[ 1
]
|
dujorha
|
Posted: 2016-05-24 15:13:39
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2016-05-25 09:36:28
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Älskar hästar som King Sir Kir och kommer han till spets är loppet över törs jag lova. 
men det finns par snabba innanför speciellt Fossens Bonus, sen vinner ju Björns häst Heartbreaker V.S snart,
får den ett lopp i draget med bra rygg, så speedar den sylvasst på slutet, och om King får dödens o det blir högt tempo, räkna med f.d guldhjälmen då 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2016-05-25 10:36:55  Älskar hästar som King Sir Kir och kommer han till spets är loppet över törs jag lova. 
men det finns par snabba innanför speciellt Fossens Bonus, sen vinner ju Björns häst Heartbreaker V.S snart,
får den ett lopp i draget med bra rygg, så speedar den sylvasst på slutet, och om King får dödens o det blir högt tempo, räkna med f.d guldhjälmen då 
Answer to: "Älskar hästar som King Sir Kir och kommer han till spets är "
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Detta är ju dagens bästa lopp! Hälften av dessa hade ju dugit gott även i silverfinalen. Har läst att dom vill Global i spets och då får dom nog gasa hur mkt dom vill för den är sylvass ut. Lär bli en riktig jävla öppning här och jag vidhåller att Bartender in är draget. Har sett så lugn och tankad ut på slutet att det måste vara toppchans med minsta möjliga klaff. Whitehouse var ju helt okörd senast på 12.1 och samma där, lite klaff så kommer det gå undan till slut. Goop har ju laddat för detta och körde med skor och defensivt senast, kommer ladda rejält och har nog inget emot att köra jämnt 12 tempo i dödens. Vilket lopp!!
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2016-05-25 14:07:25  Detta är ju dagens bästa lopp! Hälften av dessa hade ju dugit gott även i silverfinalen. Har läst att dom vill Global i spets och då får dom nog gasa hur mkt dom vill för den är sylvass ut. Lär bli en riktig jävla öppning här och jag vidhåller att Bartender in är draget. Har sett så lugn och tankad ut på slutet att det måste vara toppchans med minsta möjliga klaff. Whitehouse var ju helt okörd senast på 12.1 och samma där, lite klaff så kommer det gå undan till slut. Goop har ju laddat för detta och körde med skor och defensivt senast, kommer ladda rejält och har nog inget emot att köra jämnt 12 tempo i dödens. Vilket lopp!!
Answer to: "Detta är ju dagens bästa lopp! Hälften av dessa hade ju dugi"
|
|
Mycket bra lopp så här ska en final se ut...Bartender har ja varit förtjust i länge....hoppade fan jämfota när han torskade på Momarken...sjutton också vilken otur de var då...! 
|
|
Reply
|
|
poppy
|
Posted: 2016-05-25 20:10:29 Edited(1): 2016-05-25 20:11:00
|
Became a member: 2010-11-03
Forum posts: 113
|
king sir kir är claes bästa chans i omgången engilt han själv pratade med han för några dagar sen
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2016-05-27 07:55:22 Edited(4): 2016-05-27 08:09:24  king sir kir är claes bästa chans i omgången engilt han själv pratade med han för några dagar sen
Answer to: "king sir kir är claes bästa chans i omgången engilt han sj&"
|
|
En bra Bronsfinal....Classe har ibland en aning otur/oflyt i loppen...inte lätt på den här nivån o fixa de...Bra hästar o bra kuskar emot i denna final...Mycket trevlig häst o fin typ...men motståndet är vasst..!  Till loppet..Johnny håller nog ut de andra från start o eftersom de är Valla o inte Åby så...tror ja han försöker köra där...men tufft blir de o några lurar i vassen med bra hästar...tex. Pepe Di med Thomas...verkar hur tuff som helst...mycket bra sist....undrar vad Björn säger i kollen för detta lopp...! 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2016-05-28 15:09:09  En bra Bronsfinal....Classe har ibland en aning otur/oflyt i loppen...inte lätt på den här nivån o fixa de...Bra hästar o bra kuskar emot i denna final...Mycket trevlig häst o fin typ...men motståndet är vasst..! 
Answer to: "En bra Bronsfinal....Classe har ibland en aning otur/oflyt i loppen...inte "
|
|
Jag gjorde en helomvändning efter att ha läst på. Whitehouse Express måstestreck efter att ha sett loppet senast. Även Bravo Navaronne imponerade på mig senast då han drog till med 10,5/1000 ute i spåren. Bara 4% på dessa spurtkanoner! Stor gardering blev det men chansade bort Svensson som kommer få svar i spetskörningen och är sårbar därmed, klar dödensrisk.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2016-05-28 17:34:47 Edited(8): 2016-05-28 17:50:01
|
|
Här går ja nu av igen tror ja...bara 4 kameler o de räcker inte...la för många streck i stoloppet...o då vann ju Björn...!  Näst tuffaste loppet....Kan bli roligt o se !!  Verkar va stenhårt vinnarspel här...!  Alla verkar ha tagit av skorna....runt om många...!  Puh..där rök ja....Erik igen...vilken driver...!!  Björns skuttade precis när han skulle gå på...tog ändå bort Classes...puh...5 rätt då...!  Helt klart för dig Soberano....!!  Erik gör rätt tempo bedömning hela tiden...visat de många gånger...! 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2016-05-28 17:49:07  Här går ja nu av igen tror ja...bara 4 kameler o de räcker inte...la för många streck i stoloppet...o då vinner ju Björn...! 
Answer to: "Här går ja nu av igen tror ja...bara 4 kameler o de räcker "
|
|
Jag hade med den, vi kanske borde spela ihop.....
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2016-05-28 17:52:09 Edited(2): 2016-05-28 17:58:53  Jag hade med den, vi kanske borde spela ihop.....
Answer to: "Jag hade med den, vi kanske borde spela ihop....."
|
|
Precis....Vi har haft lite gemensamma idéer...gäller att vi får till spikarna....Jormas va nog ganska bra i andra o Westis gjorde sitt just mot Eriks....kände att ja hade för tunt i detta lopp...Både Johnny o Björns va med strecken...!  Lindgren var så positiv också....o du med...borde ha haft med Erik...är ju de kända kuskarna förutom då Classe o Westis...o Hans G....!  En råsmäll i sista då blir de nog Jackis...! 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2016-05-28 18:02:48  Precis....Vi har haft lite gemensamma idéer...gäller att vi får till spikarna....Jormas va nog ganska bra i andra o Westis gjorde sitt just mot Eriks....kände att ja hade för tunt i detta lopp...Både Johnny o Björns va med strecken...! 
Answer to: "Precis....Vi har haft lite gemensamma idéer...gäller att vi f&a"
|
|
Ja det är inte lätt. Topgear har jag svårt att få med alltså men övriga är ju med på lappen även om vissa blev reserver istället.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2016-05-28 19:42:34 Edited(2): 2016-05-28 19:51:26  Ja det är inte lätt. Topgear har jag svårt att få med alltså men övriga är ju med på lappen även om vissa blev reserver istället.
Answer to: "Ja det är inte lätt. Topgear har jag svårt att få med"
|
|
Ja o jag har en känsla av att vi säkert kommit överens om Jorma som spik....men ja tror vi grejat 6 rätt...för du hade säkert fått med Eriks i 6:te...!  Juul hade lätt kunnat va en spik för mig i 3:dje....men Björn i 5:te va svårare för mig...där ville ja verkligen ha en skräll o garderade på...!  I sista hade ja även med the Dark Ones...som 9 o 10.....men men..! 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|