[ 1
]
2
3
4
|
Travzonen
|
Posted: 2008-05-11 19:44:58
|
|
V75-3 | Gulddivisionen, Final (Gr. II Int.). 1:A PRIS 300 000 kr 1609 A 1. SCARLETS AINO Sundberg Hans-Owe 2. HARMONIC SILVIO Kontio Jorma 3. JOCOSE Kihlström Örjan 4. ACCLAIM Eriksson Håkan 5. GIANT SUPERMAN Larsson Fredrik B 6. CAMILLA HIGHNESS Ingves Peter 7. DIGGER CROWN Adielsson Erik 8. COUNT GO Takter Johnny 9. FINDERS KEEPERS Svanstedt Åke 10. DIG FOR DOLLARS Oscarsson Jim
Turordning: 10-9-7-4-5-3-6-8-1-2
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-11 21:40:28
|
Became a member:
Forum posts:
|
JOCOSE 2 ytter= Vinst 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-11 22:51:05
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, CAMILLA HIGHNESS
|
Detta leker Camilla Highness hem...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-11 22:58:13
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, SCARLETS AINO
|
Spontana tanken är; Camilla Highness.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-05-11 23:08:38  Spontana tanken är; Camilla Highness.
Answer to: "Spontana tanken är; Camilla Highness."
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 5, GIANT SUPERMAN
|
Jag säger väl GIANT SUPERMAN trots att jag tycker att Fredde kör som en kratta så börjar formen närma sig rejält nu och bör bli giftig här.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-12 10:34:39  Jag säger väl GIANT SUPERMAN trots att jag tycker att Fredde kör som en kratta så börjar formen närma sig rejält nu och bör bli giftig här.
Answer to: "Jag säger väl GIANT SUPERMAN trots att jag tycker att Fredde kör "
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, FINDERS KEEPERS
|
Skulle vara Grymt kul om Scarlets Aino testas i spets.. ( spetsar enkelt ), har nu fått ett bra spår och bara gjort riktigt bra lopp på slutet. Nu är det favoritdistans och motståndet är väl sisådär med lite trötta och hästar med dåliga lägen...
Men Camilla blir väl svårslagen.. ( då antagligen mesen hans-owe släpper ).
se upp för Finders Keepers.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-12 12:18:02  Skulle vara Grymt kul om Scarlets Aino testas i spets.. ( spetsar enkelt ), har nu fått ett bra spår och bara gjort riktigt bra lopp på slutet. Nu är det favoritdistans och motståndet är väl sisådär med lite trötta och hästar med dåliga lägen...
Men Camilla blir väl svårslagen.. ( då antagligen mesen hans-owe släpper ).
se upp för Finders Keepers.
Answer to: "Skulle vara Grymt kul om Scarlets Aino testas i spets.. ( spetsar en"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, SCARLETS AINO
|
Finders Keepers vinner inte från spår 9.
Hans-Owe är ingen mes, han brukar svara rätt rejält.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-12 13:35:16
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, JOCOSE
|
Avslaget måste ändå vara Acclaim här..
Seg ut, sommar.. tveksam form, känns inte het.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-12 14:07:33  Avslaget måste ändå vara Acclaim här..
Seg ut, sommar.. tveksam form, känns inte het.
Answer to: "Avslaget måste ändå vara Acclaim här..
Seg ut, sommar.. tveksam form,"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, FINDERS KEEPERS
|
Håller med dig.. han vinner bara billiga skitlopp på vintern mot samma motstånd hela tiden... grymt dåligt om han får wild card till elitloppet. Acclaim vinner absolut inte detta.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-12 14:09:27  Håller med dig.. han vinner bara billiga skitlopp på vintern mot samma motstånd hela tiden... grymt dåligt om han får wild card till elitloppet. Acclaim vinner absolut inte detta.
Answer to: "Håller med dig.. han vinner bara billiga skitlopp på vintern mot samma mo"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vinnaren är väl klar för elitloppet här eller??..kanske fel lopp ja tänker på..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-12 14:13:39  vinnaren är väl klar för elitloppet här eller??..kanske fel lopp ja tänker på..
Answer to: "vinnaren är väl klar för elitloppet här eller??..kanske fel lopp ja tä"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, FINDERS KEEPERS
|
Ja.. TYVÄRR.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-12 14:22:26
|
Became a member:
Forum posts:
|
ok..då blir det en häst mindre i elitloppet man kan ta bort som vinnare  ...ingen av dom här har väl där att göra??
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-05-12 14:47:37  ok..då blir det en häst mindre i elitloppet man kan ta bort som vinnare  ...ingen av dom här har väl där att göra??
Answer to: "ok..då blir det en häst mindre i elitloppet man kan ta bort som vinnare;)"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 5, GIANT SUPERMAN
|
Nja, GIANT SUPERMAN har ju visat tidigare att han hävdar sig där när han har formen på topp och JOCOSE har helt klart kapacitet för att platsa i Elitloppet tycker jag iaf men formen är väl ett litet frågetecken på dom båda.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-12 18:19:08  Nja, GIANT SUPERMAN har ju visat tidigare att han hävdar sig där när han har formen på topp och JOCOSE har helt klart kapacitet för att platsa i Elitloppet tycker jag iaf men formen är väl ett litet frågetecken på dom båda.
Answer to: "Nja, GIANT SUPERMAN har ju visat tidigare att han hävdar sig där när han"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, GIANT SUPERMAN
|
Framför allt på Jocose, han måste ju behöva loppet.
Jag kan se de flesta hästar här kunna ta sig vidare till en elitlopps final om dom lottas till bra spår i sitt försök, men sen har dom nada att hämta i en final. Den enda jag inte skulle ha något emot att se i ett elitlopp är GS, men då måste dom hittat topp form på den nu.
Jag låser med SA och tror som ovannämd att Hans-Owe INTE släpper. Bara han inte rusar FÖR mycket. 2st räcker för mig, annars kan man ju ta med dom flesta här.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-12 18:37:27  Framför allt på Jocose, han måste ju behöva loppet.
Jag kan se de flesta hästar här kunna ta sig vidare till en elitlopps final om dom lottas till bra spår i sitt försök, men sen har dom nada att hämta i en final. Den enda jag inte skulle ha något emot att se i ett elitlopp är GS, men då måste dom hittat topp form på den nu.
Jag låser med SA och tror som ovannämd att Hans-Owe INTE släpper. Bara han inte rusar FÖR mycket. 2st räcker för mig, annars kan man ju ta med dom flesta här.
Answer to: "Framför allt på Jocose, han måste ju behöva loppet.
Jag kan se de fles"
|
Became a member:
Forum posts:
|
detta vinner harmonic, lätt! 
|
|
Reply
|
|
Lecavalier
|
Posted: 2008-05-12 22:21:21
|
Became a member: 2007-11-02
Forum posts: 451
|
tror på Camilla Highness här, är ju en grym kuse  annars gillar jag Fredrik B Larsson som gett nåra kronor då och då
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-12 22:36:27
|
Became a member:
Forum posts:
|
tycker det verkar vara många fina hästar med här. ska digger gå och bli favorit igen? rappar han acclaim och gianst superman och joose och dom andra tomtarna och tomtelisan?... count go gick ju rätt okej senast och kom väl på en godkänd tredjeplats om jag inte missminner mig...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-12 23:03:49
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, SCARLETS AINO
|
Count Go var inget extra senast från vinnarhålet. Räcker ej.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-13 15:07:06
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, CAMILLA HIGHNESS
|
count go satt väl fast senast bakom citation? inget fel på den prestationen tycker jag, dock inte speciellt intressant då han har spår 8a nu och med takters form hamnar han nog sist från början...
Är hans owe feg å släpper med scarlet? roliga budet annars...
räcker långt med 7,6,3,1 och så möjligen möljligen giant superman, skulle kännas surt att åka på den men han har väl inte nått sagoformen än?
|
|
Reply
|
|
LIMPOTHEKING
|
Posted: 2008-05-13 15:57:46
|
Became a member: 2007-12-17
Forum posts: 267
|
ACCLAIM vinner detta tredje ytter sen är de klart när de är många som kör om spetsen  å förresten ska hockey ladda me acclaim denna gång. så håll i hatten
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
4
|