[ 1
]
2
|
Eriksson
|
Posted: 2008-01-25 09:10:02
|
Became a member: 2007-02-02
Forum posts: 12238
|
V64-1 | Bulwarks lopp 1:A PRIS 100 000 kr 2140 A 1. IMA SUPER CROWN Andersson Peter M 2. SUMMER ZOOT Widell Kaj 3. SKOGANS JOKER Jansson Torbjörn 4. CAPRICORN LABEL Goop Björn 5. ROBIS INGO Lennartsson Per 6. FLYING HERKULES Kontio Jorma 7. THRUST MY STEP Redén Daniel 8. GOOD AS DOLLAR Westholm Jörgen 9. BLUE CHIP STAR Adielsson Erik 10. PICTURE ÅS Hoas Jan-Åke
Turordning: 6-5-3-4-1-10-9-2-8-7
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-01-28 16:57:45
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
Flying herkules ser ut att ha en bra uppgift? gick fruktansvärt snabbt senast........möjlig spik
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-01-28 17:18:39
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 6, FLYING HERKULES
|
Håller helt med. Frågan är bara om de inte kör honom i spets denna gången och får han Skogans Joker på utsidan så är jag mycket tveksam till Hercules stridsmoral... Bäst fart har han dock.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-29 15:12:27  Håller helt med. Frågan är bara om de inte kör honom i spets denna gången och får han Skogans Joker på utsidan så är jag mycket tveksam till Hercules stridsmoral... Bäst fart har han dock.
Answer to: "Håller helt med. Frågan är bara om de inte kör honom i spets denna gån"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, CAPRICORN LABEL
|
tror flying får bestämma i spets sedan blir han nerspeedad av robis ingo?
( flying ska ha jamät hårt tempo ) .. han har inte gått nått för kontio heller!
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-01-29 15:25:37
|
V 6, FLYING HERKULES
|
Han ska väl ha jämnt hårt tempo om han går i ryggar? Kan inte tänka mig att han gynnas av tempo om han ska gå i spets. Då måste han nog få dämpa för att sen ta dom på ren speed.
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-01-29 16:40:07
|
|
haha, sluta skämta! snälla lilla chokladkaka, om robis ingo ska speeda förbi flying herkules efter att den fått bestämma så kan du kalla mig för "nollan" i framtiden.
Flying herkules hör till sveriges ELIT vad gäller speedresurser, lika speedig som acclaim med stor sannolikhet.
Så OM flying herkules får bestämma i spets så lär han fan inte förlora mot en häst som robis ingo, möjligt att han med sitt veka psyke förlorar mot en häst som skogans joker om den är i form och går starkt i dödens.
Fungerar flying herkules som han ska så vinner han detta loppet från alla positioner förutom dödens eller om han blir fast i vinnarhålet, men vad är oddsen på att jorma släpper spets? tror inte de oddsen finns.....
finns väl bara 1 motbud och det är skogans joker......blue chip star har inte fungerat på evigheter.......resterande är hyfsade silverhästar
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-29 17:21:43  haha, sluta skämta! snälla lilla chokladkaka, om robis ingo ska speeda förbi flying herkules efter att den fått bestämma så kan du kalla mig för "nollan" i framtiden.
Flying herkules hör till sveriges ELIT vad gäller speedresurser, lika speedig som acclaim med stor sannolikhet.
Så OM flying herkules får bestämma i spets så lär han fan inte förlora mot en häst som robis ingo, möjligt att han med sitt veka psyke förlorar mot en häst som skogans joker om den är i form och går starkt i dödens.
Fungerar flying herkules som han ska så vinner han detta loppet från alla positioner förutom dödens eller om han blir fast i vinnarhålet, men vad är oddsen på att jorma släpper spets? tror inte de oddsen finns.....
finns väl bara 1 motbud och det är skogans joker...... blue chip star har inte fungerat på evigheter.......resterande är hyfsade silverhästar
Answer to: "haha, sluta skämta! snälla lilla chokladkaka, om robis ingo ska sp"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, CAPRICORN LABEL
|
det jag är mest inne på det är att hästen har gått skituselt för kontio..
annars ska han springa åttor runt dom här men robis ingo & skogans joker ska med!
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-01-29 17:24:30
|
V 6, FLYING HERKULES
|
Får väl se hur strecken står sig imorgon men "bara" 37% på Hercules är ju en gåva men det lär ju stiga upp mot 65% åtminstone
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-01-29 17:33:51
|
|
vad baserar du den kommentaren på chokladkaka? flying herkules har gått precis lika bra för kontio som alla andra, skillnaden är väl motståndet och löpningsscenario som blivit mer offensivt med kontio.
men jag kan verkligen INTE förstå hur du tänker när du säger att hästen gått "skituselt" när kontio kört, det är bullshit och inget annat.
som vanligt så sågar du allt och alla på inga som helst grunder, chokladkaka.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-29 17:35:53  vad baserar du den kommentaren på chokladkaka? flying herkules har gått precis lika bra för kontio som alla andra, skillnaden är väl motståndet och löpningsscenario som blivit mer offensivt med kontio.
men jag kan verkligen INTE förstå hur du tänker när du säger att hästen gått "skituselt" när kontio kört, det är bullshit och inget annat.
som vanligt så sågar du allt och alla på inga som helst grunder, chokladkaka.
Answer to: "vad baserar du den kommentaren på chokladkaka? flying herkules har gått p"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, CAPRICORN LABEL
|
Tror inte Kontio laddar lika mycket som andra kuskar och där med blir det svårt, jag sågar bara kusken eftersom han är uppsatt på fel häst men han vinner väl detta lopp 10\13..
Skogans Joker Kan bli farlig
Robis ingo spurtar bra...
JAG VILL HA JACKPOT PENGAR OCKSÅ DÅ MÅSTE MAN CHANSA.
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-01-29 17:41:10 Edited(2): 2008-01-29 17:43:12
|
|
6.2 mille är det oavsett i 6 rätts poten, så pengarna får du ju ändå,,,,bara 1 häst som kan vinna varje lopp.
Att kontio laddar för spets tror jag helt klart, men jag hoppas verkligen inte det då flying herkules gör sina absolut nästa lopp från köposition.
spikar kontio med 3 hästar imorg: flying herkules, salma boko och sista loppet.....
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-01-29 21:29:23
|
|
|
Posted: 2008-01-29 23:07:36
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nijo, låt honom chansa om han vill för fan.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-30 10:20:43  Nijo, låt honom chansa om han vill för fan.
Answer to: "Nijo, låt honom chansa om han vill för fan."
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, CAPRICORN LABEL
|
efter tittat lite så kan det nog bli rätt fina pengar på tvillingen..
Lopp 3
U-Häst : Flying Herkules
Hästar : 1,4,6..dom är spelvärda absolut!.
Lopp 6
U-Häst : Quartermaster
Hästar : 2,6,7,12,13,15
Lopp 8
U-Häst : Solitary Man
Hästar : 2,5,6
Lopp 9
U-Häst : Celebrity Photo
Hästar : 5,6,7
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-01-30 10:31:20
|
|
tveksamt om flying herkules blirt spelvärd mot 3st hästar, tror jag absolut inte. Den får du köra rak eller mot 2st.......
ser väl bra ut annars om man tror att solitary man är bland dem 2.......borde i så fall köra den mot jormas bara, den är absolut bland dem 2 och vinner loppet med stor sannolikhet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-30 10:37:06  tveksamt om flying herkules blirt spelvärd mot 3st hästar, tror jag absolut inte. Den får du köra rak eller mot 2st.......
ser väl bra ut annars om man tror att solitary man är bland dem 2.......borde i så fall köra den mot jormas bara, den är absolut bland dem 2 och vinner loppet med stor sannolikhet.
Answer to: "tveksamt om flying herkules blirt spelvärd mot 3st hästar, tror jag absol"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, CAPRICORN LABEL
|
okej får väl göra det då  ...
samt i första dubbel står det mellan 1,9,12..
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-01-30 15:02:55
|
V 6, FLYING HERKULES
|
Är inne på att Flying Herkules snabbt sitter i tät, sen händer ingenting. Jag tror och hoppas att inte Skogans Joker sänds fram och trycker sönder honom. Om inte så blir det ju en ren speeduppgörelse sista 500 som jag inte kan se Flying Herkules förlora. Om Skogans Joker mot förmodan gett sig fan på att trycka på i dödens bäddar det för Capricorn Label och Robis Ingo.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-01-30 16:16:56  Är inne på att Flying Herkules snabbt sitter i tät, sen händer ingenting. Jag tror och hoppas att inte Skogans Joker sänds fram och trycker sönder honom. Om inte så blir det ju en ren speeduppgörelse sista 500 som jag inte kan se Flying Herkules förlora. Om Skogans Joker mot förmodan gett sig fan på att trycka på i dödens bäddar det för Capricorn Label och Robis Ingo.
Answer to: "Är inne på att Flying Herkules snabbt sitter i tät, sen händer ingentin"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Jag tror att herkules vinner om han körs bakifrån.. Körs han i ledningen tror jag skogans joker vinner från dödens... Tror inte capricorn label och robis ingo är tillräckligt bra för att räcka mot herkules och skogans... Men så bra som jag har tippat på slutet blir det väl dött lopp mellan capricorn label och robis ingo...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-30 17:07:40  Jag tror att herkules vinner om han körs bakifrån.. Körs han i ledningen tror jag skogans joker vinner från dödens... Tror inte capricorn label och robis ingo är tillräckligt bra för att räcka mot herkules och skogans... Men så bra som jag har tippat på slutet blir det väl dött lopp mellan capricorn label och robis ingo...
Answer to: "Jag tror att herkules vinner om han körs bakifrån.. Körs han i ledningen"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, CAPRICORN LABEL
|
haha PRECIS Tommie!  ... ( håller med om det första men du tippar ju bra så det håller jag inte med om  )
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-30 17:32:26
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vem är det som tror på Picture Ås? Verkar vara lite snack om den hästen nu?
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
|