den.
No horse found
En häst med bra världen som har nog mer startpoäng för att bli en av de 72 hästar som får chans att kvala in till derby finalen. Tränar inte lika bra som den första men helt ok för att vara 4a.
No horse found
Om ni har andra frågor så hör gärna av er till mig!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-14 09:17:12
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nu känner jag mig lite småtaskig, men....Tränar riktigt fint är faktiskt att ta i lite på Global warning Vieri ...
Jag borde väl veta 
Ja, om nu inget drastiskt hänt i träningen efter att du köpte den av mig.
Jag har sett bättre , Men visst, han tränar bra, och jag håller definitivt med om att han har alla chanser att nå en bit, t.ex. i derbyt...
Stora problemet är ju att han är kass på tung bana ! 
Det var därför jag sålde den, inte för att han inte utvecklades.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-14 09:41:08  Nu känner jag mig lite småtaskig, men....Tränar riktigt fint är faktiskt att ta i lite på Global warning Vieri ...
Jag borde väl veta 
Ja, om nu inget drastiskt hänt i träningen efter att du köpte den av mig.
Jag har sett bättre , Men visst, han tränar bra, och jag håller definitivt med om att han har alla chanser att nå en bit, t.ex. i derbyt...
Stora problemet är ju att han är kass på tung bana ! 
Det var därför jag sålde den, inte för att han inte utvecklades.
Answer to: "Nu känner jag mig lite småtaskig, men....Tränar riktigt fint är faktisk"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Inatt tärna han 0.048 på styrka det har jag aldrig haft en 4a åring som gjort förut så jag tycker det är bra. Men det kanska bara är jag som inte haft någe tur med mina nadra 4åringar. Men men har tränar på fint iaf.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-14 12:41:53
|
Became a member:
Forum posts:
|
hur många startpoäng behövs det ungefär för att kvala in till derbyt?
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-05-14 13:25:07 Edited(1): 2008-05-14 13:29:24
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Fråga Nijo han har ju sagt att han sitter med Derbyvinnaren Luminosa Stella. Den har ju 16 poäng så det kanske räcker eller vad säger du Nijo...? 
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-05-14 13:28:00
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Han sitter ju enligt egen utsago också med spelets bästa treåring Flames of Courage som skulle leka hem Hambletonian men nu är den ju inte ens rankad bland de 10 som är kvalificerade... Får hoppas att någon av de 10 högst rankade missar att anmäla sin häst. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-14 13:41:56
|
Became a member:
Forum posts:
|
Förra etappen krävdes det typ 38 tror jag.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-14 17:06:11
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det är nog kanske så att jag haft några fina 3 och 4-åringar Vieri. Tycker som bekant det är rätt kul att satsa på dom. (att jag inte lyckas så bra och får något insprunget är en annan sak  )
I vilket fall, Med alla dessa unghästar så har jag också haft några som tränat bättre.
Men jag har bara haft några enstaka som tränat MYCKET bättre, och det är väl bara så att det ändå är dom jag tänker på när jag tänker riktigt bra.
Påstår alltså inte att du ljuger / överdirver. Vi har bara haft olika att jämföra med
Global warning är helt klart på den övre halvan i träningen. Han tränar bra..Inget snack om annat !
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|