Riktigt fint sprinter lopp för Bronsklassen...va knatar dessa kameler ? Säkert lätt under 12-tid vid bra bana !! Härligt med varmare väder o sådana här topplopp !!
Riktigt fin sprinter lopp för Bronsklassen...va knatar dessa kameler ? Säkert lätt under 12-tid vid bra bana !! Härligt med varmare väder o sådana här topplopp !!
Blir dyrt om man vill gardera sig nöjd här känns det som. Jag är inne på att chansa och lämna ARAZI ensam. Kusk i form, bästa läget och uppåtform bör det vara. Var ju toppfin i årsdebuten och lär inte vara sämre nu. Spets eller som sämst rygg på ledaren känns det som.....
Hur ska nån kunna lugga ARAZI på spetsen? Följde bilen sist och lär vara bättre nu. Jag spikar och känner mig faktiskt ganska säker på att han vinner detta. Han kan nog gå 11.5 från spets vid fin bana och hur ska dom då rå på honom?
Hur ska nån kunna lugga ARAZI på spetsen? Följde bilen sist och lär vara bättre nu. Jag spikar och känner mig faktiskt ganska säker på att han vinner detta. Han kan nog gå 11.5 från spets vid fin bana och hur ska dom då rå på honom?
Nja det är mer på 2140 som de kan va lurigt med innerspåret...på 1609 har dom klarat av att hålla upp ! Där "räddas" dom av kurvan som dom går in i !...I 2140 fallet har innerspåret inte fått bästa farten efter kurvan som dom lämnar...! Loppet är verkligen tufft med i stort sett en kamel som är chanslös..tänker på Storm Forever...!
Nja det är mer på 2140 som de kan va lurigt med innerspåret...på 1609 har dom klarat av att hålla upp ! Där "räddas" dom av kurvan som går in i !...I 2140 fallet har innerspåret inte fått bästa farten efter kurvan som dom lämnar...!
Just därför så är jag inne på att spika. Blir ju svindyrt om man ska försöka få med alla som har en rimlig vinstchans.
Intressant att man får 1 stjärna på sina inlägg nuförtiden utan att få lite konstruktiv kritik,.... Om inklägget/tanken är så åt skogen så förklara också varför istället för att bara såga det....
Örebro har ju flyttat fram starten till 1609 och 2100 så innerspåret är inte så farligt längre om man har en startsnabb häst. Förr i tiden var spår 7 det bästa bakom bilen på örebro, nu bedömer jag att spår 4 bäst. Där står ju också real showman som imponerat kolossalt i jänkarvagn och är min förstahäst i loppet. Möjligt att arazi håller ut 3-4-5 men risken är väll att ludde inte ger sig och bäddar för någon annan...
Örebro har ju flyttat fram starten till 1609 och 2100 så innerspåret är inte så farligt längre om man har en startsnabb häst. Förr i tiden var spår 7 det bästa bakom bilen på örebro, nu bedömer jag att spår 4 bäst. Där står ju också real showman som imponerat kolossalt i jänkarvagn och är min förstahäst i loppet. Möjligt att arazi håller ut 3-4-5 men risken är väll att ludde inte ger sig och bäddar för någon annan...
Ja man har ju vidtagit detta med...loppet är superöppet o den som får en någorlunda resa vinner säkert..massor med hästar som kan 12-tider o där under vid bra väder...!
Just därför så är jag inne på att spika. Blir ju svindyrt om man ska försöka få med alla som har en rimlig vinstchans.
Intressant att man får 1 stjärna på sina inlägg nuförtiden utan att få lite konstruktiv kritik,.... Om inklägget/tanken är så åt skogen så förklara också varför istället för att bara såga det....
Vimlar av bud i detta lopp..1,4, 9 o 12...inga dåliga de andra heller...Peter verkar mycket på när de gäller sin kamel...! Tufft uttalande på Åkes..mycket bra kamel...de blir trevligt o se..kanske en riktig Svanstedtare ?
Då kom hästen..som var bra sas de...från 12 spår o Åke gjorde rätt eller så var de hästen som var djävligt bra...! Peter körde ett mördarlopp med Real...!