Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> V75 - ett skämt?

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

[ 1 ]   2  
Author Message
Posted: 2008-04-26 16:36:39

Became a member: 
Forum posts:
Detta måste vara den sämsta V75 omgången på flera år?

# Sämsta omsättningen på tre månader. Trots lön igår (fredag). Nijo? Omsättning och spel går hand i hand. Lärde du dig något idag också.

# Skithästar från södra Sverige kommer upp och totalt dominerar.

# Lokala blåbärskuskar gör segergest och blir tvåa.

# SUN POWER C.G. vinner Silverdivisionen.

# Kallblodslopp med hästar i hela banan.. Ponnylopp för stora hästar?

Dags att sluta upp att ha V75 norr om Sundsvall.
Dessa omgångar som får folk att tappa intresse för travet.
Fyfan!
Reply
Jimson Posted: 2008-04-26 16:39:57

Became a member: 2008-03-26
Forum posts: 1023

# Lokala blåbärskuskar gör segergest och blir tvåa.

Men det var väl lite kul iaf? =)
Reply
Cherry Posted: 2008-04-26 16:49:12

Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
HAHA! Ja vad ska man säga...? Kan bara instämma! Det blir nästan lite komiskt!

Stallkamrater som kör sönder varandra, favoriter som tvingas ut på banan trots hungerstrejk, en elvaåring som inte vill vara med längre, skenande ponnys... SUCK!

Gränsen går ju nånstans när man ser hur Roger N Olsson (som man dessutom lirat ) knyter näven i luften som slagen! Hur hade det varit om du drivit din häst istället för att skämma ut dig!

Att sen omgången avslutas med att en skithäst som Sun Power CG vinner silver från dödens blir ju pricken över i:et!

Nej fy fan för norrlandstrav den här årstiden när kanon efter kanon är redo för start några fler mil söderut... Nu får man väl samtliga skoterraggare på hela Travzonen på sig för detta inlägg men inte ens ni kan ju tycka något annat...
Reply
Posted: 2008-04-26 17:00:45

Became a member: 
Forum posts:
ne de va kasst.. vem va de som var expert i kommentatorshytten (nilsson ngt) ? Man börjad eju nästan gråta när han sa att silverdivisionen höll väldigt bra klass är han också från norrland? FYFAN
Reply
Posted: 2008-04-26 17:13:27 Answer to: "ne de va kasst.. vem va de som var expert i kommentatorshytten (nilsson ngt"

Became a member: 
Forum posts:
riktigt tråkig V75..
Reply
Posted: 2008-04-26 18:06:24

Became a member: 
Forum posts:
Som sagt, Plokko är king.
Omsättningen som enligt mig (och flera ex, Alfie, Plokko) blev 78 miljoner, som vi sade. Nijo...

Farsan dog av skratt när han såg att Roger N gjorde segergest i efterhand

Sinnessjukt att det ska vara försök till Elitloppsmeetinget x2 där uppe - skandal.
Reply
Nijo Posted: 2008-04-26 18:16:22

Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
Jag sade att det skulle bli ca: 78 miljoner i omsättning, det finns på svart och vitt i den andra tråden. Tyckte innan att det var godkännt och får ju stå fast vid det isåfall?

Att ni tyckte det var tråkigt är väl ingen överraskning, var redan bestämt på förhand att ni skulle tycka. För folk som inte spelade så har jag förståelse för att det var tråkigt.

Har aldrig sagt att det skulle bli kul rent sportsligt, det var i form av SPELARE jag såg fram emot omgången då det kunde bli bra utdelning vilket det även blev, kul med sådana omgångar. Även kul när det blir lite körningar i loppen så det inte behöver bli som det är ibland vid jägersro, åby, axevalla osv när favoriten får spets och sedan är loppet slut då alla andra kör om andrapriset.

Tycker väl även att det framgick ganska tydligt att det var i form av spelare jag såg fram emot omgången?

Tror plokko vill ha sin middag serverad snart, bara till att sätta igång prima. Du är väl hans bitch?

sanningen är hård ibland, fri tolkning.
Reply
Posted: 2008-04-26 18:20:05 Answer to: "Jag sade att det skulle bli ca: 78 miljoner i omsättning, det finns på sv"

Became a member: 
Forum posts:

tror på bra omsättning.......Det på grund av att det är mer spelvärt för stora system.....

Känner du igen det där?
Är 78 miljoner BRA omsättning? Sämsta någonsin i år.

Ja jag är Plokkos BIATCH. Eller ska jag förneka att han säger mycket bra när jag tycker det?
Reply
Posted: 2008-04-26 18:21:22

Became a member: 
Forum posts:
med tanke på att de även va lönehelg så är det väldigt dåligt.. men de är ingen fråga om varför det är så.. trav i norrland = skräp och ointressant
Reply
Posted: 2008-04-26 18:21:52 Answer to: "med tanke på att de även va lönehelg så är det väldigt dåligt.. men "

Became a member: 
Forum posts:
Snygg bild du har Alfie.
Reply
Posted: 2008-04-26 18:22:28

Became a member: 
Forum posts:
u2
Reply
Posted: 2008-04-26 18:25:34 Answer to: "u2 :D"

Became a member: 
Forum posts:
haha förvirrande ... funderar också på att ta goop bilden
Reply
Posted: 2008-04-26 18:25:50

Became a member: 
Forum posts:
"Goop forumet?"
Reply
Nijo Posted: 2008-04-26 18:29:49 Edited(1): 2008-04-26 18:31:11

Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
som sagt, jag sade att jag trodde det skulle bli 78 miljoner och att det var godkännt. Det går säkerligen också att hämta citat på...........

Men det har du självklart ingen lust att göra?

Klart rolig omgång rent spelmässigt, nu är det snart solvalla med 6 raka spetsvinnare och storfavoriter, är så att man mår illa av skiten.

Hade personligen inte velat sätta mig ner och kolla på v75 idag om jag inte spelat......så visst är sporten i norrland tråkig.

Reply
Posted: 2008-04-26 18:32:09 Answer to: "som sagt, jag sade att jag trodde det skulle bli 78 miljoner och att det va"

Became a member: 
Forum posts:
Letade kanske i fel tråd, hittade inga siffror av någon faktiskt.
Men du hade i vilket fall fel.

Spel och sport går hand i hand sa min boss, bra talat.
Reply
Posted: 2008-04-26 19:21:02 Edited(1): 2008-04-26 19:21:34

Became a member: 
Forum posts:

tror på bra omsättning.......Det på grund av att det är mer spelvärt för stora system.....

sa Nijo i förra tråden.

78 milj är knappast godkänt när det är lönehelg.
Sämsta omsättningen på tre månader, hela året? möjligt inte kollat, kan stämma, och du säger i ena tråden att du tror på en bra omsättning.

Jag får inte ihop det.
Det var katastrof omgång på alla sätt.. Roger N, omsättningen, hästarna, norrland..
kan inte se något positivt komma ut ur den här omgången.
Reply
Jimson Posted: 2008-04-26 19:33:43

vilket gnäll om norrland, att ni orkar hålla på och gnälla om samma sak hela tiden... Visst har jag säkert gnällt på nått nån gång men ni babblar samma sak om och om igen börjar bli lite väl många gånger nu, jag tror alla vet vad alla tycker vid detta tillfälle så please kan vi älta nått annat??

Och det stämde väl till viss del, 3 stora system som tog hem en hel del pengar...
Reply
Posted: 2008-04-26 19:53:09 Answer to: "vilket gnäll om norrland, att ni orkar hålla på och gnälla om samma sak"

Became a member: 
Forum posts:
du missuppfatta nog vad han skrev.
Han skrev att han trodde på bra omsättning och hans argument till det var att det var spelvärt för stora system.

Sen att det råkade vara tre stora system som tog hem allting är väl en annan sak.. han ville ju backa upp sin tro om bra omsättning med att det skulle bli stora system, vilket det inte blev? eller blev det?

Vem vet.

DÅLIG OMSÄTTNING blev det, enda som går att konstatera.
Reply
Posted: 2008-04-26 20:01:42

Became a member: 
Forum posts:
Tycker det är härligt med höga utdelningar och otippade startfält.
Det är en jävla massa onödigt gnäll över hur dålig klass och det är.
Se det som en utmaning istället
Reply
Jimson Posted: 2008-04-26 20:14:20

Ja vem vet
Reply
[ 1 ]   2