[ 1
]
|
dujorha
|
Posted: 2016-11-01 10:59:49 Edited(2): 2016-11-01 16:28:55
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Dubbel Jackis från förra gången...går över tíll Lördagen........O vad begåvat de är o inleda med ett voltstarts lopp igen....!  Men Vi ska väl va lyckliga som inte får börja med ett Monté lopp...!  Hoppla  Synd att inte Anders B. jobbar på Eskil...skulle vilja ha barfota förbud till Lördagen..De skulle verkligen göra susen..o den vanliga favoparaden skulle kunna komma av sig....!  Helt okritiskt får en monté ryttare uttala sig om lördagens lopp......loppet innehåller 2 st hästar som inte startat i monté lopp förut men ändå skulle detta va ett lopp för V75..Hur djävla okritisk får man va ? Djävla Ankdamms slask...! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2016-11-03 11:14:12 Edited(2): 2016-11-03 12:04:14
|
|
Då är inte Goop Jr.......med på lördag..hans kameler inte heller...kanske bra de...så dj-a dålig som Montreal såg ut igår som favo på V86...strykning hade varit de enda rätta men Nejdå...Gojorna var som vanligt först kritiska sedan skylla över de hela efteråt.....Dåligt !  Inte några böter heller för Björns...Kanske dom Falken o co tyckte de räckte med avstängningen till Helgen...?  Men den vänster släggan som han besitter så.....kanske han har en ring karriär ? 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2016-11-03 14:49:48
|
|
Så de ska tävlas i December i år o det även nästa år......Helt otroligt om V75 håller för detta...........Givetvis är de helt o hållet Skrapis förtjänst om de går.......! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2016-11-03 16:25:24 Edited(7): 2016-11-03 19:46:07
|
|
Jippo loppet VM där Svanen bankade sig till Vinst med Resolve....var de hästar som var preppade...Jonesy fick smärtstillande Fenylbutazon, ofta kallat ”Butta”, tre dagar före loppet. BBS.fick det två dagar före loppet, Tano Bork och Explosive de Vie likaså. Fina Muppar..tar "alltid" seden dit dom kommer...........! 
Kampanjerna avlöser varandra......Tja verkar va tidens melodi......!  Att de står en annan Reklam på Sörjans Dress med stora bokstäver....är mindre smakligt i alla fall i min Värld.,,,,,,,,!  Att snabbloppet döps till Superloppet är bara för mycket..eller som de populära nu för tiden helt "sjukt"...ur led är Reklamtravet....!  Va ska dom ha kvar o beskriva nästa års PDA o om de bästa kommer ? Femtioelva Super o femtioelva Sjukt i en rubrik ? 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2016-11-04 09:38:28 Edited(2): 2016-11-04 10:56:44
|
|
Reklam Skriket om 65 mille känns pinsamt...Blir de inga rensare så blir de tji för all 65 miljoners reklam som prånglas ut...Skrapis sitter bara o blundar gott....o tänker fint fint........o kanske när Uppdraget o Pokalåret är här så flyger han till Varmare trakter....!  Kan de va lite favos i fara...? Vill nog ta syn på dessa i morgon...!  Antar man jobbar stenhårt med banan för de ska gå att köra barfota....båda dagarna...ingen nederbörd i prognosen o då är de lättare o fixa de...men ja hade gärna sett 1 Nov som start på barfota förbudet...! 
|
|
Reply
|
|
Sharkit
|
Posted: 2016-11-04 12:19:28
|
Became a member: 2008-09-03
Forum posts: 608
|
Tråkigt med Propulsion annars ingen jättelätt omgång.
1. fyra spelade hästar 1,6,7 och 10, 1an tror jag blir över från start och får ingen plats på min lapp, vem är först av 6 och 7? jag gissar 6an på kusken, 7an i dödens?
10an får loppet, finns ett par bortglömda eder bob har experterna tjatat om flera omgångar utan resultat nu ostreckad Veijo har bra form på stallet kan få en fin resa. 3an är bra.
2. Bästa kusken på bästa hästen i ett lärlingslopp, spika och gå vidare? annars brukar jag alltid ta med Oscar J A i lärlingsloppet, vid gardering tar jag med han.
3. storfavorit i R.K.King, En så orutinerad häst ska inte få vara så stor favorit. Garderas
4. I den här typen av lopp brukar jag alltid kolla på springspåren från 2a volten, nu hittar jag ingen jätteintressant häst där, kanske Eriks? Men svårt lopp, 5an leder nog väldigt länge.
5. Allt talar för 4an. spår kusk häst. Skulle Ulf få för sig att hålla högt tryck med Nadal så kanske det kan öppna upp en liten liten möjlighet för Volstead.
6. Ett lopp som många verkar gardera upp, så det är väl bara att spika och gå vidare?
7. Förra veckan var Bullyoung spelad 20% mot Slide so easy men gjorde inget vidare lopp och är nu spelad 5% mot Bravo Navarone, vilket är tacksamt, många bra hästar i loppet och några är ospelade.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2016-11-04 16:01:58 Edited(1): 2016-11-04 16:02:33  Tråkigt med Propulsion annars ingen jättelätt omgång.
1. fyra spelade hästar 1,6,7 och 10, 1an tror jag blir över från start och får ingen plats på min lapp, vem är först av 6 och 7? jag gissar 6an på kusken, 7an i dödens?
10an får loppet, finns ett par bortglömda eder bob har experterna tjatat om flera omgångar utan resultat nu ostreckad Veijo har bra form på stallet kan få en fin resa. 3an är bra.
2. Bästa kusken på bästa hästen i ett lärlingslopp, spika och gå vidare? annars brukar jag alltid ta med Oscar J A i lärlingsloppet, vid gardering tar jag med han.
3. storfavorit i R.K.King, En så orutinerad häst ska inte få vara så stor favorit. Garderas
4. I den här typen av lopp brukar jag alltid kolla på springspåren från 2a volten, nu hittar jag ingen jätteintressant häst där, kanske Eriks? Men svårt lopp, 5an leder nog väldigt länge.
5. Allt talar för 4an. spår kusk häst. Skulle Ulf få för sig att hålla högt tryck med Nadal så kanske det kan öppna upp en liten liten möjlighet för Volstead.
6. Ett lopp som många verkar gardera upp, så det är väl bara att spika och gå vidare?
7. Förra veckan var Bullyoung spelad 20% mot Slide so easy men gjorde inget vidare lopp och är nu spelad 5% mot Bravo Navarone, vilket är tacksamt, många bra hästar i loppet och några är ospelade.
Answer to: "Tråkigt med Propulsion annars ingen jättelätt omgång."
|
|
Håller med..Tråkigt är också att Skrapis får starta de ena Idiot Spelet efter de andra...Dom kommer att bli rejält blåsta till slut...Bara V75 som ska kliva in som en räddnings planka hela tiden !  Lite skeptisk kring formen på Propulsion..tyckte han inte är helt smidig i travet sist... Bullyoung en besvikelse sist efter ett fint lopp...Lycka till så här på förhand !! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2016-11-05 11:26:01 Edited(1): 2016-11-05 11:41:37
|
|
Mycket tro på Sambuco från Peter....lite skutt från början sist men sedan hopp i trav....får nog ingen pangstart med den här lite tröga hästen....skulle nog behöva några starter till o bil vore bättre...Love You avkomma så den borde greja distansen....Tja...antar den var lite ovan barfotan sist i volten...men men tycker ja...!  Öppet lopp detta långlopp tycker ja...! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2016-11-05 12:21:53 Edited(3): 2016-11-05 12:45:40
|
|
Super o Sjukt verkar avlösa varandra i Klick Jakten....! Svagt med Björn kollen o Vass o Kass..Lite bättre med Untersteiners o Boken..men Gojan Boken kan inte avhålla sig sina tips/favos under den stunden..!  Kan han Boken använda stunden med Untersteiners bättre...Johan kör ju en hel del andra hästar också...tex. en jämförelse mellan Shellby o Pokemon hade suttit fint....!  Ger inte ens ett halvt kecks tíll dessa spel- Gojor...!  Man kom heller inte upp i reklamens utlovade 7 rätts pott sist de var Jackis...Kanske man inte når denna pott som Reklamen "Säger" på 65 mille i dag...!  Äckligt har snart en potential o lägga sig bredvid...Super o Sjukt...eller ? 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2016-11-05 13:14:33 Edited(9): 2016-11-05 16:22:35
|
|
En liten fundering i första nu när de blivit en del strukna...Johnny gasar till ?  Sörjan börjar dagen med seger..! Bra bana tycker han...!  Veijos kan va lite skärrad favon i 3:dje... men i första såg Eder helt ok ut hur kommer han till tro...?  Veijo nöjd med travet men lite på..men de kommer att testas rejält.!  Tycker Omsättningen går sådär...runt 60 i 7 potten tror ja..lite överdrivet med 65 mille troligen..!  2 långsamma varv o sedan en ökning till slut...Sönmpiller...Så där får de se ut i loppen idag..är inte mycket till tävling då  Lycka till Nu alla !!  Marigt detta o Reklamen på 65 mille var inte ens nära...!  Hur många omstarter blir de... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2016-11-05 16:27:16 Edited(8): 2016-11-05 17:14:07
|
|
Ingen fara för Tobbe...enkel spets vinst..!  Ingen större tävling....Untersteiners helt under isen....såg mystiskt ut..så fort gick inte detta...  Inget märkvärdigt lopp alls...dåliga prestationer över lag utom de 2 första....!  Stenhård körning i läringsloppet o vinnaren bra...!  Trångt i första kurvan där...!  Den här Muscel Hill tar för sig...!  Då dök Veijos..trodde inte heller han skulle klara de heller...!  Kanske de blir större pengar idag....går Propulsion av så...! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2016-11-05 17:34:50 Edited(7): 2016-11-05 18:51:42
|
|
Peter fick iväg sin så vart de ganska klart i spets...men mycket bakläxa i första avd..!  Enkelt för Sörjan i Snabbbloppet....de blir nog svårare i Paris o rå på Bold o co...!  Tapp på Skräp-7:an i omsättníng o de var väntat tycker ja !!  Johan Shellby fick loppet..Ludde o Jennifer....går inte bra ihop..!  Bra lopp av Pokemon också...!  Spelblaj från Gojorna om banorna som kör i kväll...!  Fan då vinner min oddsare..men spikade Jorma i 6:te....Surt...!!!  Djali var också bra....men en 6:a o en bunt 5:or...Skit också...! 
|
|
Reply
|
|
Sharkit
|
Posted: 2016-11-05 20:07:01
|
|
Det ville sig inte den här gången heller, fel spik i 6e attans.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2016-11-05 20:13:31  Det ville sig inte den här gången heller, fel spik i 6e attans.
Answer to: "Det ville sig inte den här gången heller, fel spik i 6e attans."
|
|
Tja nya tag....Någon som kan stämma Skrapis för falsk Reklam ? Vinst potten på 7 rätt kom bara upp i dryga 62 mille...ett solklart fall o driva tycker ja....! 
|
|
Reply
|
|
Sharkit
|
Posted: 2016-11-06 12:31:13
|
|
Vad tyckte du om Kajs styrning i 7e avdelningen igår? går ut före Peters och totaldör, har han ingen känsla för hur mycket det finns att åka med?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2016-11-06 12:53:57 Edited(2): 2016-11-06 13:04:04  Vad tyckte du om Kajs styrning i 7e avdelningen igår? går ut före Peters och totaldör, har han ingen känsla för hur mycket det finns att åka med?
Answer to: "Vad tyckte du om Kajs styrning i 7e avdelningen igår? går ut f&"
|
|
Verkligen dåligt.... även Untersteiners hästar i första avd. var rena katastrofen....Båda 2 kamelerna 10 dagars start förbud....Rätt så...!  Men även Kajs häst skulle ha ett startförbud.....Svårt o böta Kaj för överskattning men hästen var rejält dålig ändå tyckte ja...!  Varför ge Oskar böter med Usain för trängning i början av loppet ? Peter försökte köra dit benen.....Värre då med Kim i läringsloppet...där var de en trängning för att komma ner..Inga böter !!! Uselt !!! 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|