Här är fortsättningen då man inte får skriva hur mycket text man vill i ett inlägg!!
V86-5: Här kommer också flera överspelad häst. Falk On Hill 20% med sopan Söderqvist som prepare kusk! Nä. Volontary Simplicity 21% Kommer inte till ledningen då många startsnabba invändigt! Spetskörningen står mellan No Gelt Face och Solon! Condrad har släpp tidigare och släpper han till Solon så tror jag loppet är över för då vinner Solon. Plockar med starka och fina The Great Elkär trots distansen då det är lite vinna eller försvinna på den. Kan vara hur bra eller hur dålig som helst.
V86-6: Här vart det ju lite konstigt då Björn har strukigt 2/3. Funderat lite på vem som tar ledningen. Undra om inte Omgången skräll kommer här. Hästen är lite konstigt spelad just nu bara 5%. Är bra mycket bättre än det och häst och kusk trivs tillsammans. Lite galopper med mindre begåvade kuskar. Nu kanske det är dax att UTAC vinner? Startsnabb!! Spikar nog inte just nu med får se hur det låter. Loppet kan vara så enkelt att Velvet Girl bara är bäst! Har doch spår 8 så lite tveksamt. Tar med Joy Ribb också trots spåret med tanke på att den varit ute i tuffa gäng 100" 200" lopp hela tiden. Slänger med en skräll också och plockar med Björn kuse som Katten släppat in. Ytterligare 3-7 vid gardering.
V86-7: Gör inget att Ludde är sjuk! Det är bara plus att Adrian kör istället! Finns alltid lite galopp feeling från det stallet så spikar aldrig Ludde stallet oavsett. Det troliga är väl att Orakel Face sitter tidigt i ledningen. Fast Perra spelar ju inte för korv och bröd så därför måste jag ju bara gardera lite med tanke på spelvärdet. 6 Young Farmer är ju given vid gardering om favoriten gör bort sig. Skiter att Vivo Per Lei ligger lågt. Anledningen att de ligger lågt är ju Orakel Face och den skall ju hoppa ju

Plockar med Miljonskrällen L'Heritier 1% också som vunnit 200" lopp på lång distans med Veijo.
V86-8: Stor favoriten Ready Ribb kanske inte är jätte snabb ut så vill gärna låsa med Dimitri W Eden som som verkar vara en vinst maskin 14 starter 12 vinster. Låter ju bra men vi vet ju inte hur bra den är egentligen. Favoriten 73% mot 14 % känns som ett enormt spelvärde. Jag dubblar systemet i sista då jag inte gillar att spika i sista.
/Ha det bra nu alla Forum Muppar! Med vänlig hälsning /Perra